Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant!


^littletoomuch

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

CAPS LOCK skrev (19 minutter siden):

Hvorfor? Hva har skjedd? 

Kombinasjon av mye. Jeg sliter ekstremt med fokus og en slags «nope» greie om dagen, så jobb er vanvittig krevende. Flaut å si, men i går tror jeg at jeg plukket jeg mer på mobilen enn jeg jobbet. Og i sånne perioder hoper jo arbeidsoppgavene seg opp - som gjør at alt blir overveldende, som fører til at jeg vanligvis blir handlingslammet fordi jeg ikke får kontroll. Selv oppgaver jeg har mal på hvordan skal utføres, er «umulige» - jeg klarer bare ikke. 
 

I natt har jeg nesten ikke sovet noen ting, som jo gjør fokus enda vanskeligere. Og da arbeidsdagen startet med at jeg helst ville dra hjem og sove, samtidig som det var en følelse av at «idag KAN jeg faktisk få gjort noe» - det ble fort endret da alt skulle klages på fra salgssjefen, samlinger av folk som snakket tre steder i rommet, datteren til salgssjefen som skulle ha oppmerksomhet/hjelp, og HVER gang jeg klarte komme i flyten med oppgaver jeg holdt på med, ringte telefonen, som gjør at jeg nesten glemmer hva jeg gjør… Og så begynte kollegaen med sytingen sin, som også gjør at ting koker litt. 
Men fikk gjort en del da. Og endte med å sovne og sove nesten 3 timer da jeg kom hjem 😶

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titania skrev (8 minutter siden):

Kombinasjon av mye. Jeg sliter ekstremt med fokus og en slags «nope» greie om dagen, så jobb er vanvittig krevende. Flaut å si, men i går tror jeg at jeg plukket jeg mer på mobilen enn jeg jobbet. Og i sånne perioder hoper jo arbeidsoppgavene seg opp - som gjør at alt blir overveldende, som fører til at jeg vanligvis blir handlingslammet fordi jeg ikke får kontroll. Selv oppgaver jeg har mal på hvordan skal utføres, er «umulige» - jeg klarer bare ikke. 
 

I natt har jeg nesten ikke sovet noen ting, som jo gjør fokus enda vanskeligere. Og da arbeidsdagen startet med at jeg helst ville dra hjem og sove, samtidig som det var en følelse av at «idag KAN jeg faktisk få gjort noe» - det ble fort endret da alt skulle klages på fra salgssjefen, samlinger av folk som snakket tre steder i rommet, datteren til salgssjefen som skulle ha oppmerksomhet/hjelp, og HVER gang jeg klarte komme i flyten med oppgaver jeg holdt på med, ringte telefonen, som gjør at jeg nesten glemmer hva jeg gjør… Og så begynte kollegaen med sytingen sin, som også gjør at ting koker litt. 
Men fikk gjort en del da. Og endte med å sovne og sove nesten 3 timer da jeg kom hjem 😶

:klem3::klem3:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titania skrev (45 minutter siden):

Men fikk gjort en del da. Og endte med å sovne og sove nesten 3 timer da jeg kom hjem 😶

Da håper jeg at du får sove godt i natt   :slumre:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peanut skrev (2 minutter siden):

A7502BEA-FEF6-4D6C-AA0D-05FBBA8798A8.gif.15e273a45aee8e6cf519bfa44d352565.gifNatti dere alle E56A0228-C3FF-4A4E-AE1B-4AAAA86D1B2D.gif.cb910841effe479dc761a117ebeb7999.gif 

Cassidy Tvillingene ønsker deg en Godnatt @Peanut:sover::sover::gjesp::gjesp::klem3::klem3:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godonsdagsmorgen.👨‍🦰👩‍🦰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk og god lillelørdag fra meg også. Jeg skal unne meg sjokoladekake i dag og gleder meg. :spise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden):

Takk og god lillelørdag fra meg også. Jeg skal unne meg sjokoladekake i dag og gleder meg. :spise: 

Nam Nam, Cassidy Tvillingene liker godt sjokoladekake.🎂🎂:spise::spise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mhm...jeg skal ikke bake selv, men unne meg en slik 2pk fra MENY. Med iskald melk blir det et øyeblikk nær nirvana. 
large.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...