Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant!


^littletoomuch

Anbefalte innlegg

Sola de skrev (1 minutt siden):

Jeg drikker ikke brus, så nei.

Drikker ikke brus i det hele tatt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sola de skrev (2 minutter siden):

Vann drikker jeg ja.

Synes det er vannedannende. 

Endret av Cid
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag skulle jeg ha preppet en slags gryte med røkt svinekam i, men det får vente til i morgen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag er det den 1.september 2024, i dag har Cassidy Tvillingene hatt bruker i to år her på KG.👨‍🦰👩‍🦰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godmandagsmorgen.👨‍🦰👩‍🦰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titania skrev (1 minutt siden):

Jeg har valgt å ikke gi et salg til selgerne idag, men å ta det selv 🙈😬

Hvorfor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (2 minutter siden):

Hvorfor?

Fordi selgerne ikke alltid er så flinke til å gjøre jobben sin - vi har over 100 maskiner av en type som helst skal skiftes før nyttår. Men når selgerne ikke prioriterer det, og jeg snakket med en kjempehyggelig kunde som måtte bytte, så solgte jeg inn i steden 😁

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titania skrev (Akkurat nå):

Fordi selgerne ikke alltid er så flinke til å gjøre jobben sin - vi har over 100 maskiner av en type som helst skal skiftes før nyttår. Men når selgerne ikke prioriterer det, og jeg snakket med en kjempehyggelig kunde som måtte bytte, så solgte jeg inn i steden 😁

Kan du få sparken for det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (3 minutter siden):

Kan du få sparken for det?

Det er ikke et godt nok grunnlag til det, nei 😅 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen som har sett noen kyr på ville veier.. en bonde i døla har mistet 23 kyr ..det har vært storstilt leting på gang i helgen, nå letes det i skogen, skriver Hallingdølen.. 

janei 23 kyr er jo nærmest usynlig for folk ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På meny idag var det en dame som gjør at jeg er glad for at jeg ikke jobber i butikk. 

Hun skulle kjøpe grillet kylling. Det startet med at hun var sur fordi det var ca 30 min siden kyllingen kom ut av ovnen. Knurret nesten til han bak disken og spurte om han ikke hadde noe ferskere. Det var få igjen, så regner med de har forsvunnet ganske fort og jevnt frem til det tidspunktet også. Men hun skulle ha da. 
 

Mannen spurte tydelig om hun ville ha den oppdelt, men nei det skulle hun ikke. Så han begynte å putte den i posen. For jovisst måtte han vite at kyllingen skulle deles. Var det ikke åpenbart? 
Så han ble nødt til å forklare henne at det ikke er standard at de deler den opp, siden kyllingen da blir tørr. Og at det var derfor han spurte henne om han skulle dele den i første omgang. 
 

Da hun til slutt fikk kyllingen i hånden sto hun bare å tittet stygt på han lenge 🙄 Folk, ass. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titania skrev (36 minutter siden):

På meny idag var det en dame som gjør at jeg er glad for at jeg ikke jobber i butikk. 

Hun skulle kjøpe grillet kylling. Det startet med at hun var sur fordi det var ca 30 min siden kyllingen kom ut av ovnen. Knurret nesten til han bak disken og spurte om han ikke hadde noe ferskere. Det var få igjen, så regner med de har forsvunnet ganske fort og jevnt frem til det tidspunktet også. Men hun skulle ha da. 
 

Mannen spurte tydelig om hun ville ha den oppdelt, men nei det skulle hun ikke. Så han begynte å putte den i posen. For jovisst måtte han vite at kyllingen skulle deles. Var det ikke åpenbart? 
Så han ble nødt til å forklare henne at det ikke er standard at de deler den opp, siden kyllingen da blir tørr. Og at det var derfor han spurte henne om han skulle dele den i første omgang. 
 

Da hun til slutt fikk kyllingen i hånden sto hun bare å tittet stygt på han lenge 🙄 Folk, ass. 

Mange rare folk i byen din 😝

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (21 minutter siden):

Mange rare folk i byen din 😝

Hele Østfold er en gjeng raringer 😝 Meg selv inkludert :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titania skrev (3 minutter siden):

Hele Østfold er en gjeng raringer 😝 Meg selv inkludert :fnise:

Du får vel ikke sånne utbrudd da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...