Titania Skrevet 22. september #222361 Del Skrevet 22. september Cid skrev (3 timer siden): Monsterbedriften. Den har jeg sett før 😊 Forsøker se de jeg ikke har sett før. Det ble Coco, men fikk en telefon midt i som var mer interessant. Usikker på om jeg kommer til å se den ferdig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 23. september #222362 Del Skrevet 23. september Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godmandagsmorgen.👨🦰👩🦰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 23. september #222363 Del Skrevet 23. september Coco minner meg nå om Coco Skien som er en fin butikk for de av oss som er kvinner ^^, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 23. september #222364 Del Skrevet 23. september Peanut skrev (28 minutter siden): Coco minner meg nå om Coco Skien som er en fin butikk for de av oss som er kvinner ^^, Men ufin for vi som er menn?:p Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 23. september #222365 Del Skrevet 23. september Cid skrev (1 minutt siden): Men ufin for vi som er menn?:p Nei, det er en damebutikk bare ^_~ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 23. september #222366 Del Skrevet 23. september Har sååå lyst på iPhone 16 i fargen ultramarin. Har aldri pleid å bestille de nyeste når jeg har kjøpt ny, alltid kjøpt en modell som er et par år gammel. Og den jeg har (12 mini) er bare 2,5 år gammel og jeg har pleid å bytte etter ca 4 år. Men jeg har bare 64 giga minne og angrer som en hund på at jeg ikke kjøpte 128 i stedet selv om jeg har 250 giga i iCloud også. Dessuten vil jeg ha bedre kamera. Har kjøpt meg teleskop med stativ til mobilen, så hadde vært kult å tatt litt bedre mobilbilder av månen osv. Selvfølgelig vil det alltid bli bedre med et kamera, men er mobilen jeg bruker mest, kameraet blir for det meste bare liggende uansett. Så lurer på om jeg skal slå til å kjøpe iPhone 16 med 256 giga minne som en litt tidlig bursdagspresang til meg selv. 12-er’n er veldig pent brukt, så kan jo selge den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 23. september #222367 Del Skrevet 23. september jukkapalme skrev (20 minutter siden): Har sååå lyst på iPhone 16 i fargen ultramarin. Har aldri pleid å bestille de nyeste når jeg har kjøpt ny, alltid kjøpt en modell som er et par år gammel. Og den jeg har (12 mini) er bare 2,5 år gammel og jeg har pleid å bytte etter ca 4 år. Men jeg har bare 64 giga minne og angrer som en hund på at jeg ikke kjøpte 128 i stedet selv om jeg har 250 giga i iCloud også. Dessuten vil jeg ha bedre kamera. Har kjøpt meg teleskop med stativ til mobilen, så hadde vært kult å tatt litt bedre mobilbilder av månen osv. Selvfølgelig vil det alltid bli bedre med et kamera, men er mobilen jeg bruker mest, kameraet blir for det meste bare liggende uansett. Så lurer på om jeg skal slå til å kjøpe iPhone 16 med 256 giga minne som en litt tidlig bursdagspresang til meg selv. 12-er’n er veldig pent brukt, så kan jo selge den. Er sykt dyrt da o: jeg kjøper alltid budsjett iPhone til 5-6 høvdinger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 23. september #222368 Del Skrevet 23. september Cid skrev (40 minutter siden): Er sykt dyrt da o: jeg kjøper alltid budsjett iPhone til 5-6 høvdinger. Jeg vet… men vil ha bedre kamera og mer minne. Jeg tar veldig mye bilder. Men jævlig mye penger. Hadde jeg kjøpt 128 giga på 12-er’n i stedet for 64 hadde jeg beholdt den et par år til. Har ikke bestemt meg enda, fortsatt i tenkeboksen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 23. september #222369 Del Skrevet 23. september jukkapalme skrev (3 minutter siden): Jeg vet… men vil ha bedre kamera og mer minne. Jeg tar veldig mye bilder. Men jævlig mye penger. Hadde jeg kjøpt 128 giga på 12-er’n i stedet for 64 hadde jeg beholdt den et par år til. Har ikke bestemt meg enda, fortsatt i tenkeboksen. Er du rik?:D Jeg har 64GB men jeg har iCloud med 2TB så jeg klarer meg 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 23. september #222370 Del Skrevet 23. september Cid skrev (Akkurat nå): Er du rik?:D Jeg har 64GB men jeg har iCloud med 2TB så jeg klarer meg 😁 Hehe, nei, langt i fra, men har råd til den. Blir den vanlige i så fall, pro Max og de der er helt hinsides dyre. Kjøper ikke mobil til 20 laken ass. Får 1000 kr i rabatt om jeg binder meg til Telia i ett år med det samme abonnementet som jeg allerede har. Og jeg har hatt Telia siden det het Netcom, så det er ikke noe problem. Kan også få den med 12 eller 24 mnd rentefri nedbetaling, men jeg betaler alt på en gang og jeg skal ha den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 23. september #222371 Del Skrevet 23. september jukkapalme skrev (Akkurat nå): Hehe, nei, langt i fra, men har råd til den. Blir den vanlige i så fall, pro Max og de der er helt hinsides dyre. Kjøper ikke mobil til 20 laken ass. Får 1000 kr i rabatt om jeg binder meg til Telia i ett år med det samme abonnementet som jeg allerede har. Og jeg har hatt Telia siden det het Netcom, så det er ikke noe problem. Kan også få den med 12 eller 24 mnd rentefri nedbetaling, men jeg betaler alt på en gang og jeg skal ha den. Hva med å prøve et nytt merke som Samsung eller Sony? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 23. september #222372 Del Skrevet 23. september Cid skrev (1 minutt siden): Hva med å prøve et nytt merke som Samsung eller Sony? Nei, nei og atter nei 😂 over mitt lik! 🤣 En gang iPhone, alltid iPhone. Hatt iPhone siden 2010 og går aldri tilbake til noe annet. Dessuten har jeg iPad også og de synkroniserer så bra. Får tenke i noen dager på hva jeg gjør. Fornuften sier at jeg bør beholde 12ern er par år til. Den funker utmerket bortsett fra at jeg savner bedre kamera og mer telefonminne. Men jeg er ikke alltid like fornuftig da. Dessuten har jeg ikke vært på ferie i år og i oktober fyller jeg halvveis til 90 😱 Grøss og gru! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 23. september #222373 Del Skrevet 23. september jukkapalme skrev (Akkurat nå): Nei, nei og atter nei 😂 over mitt lik! 🤣 En gang iPhone, alltid iPhone. Hatt iPhone siden 2010 og går aldri tilbake til noe annet. Dessuten har jeg iPad også og de synkroniserer så bra. Får tenke i noen dager på hva jeg gjør. Fornuften sier at jeg bør beholde 12ern er par år til. Den funker utmerket bortsett fra at jeg savner bedre kamera og mer telefonminne. Men jeg er ikke alltid like fornuftig da. Dessuten har jeg ikke vært på ferie i år og i oktober fyller jeg halvveis til 90 😱 Grøss og gru! Jeg fyller en tredjedel til 99 i oktober 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 23. september #222374 Del Skrevet 23. september Cid skrev (36 minutter siden): Jeg fyller en tredjedel til 99 i oktober 😅 Bare ungfolen du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 23. september #222375 Del Skrevet 23. september jukkapalme skrev (1 minutt siden): Bare ungfolen du Ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yellow Eye Skrevet 23. september #222376 Del Skrevet 23. september Jeg så en løvetann i dag. Kan ikke huske at jeg har sett en løvetann på denne tiden av året før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yellow Eye Skrevet 23. september #222377 Del Skrevet 23. september En norsk skiskytter fyller 28 år i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 23. september #222378 Del Skrevet 23. september De som har skrevet boka «Partiet» ble overkjørt av en semitrailer i Dax18 i dag😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nietsoj Skrevet 23. september #222379 Del Skrevet 23. september Yellow Eye skrev (3 timer siden): Jeg så en løvetann i dag. Kan ikke huske at jeg har sett en løvetann på denne tiden av året før. Fer en hvermansen er nok dette veldig uinteressant, men ikke for en botaniker, klimaforsker eller en løve 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nietsoj Skrevet 23. september #222380 Del Skrevet 23. september Yellow Eye skrev (33 minutter siden): En norsk skiskytter fyller 28 år i dag. For den vanlige mann i gata er nok dette uinteressant, men ikke for skyskittere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå