Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant!


^littletoomuch

Anbefalte innlegg

jukkapalme skrev (4 minutter siden):

Jeg likte heller ikke den lukten der. Fikk den i fjorårets kalender og ga den til samboeren. Den røde, den orange og den grønne er mine favoritter. Den hvite som «alle» elsker får jeg vondt i hodet av. 

Bruker The Ritual of Mehr (oransje) duftpinner og det lukter som i juletider. 🤶❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jukkapalme skrev (7 minutter siden):

Jeg likte heller ikke den lukten der. Fikk den i fjorårets kalender og ga den til samboeren. Den røde, den orange og den grønne er mine favoritter. Den hvite som «alle» elsker får jeg vondt i hodet av. 

Det kan jeg for så vidt forstå, den hvite lukter ganske sterkt. Jeg liker den røde, oransje og den hvite best jeg da. Eller likte best den drage kolleksjonen som var limited edition, men den selges jo ikke lengre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kassettspiller skrev (26 minutter siden):

Bruker The Ritual of Mehr (oransje) duftpinner og det lukter som i juletider. 🤶❤️

Ja, den er god. Aldri testet den som duftpinner da. Den het Happy Buddha før og det var et mye kulere navn enn Mehr. 

Disney Adult skrev (18 minutter siden):

Det kan jeg for så vidt forstå, den hvite lukter ganske sterkt. Jeg liker den røde, oransje og den hvite best jeg da. Eller likte best den drage kolleksjonen som var limited edition, men den selges jo ikke lengre. 

Ja, veldig. Lukter jo godt, men jeg tåler den ikke. Enig i at dragekolleksjonen var god. Og den lilla som var limited edition i sommer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant ut i stad at Eindride Eidsvold er broren til Gard B Eidsvold, jeg har aldri tenkt at de ligna på hverandre :P

IMG_3997.jpg?chk=52C2E4

 

 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjør research for å se om Vola er verdt å se live før state of play presentasjonen til Sony 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...