SVK Skrevet 2. oktober #222581 Del Skrevet 2. oktober Cid skrev (Akkurat nå): Når du var liten? Jeg var voksen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 2. oktober #222582 Del Skrevet 2. oktober SVK skrev (1 minutt siden): Jeg var voksen. Noen få år siden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 2. oktober #222583 Del Skrevet 2. oktober Cid skrev (Akkurat nå): Noen få år siden? Jeg tror det var i 2018. Jeg husker ikke nøyaktig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 2. oktober #222584 Del Skrevet 2. oktober 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 2. oktober #222585 Del Skrevet 2. oktober her på bilioteket i hokksund så satt jeg utenfor et par timer før stengetid for å se hvordan snikene lusket seg in før stengetid for å unngå å logge inn...slik at de kan herje og drive med mest mulig faenskap uten å kunne spores tilbake til innlogging... jeg valgte samme utspekulerte metode , slik at jeg ikke satt igjen som den eneste innloggede..samtidig med en haug med cræp her inne.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 2. oktober #222586 Del Skrevet 2. oktober SVK skrev (4 timer siden): Peanut skrev (4 timer siden): Don Rosa? (Synes den her var litt søt ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 2. oktober #222587 Del Skrevet 2. oktober SVK skrev (36 minutter siden): Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 2. oktober #222588 Del Skrevet 2. oktober satt og såg på samme type aktivitet i mjøndalen i et år...de som lurte seg inn ble mindre og mindre , så la jeg merke til at flere , helt åpenbart mindreårige, logget seg inn..sannsynligvis med sine formynderes kort og meråpentavtale...biblioteket ble seende deretter ut, etter en tid... da hadde foreldra skaffe seg kort og sendt de mindreårige ned på biblioteket om kveldene... som avlastning... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 2. oktober #222589 Del Skrevet 2. oktober Så denne på Reddit: Her er enda en stygg historie fra NAV: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 2. oktober #222590 Del Skrevet 2. oktober SVK skrev (3 minutter siden): Så denne på Reddit: Her er enda en stygg historie fra NAV: Cassidy Tvillingene synes at dette er hårreisende det som står skrevet der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 2. oktober #222591 Del Skrevet 2. oktober Vinner 298 mill på Vikinglotto'n i kveld.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 2. oktober #222592 Del Skrevet 2. oktober KnekkeBørre skrev (2 minutter siden): Vinner 298 mill på Vikinglotto'n i kveld.. heia deg Jeg har glemt å spille 🙈 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 2. oktober #222593 Del Skrevet 2. oktober KnekkeBørre skrev (4 minutter siden): Vinner 298 mill på Vikinglotto'n i kveld.. Cassidy Tvillingene krysser våre fingre på at du vinner vår gode venn @KnekkeBørre 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 2. oktober #222594 Del Skrevet 2. oktober Titania skrev (2 minutter siden): heia deg Jeg har glemt å spille 🙈 Jeg deler selfølgelig ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 2. oktober #222595 Del Skrevet 2. oktober (endret) Ifølge min arveløse sønn, så er jeg visstnok like talentfull som håret til Sivert Høyem.. Bruk kondom! Hormonelt forstyrrende tabletter! Kleshengere!! Ikke få barn!! De er noen utakknemlige jæver I tell ya!! Endret 2. oktober av KnekkeBørre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankDrebin 2 1/2 Skrevet 2. oktober #222596 Del Skrevet 2. oktober SVK skrev (6 timer siden): Da ser du nok flott ut! 😎 Litt forbedring i alle fall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 2. oktober #222597 Del Skrevet 2. oktober KnekkeBørre skrev (7 minutter siden): Jeg deler selfølgelig ❤️ Jej 😍 Takk 😘 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 2. oktober #222598 Del Skrevet 2. oktober KnekkeBørre skrev (59 minutter siden): Ifølge min arveløse sønn, så er jeg visstnok like talentfull som håret til Sivert Høyem.. Bruk kondom! Hormonelt forstyrrende tabletter! Kleshengere!! Ikke få barn!! De er noen utakknemlige jæver I tell ya!! Notert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 2. oktober #222599 Del Skrevet 2. oktober Drar på hotell i morgen bare for svømming. Men tar med meg sol og utsikt på kjøpet😌 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 2. oktober #222600 Del Skrevet 2. oktober Frøkenfryden skrev (4 minutter siden): Notert! Skriv det bak øret - med TUSJ!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå