Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant!


^littletoomuch

Anbefalte innlegg

RobertoOo skrev (5 minutter siden):

Har begynt å trene på senter.

Bare jeg som koblet den type kosthold til spesifikk trening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

CAPS LOCK skrev (5 minutter siden):

I dag fant jeg fem glassbiter; fire blanke og én brun 

Cassidy Tvillingene synes at det er skikkelig fint at du rydder opp.👨‍🦰👩‍🦰👍👍

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ciaran og Ciara skrev (4 minutter siden):

Cassidy Tvillingene synes at det er skikkelig fint at du rydder opp.👨‍🦰👩‍🦰👍👍

De fleste glassbitene er avslipte og ufarlige, men i dag fant jeg en liten splint, og den kunne noen ha tråkket inn i foten 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CAPS LOCK skrev (9 minutter siden):

De fleste glassbitene er avslipte og ufarlige, men i dag fant jeg en liten splint, og den kunne noen ha tråkket inn i foten 

Da synes Cassidy Tvillingene at det var bra at du fant den farlige glassbiten og at du fjernet den fra stranden.😊😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godtorsdagsmorgen.👨‍🦰👩‍🦰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Headsettet mitt har begynt å lage en teit lyd 😑
 

Som viser seg å være støydempingen som tuller 🙃 Får satse på det går på reklamasjon

Endret av Titania
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Millimani skrev (20 minutter siden):

Jeg har vært forkjøla siden forrige tirsdag, og er mektig lei

:klem3::klem3:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CAPS LOCK skrev (15 timer siden):

I dag fant jeg fem glassbiter; fire blanke og én brun 

Lå de sammen?

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror alltid jeg savner sol og varme, helt til den faktisk kommer. Ulevelig ute, måtte gå tur kun på morgen og kveld for å unngå den veldige solsteiken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært helt jævlig varmt her også idag og ekstremt lummert. Blir så dårlig i sånt lummert vær. Fryktelig slapp og uggen, verker noe sykt i kroppen og jeg blir irritabel og enda mer deprimert enn vanlig. Vil gjerne ha sol og pent vær, men ikke 28 grader, takk 😄 Ca 20 er finfint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (21 minutter siden):

Vært helt jævlig varmt her også idag og ekstremt lummert. Blir så dårlig i sånt lummert vær. Fryktelig slapp og uggen, verker noe sykt i kroppen og jeg blir irritabel og enda mer deprimert enn vanlig. Vil gjerne ha sol og pent vær, men ikke 28 grader, takk 😄 Ca 20 er finfint.

Cassidy Tvillingene har også hatt det jævlig varmt her i Bergen i dag, vi har hatt 27 varmegrader og det synes vi er altfor varmt.🥵🥵 Vi er også fornøyde med 20 varmegrader.😊😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden):

Cassidy Tvillingene har også hatt det jævlig varmt her i Bergen i dag, vi har hatt 27 varmegrader og det synes vi er altfor varmt.🥵🥵 Vi er også fornøyde med 20 varmegrader.😊😊

Huff. Ja, det er altfor varmt. Trodde det var høsten jeg, men den gang ei. Men astronomisk sett begynner høsten først ved høstjevndøgn 22. september.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (Akkurat nå):

Huff. Ja, det er altfor varmt. Trodde det var høsten jeg, men den gang ei. Men astronomisk sett begynner høsten først ved høstjevndøgn 22. september.

Cassidy Tvillingene har lest på værmeldingen på nettet at denne varmen skal være her i Bergen i morgen og ut helgen, men på mandag skal vi få regn og 16 varmegrader.:nikke::nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...