Gjest Lurven Skrevet 28. juni #220421 Del Skrevet 28. juni KnekkeBørre skrev (2 minutter siden): Problemet med datidens ungdom er at de visste faen ikke hva de ville!! Jeg ville bare høre på kassett og tygge bugg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest No1*No1 Skrevet 28. juni #220422 Del Skrevet 28. juni Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 28. juni #220423 Del Skrevet 28. juni Lurven skrev (1 minutt siden): Jeg ville bare høre på kassett og tygge bugg 🥹 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest No1*No1 Skrevet 28. juni #220424 Del Skrevet 28. juni Når jeg var liten på 80 tallet ønsket jeg nesten mest av alt en liten bærbar mini tv jeg kunne ha med meg overalt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 28. juni #220425 Del Skrevet 28. juni No1*No1 skrev (3 minutter siden): Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 28. juni #220426 Del Skrevet 28. juni No1*No1 skrev (2 minutter siden): Knasefin låt. Men svaret er selfølgelog; FordiiiiiiiiiiIiiiiiiiiIiiiiiiIiiiiii 🎶 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest No1*No1 Skrevet 28. juni #220427 Del Skrevet 28. juni Hva likte dere best med 80 tallet? Jeg savner kropp tanga 😍 nei mener krepp tanga. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 28. juni #220428 Del Skrevet 28. juni Boetica skrev (58 minutter siden): Nå skjønner jeg at @KnekkeBørre er lille Lord Fountelroy Hvem er fountelroy? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest No1*No1 Skrevet 28. juni #220429 Del Skrevet 28. juni Just now, KnekkeBørre said: Knasefin låt. Men svaret er selfølgelog; FordiiiiiiiiiiIiiiiiiiiIiiiiiiIiiiiii 🎶 Faen jeg hater I repeat hater å ikke få svar og forklaring på ting. Det er så slemt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 28. juni #220430 Del Skrevet 28. juni Jeg husker ikke noe av 80-tallet 🙈 Men kanskje ikke så rart i 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 28. juni #220431 Del Skrevet 28. juni No1*No1 skrev (12 minutter siden): Hey er deg deg eller dama? Er Tina som turna. No1*No1 skrev (10 minutter siden): Jeg er litt full nå, men hvorfor kom hamburgeren til meg? Hvorfor? Den ville bli smurt på. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 28. juni #220432 Del Skrevet 28. juni Titania skrev (Akkurat nå): Jeg husker ikke noe av 80-tallet 🙈 Men kanskje ikke så rart i Jeg husker ikke noe fra jeg var baby. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest No1*No1 Skrevet 28. juni #220433 Del Skrevet 28. juni Just now, Cid said: Er Tina som turna. Den ville bli smurt på. Han var bare ute etter saus? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 28. juni #220434 Del Skrevet 28. juni No1*No1 skrev (4 minutter siden): Faen jeg hater I repeat hater å ikke få svar og forklaring på ting. Det er så slemt. Er'e så mye snillere å forvente at andre skal måtte finne ut av ting du lurer på.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest No1*No1 Skrevet 28. juni #220435 Del Skrevet 28. juni 4 minutter siden, Titania said: Jeg husker ikke noe av 80-tallet 🙈 Men kanskje ikke så rart i Oh en millennial. Mllennials er precious my friend 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 28. juni #220436 Del Skrevet 28. juni Lurven skrev (12 minutter siden): Du var heldig, bilen vår føltes som wr gigantisk askebeger Huff ja, var utrolig glad jeg slapp unna det der. Moren til venninna mi røyka som en skorstein og jeg ble skikkelig uvel om jeg satt på med henne. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 28. juni #220437 Del Skrevet 28. juni Titania skrev (6 minutter siden): Jeg husker ikke noe av 80-tallet 🙈 Men kanskje ikke så rart i Du og Elton John.. Ble mye kokain og lite søvn. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest No1*No1 Skrevet 28. juni #220438 Del Skrevet 28. juni 1 minutt siden, KnekkeBørre said: Er'e så mye snillere å forvente at andre skal måtte finne ut av ting du lurer på.. Det er nok noen som vet svaret Mr knekkebrrø Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 28. juni #220439 Del Skrevet 28. juni Cid skrev (10 minutter siden): Hvem er fountelroy? Det er en gammel barnebok om en overklassegutt. Gikk som serie på TV da jeg var barn 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest No1*No1 Skrevet 28. juni #220440 Del Skrevet 28. juni Jeg fikk så lyst til å kle meg i 80 talls outfit med kreppa hår og store øredobber nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå