Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant!


^littletoomuch

Anbefalte innlegg

KnekkeBørre skrev (1 time siden):

Du og Elton John.. Ble mye kokain og lite søvn. 

Jeg har fått høre at jeg alltid har hatt et godt sovehjerte, så mistenker at det ble en del søvn 😅

Født i 88, så fikk jo sånnsett med meg noe av 80-tallet, selv om jeg ikke husker noe av det :fnise:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Titania skrev (3 minutter siden):

Jeg har fått høre at jeg alltid har hatt et godt sovehjerte, så mistenker at det ble en del søvn 😅

Født i 88, så fikk jo sånnsett med meg noe av 80-tallet, selv om jeg ikke husker noe av det :fnise:

 

Titania skrev (5 minutter siden):

Jeg har fått høre at jeg alltid har hatt et godt sovehjerte, så mistenker at det ble en del søvn 😅

Født i 88, så fikk jo sånnsett med meg noe av 80-tallet, selv om jeg ikke husker noe av det :fnise:

Du sover antageligvis godt fordi dine forfedre konstant var på "buse-pulveret" 😉

Jeg skal ikke påstå å huske hele 80-tallet jeg heller, men f.o.m 1985, så var jeg bevisst. 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

KnekkeBørre skrev (4 minutter siden):

 

Du sover antageligvis godt fordi dine forfedre konstant var på "buse-pulveret" 😉

Jeg skal ikke påstå å huske hele 80-tallet jeg heller, men f.o.m 1985, så var jeg bevisst. 

:fnise: trooor ikke de gjorde det, men skal aldri si aldri 😝 Det jeg husker best fra barndommen er at de kranglet 🤪

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titania skrev (6 minutter siden):

:fnise: trooor ikke de gjorde det, men skal aldri si aldri 😝 Det jeg husker best fra barndommen er at de kranglet 🤪

Typisk livet a'gitt 😊

Husk at om dette var oss,  så hadde vi garantert kranglet vi også 😉❤️

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

KnekkeBørre skrev (22 minutter siden):

Typisk livet a'gitt 😊

Husk at om dette var oss,  så hadde vi garantert kranglet vi også 😉❤️

Hehe

Jeg er såpass konfliktsky at jeg gjør så godt som alt for at det ikke skal bli krangler da 😅

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titania skrev (1 minutt siden):

Hehe

Jeg er såpass konfliktsky at jeg gjør så godt som alt for at det ikke skal bli krangler da 😅

Jeg er utrolig god på å finne en vinkel, så krangel skal det bli babygirl 😊

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jukkapalme skrev (7 timer siden):

Huff :( ja, var utrolig glad jeg slapp unna det der. Moren til venninna mi røyka som en skorstein og jeg ble skikkelig uvel om jeg satt på med henne. 

Så foreldrene dine røyket ikke i det hele tatt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (7 timer siden):

Jeg var barn på 80-tallet (79-modell) Det beste på 80-tallet var vel egentlig musikken. Og Borgen skole og Frida på midt i smørøyet. Jeg elsket de seriene. 

For ikke å glemme forelska 87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

KnekkeBørre skrev (5 timer siden):

Jeg er utrolig god på å finne en vinkel, så krangel skal det bli babygirl 😊

Det er så godt å ligge sammen etter en krangel 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurven skrev (36 minutter siden):

Det er så godt å ligge sammen etter en krangel 

Jeg bare kommer inn fra utsiden, leser og kjenner at her kan jeg bidra...for litt kunnskap om livets realiteter
har jeg da tross alt og tilstanden dere snakker om der heter "sminkesex". :nigo: *stolt* 
Eller makeupsex på utenlandsk. 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurven skrev (10 timer siden):

Det verste var at fattern alltid skulle røyke i bilen. Og vi fikk ikke ha vinduet oppe for da ble det trekk.

 

Bestefar, pappa og jeg pleide å gå på kafe på lørdager. Der lå røykeskyen alltid tett. Samme gjorde det hos en venninne. Der luftet de aldri nesten. Var kun når mormoren var på besøk at vindu var åpent.

jukkapalme skrev (8 timer siden):

Jeg var barn på 80-tallet (79-modell) Det beste på 80-tallet var vel egentlig musikken. Og Borgen skole og Frida på midt i smørøyet. Jeg elsket de seriene. 

Jeg husker så vidt Borgen skole. Husker mer noen år? senere det gikk noe som het mysteriet om det levende lik. Det var superspennende syntes jeg.

Så dere på portveien 2 og theodor? Bestemor hadde tatt opp jul i skomakergata på vhs, så da jeg brakk beinet mitt da jeg var 3, så så jeg hver dag på jul i skomakergata om igjen og om igjen. Favorittbarnetv :nikke: 

KnekkeBørre skrev (7 timer siden):

 

Du sover antageligvis godt fordi dine forfedre konstant var på "buse-pulveret" 😉

Jeg skal ikke påstå å huske hele 80-tallet jeg heller, men f.o.m 1985, så var jeg bevisst. 

Var vel rundt omkring der jeg husker best fra også :nikke: 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Datteren min spurte i går hva min type er.

Etter å ha tenkt en god stund kom jeg på to eksempler fra walking dead. 

Negan og Daryl kan ikke si mer utover min type. Negan er grusom men veldig sexy. 

 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

No1*No1 skrev (10 minutter siden):

Datteren min spurte i går hva min type er.

Etter å ha tenkt en god stund kom jeg på to eksempler fra walking dead. 

Negan og Daryl kan ikke si mer utover min type. Negan er grusom men veldig sexy. 

 

Hadde bare svart pappaen din om jeg hadde fått et sånt spørsmål :ler: Har ikke barn, så slipper sånt :ler:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Sola de said:

Hadde bare svart pappaen din om jeg hadde fått et sånt spørsmål :ler: Har ikke barn, så slipper sånt :ler:

🤣 joda var et del-svar det også men vi er ikke lenger sammen så det er greit å ha en type. 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

KnekkeBørre skrev (7 timer siden):

Jeg er utrolig god på å finne en vinkel, så krangel skal det bli babygirl 😊

:fnise:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

No1*No1 skrev (2 minutter siden):

🤣 joda var et del-svar det også men vi er ikke lenger sammen så det er greit å ha en type. 

Vi har vel alle en type man faller for oftere enn andre :nikke: 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Sola de said:

Vi har vel alle en type man faller for oftere enn andre :nikke: 

Ja, jeg har bare lært at det jeg vil ha ikke nødvendigvis er bra for meg...ref. Negan. 

Liker som regel intelligente menn med litt cheeky rampete personlighet.

Sånne som får meg til å ville rope ut "Dust!".

Utseendemessig litt som Negan eller Daryl, høye slanke eller med litt muskler men ikke for mye mørke med smilehull litt grove i utseendet eller litt mer refined. 

Men jeg har ikke så høye krav altså. Men det er min basis type. Hehehe. 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

No1*No1 skrev (10 timer siden):

Hva likte dere best med 80 tallet? 

Jeg savner kropp tanga 😍 nei mener krepp tanga. 

Tenker du på de der bikinitrusene med høøøy skjæring helt opp til midja? 🤪 i litt sånn boblete stoff? Jeg hadde sånn i pistasjgrønn 🙈 Er det ikke litt tilbake nå?

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...