Disney Adult Skrevet 27. juli #221041 Del Skrevet 27. juli Skal prøve å døgne for å fikse døgnrytmen. Skal fylle morgendagen med forskjellige ærend til å holde meg våken, i natt blir det gaming og brodering + kaffe. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 27. juli #221042 Del Skrevet 27. juli 4 hours ago, Ciaran og Ciara said: Cassidy Tvillingene synes at sånt er veldig irriterende nå, selv om vi også dessverre gjorde sånt da vi var barn. Da jeg var barn prøvde jeg å bølleringe en gang sammen med de eldre guttene. De ringte på og jeg ble så nervøs at jeg frøs og klarte ikke å løpe. Så åpner de døren og jeg begynte å gråte. Det var min erfaring med bølleringing. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 27. juli #221043 Del Skrevet 27. juli SVK skrev (Akkurat nå): Da jeg var barn prøvde jeg å bølleringe en gang sammen med de eldre guttene. De ringte på og jeg ble så nervøs at jeg frøs og klarte ikke å løpe. Så åpner de døren og jeg begynte å gråte. Det var min erfaring med bølleringing. Fikk du skjenn? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 27. juli #221044 Del Skrevet 27. juli Just now, Cid said: Fikk du skjenn? Nei. De kunne vel ikke kjefte på en gråtende unge som stod foran døren deres. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 27. juli #221045 Del Skrevet 27. juli SVK skrev (16 minutter siden): Nei. De kunne vel ikke kjefte på en gråtende unge som stod foran døren deres. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 27. juli #221046 Del Skrevet 27. juli SVK skrev (19 minutter siden): Da jeg var barn prøvde jeg å bølleringe en gang sammen med de eldre guttene. De ringte på og jeg ble så nervøs at jeg frøs og klarte ikke å løpe. Så åpner de døren og jeg begynte å gråte. Det var min erfaring med bølleringing. Cassidy Tvillingene kunne finne på å ringe på dørene til folk å si at bilen deres blir stjålet nå, og så løp vi vår vei. Noen skjønte at det bare var tull og noen gikk rett 5på. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 27. juli #221047 Del Skrevet 27. juli Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godlørdagsmorgen.👨🦰👩🦰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disney Adult Skrevet 27. juli #221048 Del Skrevet 27. juli Skal ta en ikea tur i dag, får se hvor mye uplanlagt jeg ender opp med denne gangen. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 27. juli #221049 Del Skrevet 27. juli Har ikke stått opp enda 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 27. juli #221050 Del Skrevet 27. juli Jeg var på rema og skulle kjøpe smør. Gikk mot melkekjøla, så noe cider/alkohol jeg ikke har smakt før, og vipps var smøret glemt 🙈😂 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 27. juli #221051 Del Skrevet 27. juli (endret) Titania skrev (1 time siden): Jeg var på rema og skulle kjøpe smør. Gikk mot melkekjøla, så noe cider/alkohol jeg ikke har smakt før, og vipps var smøret glemt 🙈😂 Håper jeg smaker godt Endret 27. juli av Cid 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 27. juli #221052 Del Skrevet 27. juli Cid skrev (17 minutter siden): Håper jeg smaker godt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 27. juli #221053 Del Skrevet 27. juli Titania skrev (3 timer siden): Jeg var på rema og skulle kjøpe smør. Gikk mot melkekjøla, så noe cider/alkohol jeg ikke har smakt før, og vipps var smøret glemt 🙈😂 Det blir bare tullball uten handlelapp 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 27. juli #221054 Del Skrevet 27. juli Boetica skrev (1 time siden): Det blir bare tullball uten handlelapp 😅 Jeg hadde handleliste, men hadde glemt å skrive opp smøret der også 🙈😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 27. juli #221055 Del Skrevet 27. juli Korleis kan eg ha missa at Harry Styles og Shania Twain har sunge duett i discoantrekk!?OMG!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 27. juli #221056 Del Skrevet 27. juli 5 minutter siden, Frøkenfryden said: Korleis kan eg ha missa at Harry Styles og Shania Twain har sunge duett i discoantrekk!?OMG!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 27. juli #221057 Del Skrevet 27. juli SVK skrev (1 minutt siden): Med spansk tekst i trynet, men likavel!😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 27. juli #221058 Del Skrevet 27. juli Frøkenfryden skrev (7 minutter siden): Korleis kan eg ha missa at Harry Styles og Shania Twain har sunge duett i discoantrekk!?OMG!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 28. juli #221059 Del Skrevet 28. juli Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godsøndagsmorgen.👨🦰👩🦰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 29. juli #221060 Del Skrevet 29. juli Cassidy Tvillingene ønsker alle sammen en Godmandagsmorgen.👨🦰👩🦰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå