Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant!


^littletoomuch

Anbefalte innlegg

Baktus2024 skrev (Akkurat nå):

mnja…viktigste er hva du legger i dem -.det er ikke jeg som er fokuset.

Jeg syns de er veldig flotte og stemningsfulle. Er interessert i foto og glad i å ta bilder selv også, men er ikke like flink som deg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jukkapalme skrev (1 minutt siden):

Jeg syns de er veldig flotte og stemningsfulle. Er interessert i foto og glad i å ta bilder selv også, men er ikke like flink som deg. 

en kan ikkegjørealle til lags..viktigste at du produserer hva du føler der og da.. hvis en skal bli en slave å produsere for at alle skal like til enhver tid, så blir en slave…følg dine  kreative og ønskede uttrykk, la andretolke dem..i sitt liv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Baktus2024 skrev (Akkurat nå):

en kan ikkegjørealle til lags..viktigste at du produserer hva du føler der og da.. hvis en skal bli en slave å produsere for at alle skal like til enhver tid, så blir en slave…følg dine  kreative og ønskede uttrykk, la andretolke dem..i sitt liv.

Det er veldig sant og kloke ord. Legger ikke ut noen bilder selv, men ville gjerne fortelle deg at jeg liker bildene dine. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peanut skrev (2 timer siden):

Han sa det, da jeg spurte om alder. Det er liksom noe rart når det er flertall av unger under 13, når det står eksplisitt på ToS at man MÅ være over 13. Men de vet vel ikke hva ToS er da 🫢

Er mange under 13 overalt på nettet, barn skiter i regler :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (1 minutt siden):

Det er veldig sant og kloke ord. Legger ikke ut noen bilder selv, men ville gjerne fortelle deg at jeg liker bildene dine. 

føler du distanse fra de bildene ? føles så nært ,så langtborte ? eller bledet anskuelse ? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jukkapalme skrev (10 minutter siden):

Det er veldig sant og kloke ord. Legger ikke ut noen bilder selv, men ville gjerne fortelle deg at jeg liker bildene dine. 

det er bildene du må takke ,ikke meg..jeg tok bildene slik jeg ønsket å se dem..deter du som likerdem og legger det du ønsker å legge i dem, jeg håper det er de positive affærer som jeg selv la i dem..men det er ingen seff.. 

akkurat nå så ..hmm , konserjeg på …..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Baktus2024 skrev (2 minutter siden):

det er bildene du må takke ,ikke meg..jeg tok bildene slik jeg ønsket å se dem..deter du som likerdem og legger det du ønsker å legge i dem, jeg håper det er de positive affærer som jeg selv la i dem..men det er ingen seff.. 

akkurat nå så ..hmm , konserjeg på …..

Hehe, må jo takke deg og, det er jo du som har skapt dem 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (1 minutt siden):

Det er kaldt ute, bare 5 grader :fryse:

Cassidy Tvillingene har det litt mildere her i Bergen, vi har 10 varmegrader og overskyet oppholdsvær akkurat nå.☁️☁️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ciaran og Ciara skrev (3 minutter siden):

Cassidy Tvillingene har det litt mildere her i Bergen, vi har 10 varmegrader og overskyet oppholdsvær akkurat nå.☁️☁️

Her er det klarvær og nydelig stjernehimmel 🌌

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (1 minutt siden):

Her er det klarvær og nydelig stjernehimmel 🌌

Cassidy Tvillingene har hatt overskyet oppholdsvær her i Bergen i hele dag.☁️☁️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

jukkapalme skrev (16 minutter siden):

Hehe, må jo takke deg og, det er jo du som har skapt dem 😊

De er for Deg…

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...