Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant!


^littletoomuch

Anbefalte innlegg

Har en sprekk på tvers av nesten hele skjermen på telefonen. 
Så må få byttet skjermbeskytter. 

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

No1*No1 skrev (6 timer siden):

God tirsdag 🙂 minner meg om Rosie, en litt eldre dame som var på et annet forum. Hun ønsket alle alltid en god mandag, tirsdag etc. Må si jeg satte mest pris på det og det gjorde henne til et av mine favoritt forum mennesker. Det er så bra å ønske folk en god dag. Ha en fin tirsdag 😇

 

Har tenkt litt på at KG og andre forum har vært og er min erstatter for familie og venner. Kanskje flere som har det slik? 

Rosie hørtes koselig ut 💜

Jeg har det også sånn. Har ikke så mange venner og ser ikke venninna mi så altfor ofte, så KG blir på en måte en slags erstatter for henne selv om det selvfølgelig ikke erstatter henne. Men jeg føler meg mindre ensom enn jeg ville gjort uten sosial prat, så er så glad for at dere/sosial prat finnes ❤️

  • Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

No1*No1 skrev (6 timer siden):

God tirsdag 🙂 minner meg om Rosie, en litt eldre dame som var på et annet forum. Hun ønsket alle alltid en god mandag, tirsdag etc. Må si jeg satte mest pris på det og det gjorde henne til et av mine favoritt forum mennesker. Det er så bra å ønske folk en god dag. Ha en fin tirsdag 😇

 

Har tenkt litt på at KG og andre forum har vært og er min erstatter for familie og venner. Kanskje flere som har det slik? 

 

jukkapalme skrev (8 minutter siden):

Rosie hørtes koselig ut 💜

Jeg har det også sånn. Har ikke så mange venner og ser ikke venninna mi så altfor ofte, så KG blir på en måte en slags erstatter for henne selv om det selvfølgelig ikke erstatter henne. Men jeg føler meg mindre ensom enn jeg ville gjort uten sosial prat, så er så glad for at dere/sosial prat finnes ❤️

Cassidy Tvillingene synes at det er en fin start på dagen å ønske alle godmorgen, og vi liker at dere setter pris på godmorgenhilsenene våre.🥰🥰

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (1 time siden):

Rosie hørtes koselig ut 💜

Jeg har det også sånn. Har ikke så mange venner og ser ikke venninna mi så altfor ofte, så KG blir på en måte en slags erstatter for henne selv om det selvfølgelig ikke erstatter henne. Men jeg føler meg mindre ensom enn jeg ville gjort uten sosial prat, så er så glad for at dere/sosial prat finnes ❤️

Kanskje det var denne Rosie :P

00000169-0ce2-dbbe-a16f-4ee232ee0000.jpg

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag er Ronja-tråden 10 år! :arwen: :arwen: :arwen: Helt utrolig! Selv om jeg ikke var her på den tiden. Men oppdaget den ganske fort etter jeg lagde denne brukeren. 

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (4 minutter siden):

Kanskje det var denne Rosie :P

00000169-0ce2-dbbe-a16f-4ee232ee0000.jpg

Hun så litt skummel ut. Så ut som en man ikke kødder med :P 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jukkapalme skrev (2 minutter siden):

Hun så litt skummel ut. Så ut som en man ikke kødder med :P 

Er Rosie O Donnell, var en ganske populær komiker på 90 tallet 😛 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (4 minutter siden):

Idag er Ronja-tråden 10 år! :arwen: :arwen: :arwen: Helt utrolig! Selv om jeg ikke var her på den tiden. Men oppdaget den ganske fort etter jeg lagde denne brukeren. 

Hadde du ikke en tidligere bruker?

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (3 minutter siden):

Er Rosie O Donnell, var en ganske populær komiker på 90 tallet 😛 

Var det jeg tenkte, men var litt usikker på om det var henne. Hun så ut som en man ikke kødder med på det bildet da 😂

Cid skrev (3 minutter siden):

Hadde du ikke en tidligere bruker?

Jo, men den ble slettet sikkert 10 år før jeg lagde denne. Var borte herfra i mange år før jeg kom tilbake med denne brukeren 

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mmmm...nå smaker jeg en helt nyoppdaget chips som er ost og grillet løk OG FYTTIKATTA SÅ GOD DEN ER! :rodmer:
front_nb.10.full.jpg

Endret av Hoppetaujenta
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest No1*No1
52 minutter siden, Cid said:

Kanskje det var denne Rosie :P

00000169-0ce2-dbbe-a16f-4ee232ee0000.jpg

Vel jeg tror hun var fra kanada og var særs interessert i amerikansk politikk. 

Jeg inbilder meg at hun var sånn som boring en bobil i skogkanten med sin mann utenfor all samfunnet. Hahahaha men kanskje hun var helt motsatt for alt jeg vet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest No1*No1
19 minutter siden, Hoppetaujenta said:

Mmmm...nå smaker jeg en helt nyoppdaget chips som er ost og grillet løk OG FYTTIKATTA SÅ GOD DEN ER! :rodmer:
front_nb.10.full.jpg

Trist, jeg tåler ikke slike salte og fete greier noe mer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

No1*No1 skrev (19 timer siden):

Hvordsn lager man lungemos? 

Det lurer jeg også på. Har bare kjøpt det hos slakteren for lenge siden og nå har de i vanlige butikker også. 
Mmm....det er så himla godt med poteter til. Oppvarmet. :hjerter:

Boetica skrev (18 timer siden):

Det har jeg tenkt av og til. Hvis jeg vet rik, var det ikke dyre klær og gedigent hus jeg hadde ønsket mest, men en kokk 😍

Åhh...det har jeg ønsket meg i hele mitt voksne liv, men det er ikke innfridd. Ikke en eneste gang. :( 
De er enten tatt, utattelige, eller så henger de høyt og sure er de, men det stemmer ikke det heller, for Hellstrøm var veldig sur i mange år og SE for en medgjørlig morroklump av en søtnos han har blitt på sine velvoksne dager. :D Det er kanskje håp? 

Titania skrev (18 timer siden):

Ikke uenig 😁 Jeg hater så hinsides å lage mat, at selv de enkleste ting blir en kamp å komme i gang med ofte 😂 Men man må jo 😅

Jeg er jo bare meg og forstår ikke hvordan matlagere/husmødre før i tiden klarte å lage forskjellige middager hele tiden. Det er sånn jeg husker min barndom i alle fall og ALT var kjempegodt!  Bortsett fra kokt torsk. :( Lille-Hoppen tålte ikke den lukta og ble molefunken de dagene. 

No1*No1 skrev (8 timer siden):Har tenkt litt på at KG og andre forum har vært og er min erstatter for familie og venner. Kanskje flere som har det slik? 

Der ble det litt rart over her, men pytt pytt, du har nok rett i det. :nigo: 

jukkapalme skrev (2 timer siden):

....så er så glad for at dere/sosial prat finnes ❤️

    Fullstendig enig og er glad i dere alle sammen. :gruppeklem:

jukkapalme skrev (48 minutter siden):

Var borte herfra i mange år før jeg kom tilbake med denne brukeren 

       Hurra for det. :D :klappe: 

No1*No1 skrev (6 minutter siden):

Trist, jeg tåler ikke slike salte og fete greier noe mer. 

I neste liv starter du på nytt igjen og alt går som du vil ha det. :nikke: 

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest No1*No1
41 minutter siden, Hoppetaujenta said:

 

I neste liv starter du på nytt igjen og alt går som du vil ha det. :nikke: 

Ja fyttigrisen betalt nok i dette livet det er sikkert og visst haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi beveger oss mot Nirvana visst nok, men for min del er et liv i vanlig vater helt akseptabelt.
                                                      Jeg nøyer meg med det. :nigo: 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden):

Vi beveger oss mot Nirvana visst nok, men for min del er et liv i vanlig vater helt akseptabelt.
                                                      Jeg nøyer meg med det. :nigo: 

Hva mener du med det?

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Cid skrev (15 minutter siden):

Hva mener du med det?

Jeg mener at "Nirvana" er ganske umulig å komme til (vet du hva det er?) sånn uten videre...så jeg nøyer meg med en sånn passelig avslappet tilstand....her kalt for "Vater"....har du vært med på snekring så vet du hva et vater er? 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal prøve kylling/kalkun wienerpølse i dag, litt skeptisk.

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...