Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant!

^littletoomuch

Anbefalte innlegg

Frøkenfryden skrev (18 minutter siden):

De som har skrevet boka «Partiet» ble overkjørt av en semitrailer i Dax18 i dag😂

For de fleste er nok dette uinteressant, men ikke for de nysgjerrige

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ciaran og Ciara skrev (14 timer siden):

Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godmandagsmorgen.👨‍🦰👩‍🦰

Må si dere har bommet litt., da utsagnet deres ikke er uinteressant for noen av oss

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peanut skrev (8 timer siden):

Coco minner meg nå om Coco Skien som er en fin butikk for de av oss som er kvinner ^^, 

Dette er et innlegg med full treff i tråden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (6 timer siden):

Har sååå lyst på iPhone 16 i fargen ultramarin. Har aldri pleid å bestille de nyeste når jeg har kjøpt ny, alltid kjøpt en modell som er et par år gammel. Og den jeg har (12 mini) er bare 2,5 år gammel og jeg har pleid å bytte etter ca 4 år. Men jeg har bare 64 giga minne og angrer som en hund på at jeg ikke kjøpte 128 i stedet selv om jeg har 250 giga i iCloud også. Dessuten vil jeg ha bedre kamera. Har kjøpt meg teleskop med stativ til mobilen, så hadde vært kult å tatt litt bedre mobilbilder av månen osv. Selvfølgelig vil det alltid bli bedre med et kamera, men er mobilen jeg bruker mest, kameraet blir for det meste bare liggende uansett.

Så lurer på om jeg skal slå til å kjøpe iPhone 16 med 256 giga minne som en litt tidlig bursdagspresang til meg selv. 12-er’n er veldig pent brukt, så kan jo selge den.

Dette var så syyykt uinteressant, at jeg lurer på om du har fortjent dagens hedersbevisning i trådens agenda

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nietsoj skrev (4 minutter siden):

Må si dere har bommet litt., da utsagnet deres ikke er uinteressant for noen av oss

Cassidy Tvillingene tenker nå at gnålet og maset vårt er uinteressant for de fleste her inne.:fnise::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (4 timer siden):

Hehe, nei, langt i fra, men har råd til den. Blir den vanlige i så fall, pro Max og de der er helt hinsides dyre. Kjøper ikke mobil til 20 laken ass. Får 1000 kr i rabatt om jeg binder meg til Telia i ett år med det samme abonnementet som jeg allerede har. Og jeg har hatt Telia siden det het Netcom, så det er ikke noe problem. Kan også få den med 12 eller 24 mnd rentefri nedbetaling, men jeg betaler alt på en gang og jeg skal ha den.

Har du lyst (og råd) har du lov, tenker jeg 😁

Om du bytter nå får du nok i såfall mer igjen for å selge den gamle telefonen enn om noen år også, vil jeg tro 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nietsoj skrev (10 minutter siden):

Dette var så syyykt uinteressant, at jeg lurer på om du har fortjent dagens hedersbevisning i trådens agenda

:hoho: Da har jeg forstått trådens tema da :skratte:

Titania skrev (6 minutter siden):

Har du lyst (og råd) har du lov, tenker jeg 😁

Om du bytter nå får du nok i såfall mer igjen for å selge den gamle telefonen enn om noen år også, vil jeg tro 😊

Veeeldig lyst på, ja og har råd. Er jo mye penger, men har så lyst på noe med bedre kamera, lyd og ytelse. Og fargen ultramarin er jo megafin da 😍

Akkurat det jeg tenker og. 12ern er veldig pent brukt og ingen sprekker eller noe. Batteriet er også fortsatt ganske bra. Så vil nok få litt igjen for den nå, men om to år er den nærmest verdiløs. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (13 minutter siden):

:hoho: Da har jeg forstått trådens tema da :skratte:

Veeeldig lyst på, ja og har råd. Er jo mye penger, men har så lyst på noe med bedre kamera, lyd og ytelse. Og fargen ultramarin er jo megafin da 😍

Akkurat det jeg tenker og. 12ern er veldig pent brukt og ingen sprekker eller noe. Batteriet er også fortsatt ganske bra. Så vil nok få litt igjen for den nå, men om to år er den nærmest verdiløs. 

Veldig fin farge 🤩

Jeg har uvanen å bytte telefon annethvert år - og velger alltid pro (ikke Max). Byttet i fjor, og av fargene på de i år er det veldig fint at det ikke er på tide å bytte 🙈🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titania skrev (2 minutter siden):

Veldig fin farge 🤩

Jeg har uvanen å bytte telefon annethvert år - og velger alltid pro (ikke Max). Byttet i fjor, og av fargene på de i år er det veldig fint at det ikke er på tide å bytte 🙈🤣

Jaaa 🤩

Ja, både pro og pro Max er kjempefine begge to, men blir litt i dyreste laget for meg om jeg skal kjøpe nyeste modell. Liker også godt de litt mindre telefonene. Elsker str på min 12 mini.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syns min 15 pro var dyr, men absolutt verdt det 🙈😬

Og kjenner jeg meg selv rett, blir det en ny neste år 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en 3 år gammel motorola, som jeg kjøpte for 2500kr 😅

Endret av Disney Adult
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hans Zimmer er med i musikkvideoen til «Video killed the radio star» - den aller første musikkvideoen som ble vist på mtv 😁

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godtirsdagsmorgen.👨‍🦰👩‍🦰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok en dusj med denne... Og lukta traff meg som et slag i trynet, bare brakk meg om og om igjen. Måtte ta ny dusj å skrubbe bort lukta, men kan fortsatt lukte den. Så nå sitter jeg her med hodeverk og brekker meg 🤢rituals-try-me-set-hammam-1808-561-0000_2.thumb.jpg.56fafe34a1e17b1421e207fd3358b786.jpg

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...