Titania Skrevet 5. september #221981 Del Skrevet 5. september Det er 22 grader ute her enda 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 5. september #221982 Del Skrevet 5. september Årets winter edition redbull var god 😁 Smaker lovehearts 😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 6. september #221983 Del Skrevet 6. september Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godfredagsmorgen.👨🦰👩🦰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 6. september #221984 Del Skrevet 6. september Tenk fredag allerede Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 6. september #221985 Del Skrevet 6. september Peanut skrev (8 minutter siden): Tenk fredag allerede Synes det var helg nettopp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 6. september #221986 Del Skrevet 6. september God fredag alle sammen! 🥳 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 6. september #221987 Del Skrevet 6. september jukkapalme skrev (52 minutter siden): God fredag alle sammen! 🥳 Cassidy Tvillingene Digger den låten og vi Digger The Cure, og vi Digger Robert James Smith. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 6. september #221988 Del Skrevet 6. september Peanut skrev (1 time siden): Tenk fredag allerede Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 6. september #221989 Del Skrevet 6. september Sola de skrev (1 time siden): Synes det var helg nettopp 👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 6. september #221990 Del Skrevet 6. september Ciaran og Ciara skrev (14 minutter siden): Cassidy Tvillingene Digger den låten og vi Digger The Cure, og vi Digger Robert James Smith. Ja, det er en bra låt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lur Venn Skrevet 6. september #221991 Del Skrevet 6. september Cid skrev (22 timer siden): Det skar seg dessverre gitt. 😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 6. september #221992 Del Skrevet 6. september Titania skrev (14 timer siden): Årets winter edition redbull var god 😁 Smaker lovehearts 😁 Ligg unna narko-brusen, kvinne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 6. september #221993 Del Skrevet 6. september Sola de skrev (4 timer siden): Synes det var helg nettopp Nei det er minst to uker siden😟 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 6. september #221994 Del Skrevet 6. september Cid skrev (23 timer siden): Det skar seg dessverre gitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 6. september #221995 Del Skrevet 6. september Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Nei det er minst to uker siden😟 Huff Håper du får en fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 6. september #221996 Del Skrevet 6. september Sola de skrev (Akkurat nå): Huff Håper du får en fin helg Tuller bare litt🤓 Du også!💕 Jeg rakk en tur på MENY før fysioterapeut, for å kjøpe mokkabønner🥰 (Stod bak gammel dame på sånn 80 i kassa. Kassamannen ville gjerne få i gang samtale med henne og spurte om hun visste hva en banana hammock er. Jeg tuller ikke..🥹🙈😂) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 6. september #221997 Del Skrevet 6. september Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Tuller bare litt🤓 Du også!💕 Jeg rakk en tur på MENY før fysioterapeut, for å kjøpe mokkabønner🥰 (Stod bak gammel dame på sånn 80 i kassa. Kassamannen ville gjerne få i gang samtale med henne og spurte om hun visste hva en banana hammock er. Jeg tuller ikke..🥹🙈😂) En frøken på 80 år har garantert håndtert flere banana hammocks enn den kassamannen har spurt folk om de skal ha pose.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 6. september #221998 Del Skrevet 6. september KnekkeBørre skrev (1 minutt siden): En frøken på 80 år har garantert håndtert flere banana hammocks enn den kassamannen har spurt folk om de skal ha pose.. 😂😂😂 Hun visste ikke. Jeg og hun og mine mokkabønner og bjørnebær måtte høre forklaring😆👵🏻🙈👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 6. september #221999 Del Skrevet 6. september Frøkenfryden skrev (7 minutter siden): Tuller bare litt🤓 Du også!💕 Jeg rakk en tur på MENY før fysioterapeut, for å kjøpe mokkabønner🥰 (Stod bak gammel dame på sånn 80 i kassa. Kassamannen ville gjerne få i gang samtale med henne og spurte om hun visste hva en banana hammock er. Jeg tuller ikke..🥹🙈😂) Leste først hammcock lol. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 6. september #222000 Del Skrevet 6. september Må psyke meg opp til å hoppe ut av sofa og kle meg litt pent. 🥱Skal på vinbar. Men uten å drikke vin da😌 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå