Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant!


^littletoomuch

Anbefalte innlegg

KnekkeBørre skrev (5 minutter siden):

En rå en også. 

Skjerf i bakhjul... 

 

(Muligens jug) 

Det var skjerm ikke skjerf 

Sånne feil kan skje når man oversetter 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Cid skrev (Akkurat nå):

Skjedde det?

Mulig jeg blander hendelser her.. 

Jeg husker i ungdommen jeg leste om en kjendis som omkom i en bilulykke på den franske rivieraen hvor skjerfet hadde blåst inn i bakhjulene.

Veldig usikker på om dette var Grace Kelly.. 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

KnekkeBørre skrev (3 minutter siden):

Mulig jeg blander hendelser her.. 

Jeg husker i ungdommen jeg leste om en kjendis som omkom i en bilulykke på den franske rivieraen hvor skjerfet hadde blåst inn i bakhjulene.

Veldig usikker på om dette var Grace Kelly.. 

Var ikke yngstedatteren med i bilen? Mener jeg leste om det i ukeblader som barn.

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Full dementi: Jeg spredte løgn og fanteri!

Grace Kelly surret ikke skjerfet sitt inn i bakhjulene å døde. Jeg har lest meg opp.. 

Hun og hennes datter Stephanie kjørte en gammel Rover. Bilen skal på et tidspunkt mistet bremsene. Datteren dro i håndbrekket og bilen forsvant utfor en 40 meter høy skråning.. 

Stephanie ble moderat skadet og Grace Kelly døde av indre blødninger. 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

KnekkeBørre skrev (1 minutt siden):

Full dementi: Jeg spredte løgn og fanteri!

Grace Kelly surret ikke skjerfet sitt inn i bakhjulene å døde. Jeg har lest meg opp.. 

Hun og hennes datter Stephanie kjørte en gammel Rover. Bilen skal på et tidspunkt mistet bremsene. Datteren dro i håndbrekket og bilen forsvant utfor en 40 meter høy skråning.. 

Stephanie ble moderat skadet og Grace Kelly døde av indre blødninger. 

Hvem var føreren av dem?

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (6 minutter siden):

Var ikke yngstedatteren med i bilen? Mener jeg leste om det i ukeblader som barn.

Dette medfører riktighet. :nikke:

Stephanie var med i bilen. 

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sola de skrev (Akkurat nå):

Hvem var føreren av dem?

Grace Kelly. 

Egentlig skulle hun hatt sjåfør, men valgte å kjøre selv da det ikke var plass til 3 i bilen med all bagasjen de skulle ha med. 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

KnekkeBørre skrev (Akkurat nå):

Grace Kelly. 

Egentlig skulle hun hatt sjåfør, men valgte å kjøre selv da det ikke var plass til 3 i bilen med all bagasjen de skulle ha med. 

Var vel ikke helt vanlig å bruke bilbelte heller den gang. Var flere biler som ikke hadde bilbelter i baksetet husker jeg.

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (1 minutt siden):

Var vel ikke helt vanlig å bruke bilbelte heller den gang. Var flere biler som ikke hadde bilbelter i baksetet husker jeg.

Husker god jeg og søsteren min lå på madrasser og puter bakerst i stasjonsvogna på bilferie. Good times ❤️

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

KnekkeBørre skrev (Akkurat nå):

Husker god jeg og søsteren min lå på madrasser og puter bakerst i stasjonsvogna på bilferie. Good times ❤️

:nikke: Hos oss var det jeg og søskenet mitt på hver sin side og hunden i mellom oss i baksetet. Søskenet mitt ble ALLTID bilsyk og spydde :fnise: Godterier skulle det selvsagt ha likevel :ler:

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

KnekkeBørre skrev (1 time siden):

Husker god jeg og søsteren min lå på madrasser og puter bakerst i stasjonsvogna på bilferie. Good times ❤️

Jeg lå i baksetet uten pute og madrass,  slik luksus hadde ikke vi råd til

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (1 time siden):

:nikke: Hos oss var det jeg og søskenet mitt på hver sin side og hunden i mellom oss i baksetet. Søskenet mitt ble ALLTID bilsyk og spydde :fnise: Godterier skulle det selvsagt ha likevel :ler:

Det verste var at fattern alltid skulle røyke i bilen. Og vi fikk ikke ha vinduet oppe for da ble det trekk.

 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurven skrev (8 minutter siden):

Jeg lå i baksetet uten pute og madrass,  slik luksus hadde ikke vi råd til

Arbeiderklasse ass..  

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lurven skrev (8 minutter siden):

Det verste var at fattern alltid skulle røyke i bilen. Og vi fikk ikke ha vinduet oppe for da ble det trekk.

 

Med prisene på tobakk, så bør du ikke klage. Mannen delte bokstavelig talt av  godene. 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

KnekkeBørre skrev (1 minutt siden):

Why yeeesss. Indeed I am :nikke:

Du lå veldig pent dandert på edderdunsdyne i baksetet så knebuksen og rysjeskjorten ikke krøllet seg :)

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Boetica skrev (1 minutt siden):

Du lå veldig pent dandert på edderdunsdyne i baksetet så knebuksen og rysjeskjorten ikke krøllet seg :)

Så absolutt mylady. Og mitt lange hår var for anledningen presentert i en ærverdig hestehale alá Håland. 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

No1*No1 skrev (3 minutter siden):

Jeg fant ut at jeg er fantastisk 😃 en overlever 😄 simple the best.... better then all the rest...

Nice 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...