Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant!


^littletoomuch

Anbefalte innlegg

Titania skrev (8 timer siden):

Nei. Man skaffer seg ikke sykemelding om man ikke er syk 😅

Overraskende mange som gjør 😛 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Cid skrev (Akkurat nå):

Overraskende mange som gjør 😛 

Overraskende mange sløve leger der ute også, men det er en annen sak 😝 Bruker uansett ikke opp tiden til helsevesenet på tull - som uberettigede sykemeldinger og sånn 😊

  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titania skrev (2 minutter siden):

Overraskende mange sløve leger der ute også, men det er en annen sak 😝 Bruker uansett ikke opp tiden til helsevesenet på tull - som uberettigede sykemeldinger og sånn 😊

Var en spøk. 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal fikse håret mitt i morgen og så får jeg en pakke fra BeautyMall igjen 278EA0DC-FF7C-442E-BD56-E303C11C2676.gif.cee8c972bf943afafdfac3093a406112.gif

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peanut skrev (5 minutter siden):

Skal fikse håret mitt i morgen og så får jeg en pakke fra BeautyMall igjen 278EA0DC-FF7C-442E-BD56-E303C11C2676.gif.cee8c972bf943afafdfac3093a406112.gif

:strix::strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godtirsdagsmorgen.👨‍🦰👩‍🦰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi skal få «ny» kopimaskin i etasjen jeg sitter idag 😁

Den vi har, skriver ut 30 A4 sider i minuttet, mens den vi skal få skriver 45 😁

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest No1*No1

Søker herved jobb som kjæledyr. Noen som trenger en? Jeg er morsom, kosete liker å leke... søt å se på, litt overvektig og trenger regelmessig mosjon,  sunn diett. 😇 Elsker å bli klappet og strøket. Snill og flink til å lære nye ting. Litt gammel da, men fortsatt like god.

 

Mvh No1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

No1*No1 skrev (Akkurat nå):

Søker herved jobb som kjæledyr. Noen som trenger en? Jeg er morsom, kosete liker å leke... søt å se på, litt overvektig og trenger regelmessig mosjon,  sunn diett. 😇 Elsker å bli klappet og strøket. Snill og flink til å lære nye ting. Litt gammel da, men fortsatt like god.

 

Mvh No1

Hva tar du betalt i timen?

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest No1*No1
2 minutter siden, Cid said:

Hva tar du betalt i timen?

Kjæledyr trenger ikke betaling bare et godt hjem hehehehe 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

No1*No1 skrev (3 minutter siden):

Kjæledyr trenger ikke betaling bare et godt hjem hehehehe 

Alder og tidligere eier?

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

No1*No1 skrev (7 minutter siden):

Søker herved jobb som kjæledyr. Noen som trenger en? Jeg er morsom, kosete liker å leke... søt å se på, litt overvektig og trenger regelmessig mosjon,  sunn diett. 😇 Elsker å bli klappet og strøket. Snill og flink til å lære nye ting. Litt gammel da, men fortsatt like god.

 

Mvh No1

Vælkømmin tell gards som vi sier her på Hadeland. Du er velkommen som kjæledegge her. Bor på gård og kan tilby store arealer du fritt kan benytte til lek og utforskning. Eneste krav er at du holder gnagerbestanden nede. 😁

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest No1*No1
4 minutter siden, Cid said:

Alder og tidligere eier?

Vel nå søker jeg om jobb som kjæledyr for å være ærlig fordi jeg er sliten og fortjener denne jobben.  Hahahaha 

Men jeg må være forsiktig så jeg ikke blir bannlyst herfra fordi jeg har en sans for humor som er litt på kanten. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

No1*No1 skrev (Akkurat nå):

Vel nå søker jeg om jobb som kjæledyr for å være ærlig fordi jeg er sliten og fortjener denne jobben.  Hahahaha 

Men jeg må være forsiktig så jeg ikke blir bannlyst herfra fordi jeg har en sans for humor som er litt på kanten. 

 

Er den beste humoren, synes jeg i hvert fall 😄

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest No1*No1
4 minutter siden, KnekkeBørre said:

Vælkømmin tell gards som vi sier her på Hadeland. Du er velkommen som kjæledegge her. Bor på gård og kan tilby store arealer du fritt kan benytte til lek og utforskning. Eneste krav er at du holder gnagerbestanden nede. 😁

Hahaha 🤣 en gård hørtes perfekt ut. Hvis jeg tar med min katt så er hun flink til å ta seg av rotter. Jeg har også satt opp musefeller før. Har erfaring. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er allerede 3 kattejævler i sving her. Men den ene er bortskjemt og de 2 andre er generelt ubrukelige, bortsett fra når det gjelder å bøtte ned tunfisk og skrape på dørene kl 02 på natten.. 

 

Men fuck it! Bare ta med deg katta og kom. Det kan ikke bli mer sirkus her allikevel 😉

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest No1*No1
Just now, KnekkeBørre said:

Er allerede 3 kattejævler i sving her. Men den ene er bortskjemt og de 2 andre er generelt ubrukelige, bortsett fra når det gjelder å bøtte ned tunfisk og skrape på dørene kl 02 på natten.. 

 

Men fuck it! Bare ta med deg katta og kom. Det kan ikke bli mer sirkus her allikevel 😉

Katten min er større enn din så. Hun er som en Anja Swatsenegger av katteverdnen. Fanger rotter svelger mus hele. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest No1*No1
Just now, No1*No1 said:

Katten min er større enn din så. Hun er som en Anja Swatsenegger av katteverdnen. Fanger rotter svelger mus hele. 

Det er en liten sjans for at vi har møtt hverandre før. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

No1*No1 skrev (4 minutter siden):

Det er en liten sjans for at vi har møtt hverandre før. 

Anja Swatsenegger :danse2:

 

Sjansen er liten, men aldri null.. 😉

 

Jeg er pappaen din!

 

Endret av KnekkeBørre
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...