Titania Skrevet 28. april #218201 Del Skrevet 28. april Lurven skrev (7 minutter siden): Du har for mye fritid Jepp 😝 Men også et har for å lage mat til vanlig, så blir vanligvis ikke så mye «greier» som må lages fra bunnen. Stappa ble god 🤩 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 28. april #218202 Del Skrevet 28. april Titania skrev (Akkurat nå): Jepp 😝 Men også et har for å lage mat til vanlig, så blir vanligvis ikke så mye «greier» som må lages fra bunnen. Stappa ble god 🤩 Hadde du Pølser til, eller kjører du kun pølse i vaffel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 28. april #218203 Del Skrevet 28. april Lurven skrev (Akkurat nå): Hadde du Pølser til, eller kjører du kun pølse i vaffel? Joikakaker 😁 Spiser sjelden pølse egentlig, men da blir det nok vaffel som oftest 🙈😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 28. april #218204 Del Skrevet 28. april Titania skrev (2 minutter siden): Joikakaker 😁 Spiser sjelden pølse egentlig, men da blir det nok vaffel som oftest 🙈😅 Jeg tror du bør prøve joikakaker i vaffel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 28. april #218205 Del Skrevet 28. april Vært ute og malt vegg i dag. Det ble litt vondt i halsen utav det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 28. april #218206 Del Skrevet 28. april Boetica skrev (7 minutter siden): Vært ute og malt vegg i dag. Det ble litt vondt i halsen utav det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 28. april #218207 Del Skrevet 28. april Titania skrev (48 minutter siden): Skal ha hjemmelaget potetstappe til middagen idag 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 28. april #218208 Del Skrevet 28. april Lurven skrev (27 minutter siden): Jeg tror du bør prøve joikakaker i vaffel Dette er metafor 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 28. april #218209 Del Skrevet 28. april Frøkenfryden skrev (4 minutter siden): Dette er metafor Jokkeqker? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 28. april #218210 Del Skrevet 28. april Biblioteket har ikke strikkeboka jeg leter etter 😑 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 28. april #218211 Del Skrevet 28. april Titania skrev (2 minutter siden): Biblioteket har ikke strikkeboka jeg leter etter 😑 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 29. april #218212 Del Skrevet 29. april Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godmandagsmorgen.👨🦰👩🦰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 29. april #218213 Del Skrevet 29. april 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 29. april #218214 Del Skrevet 29. april For overkresen Sola, så er det ikke bare bare når det ikke er norsk potet å få tak i Liker egentlig bare mandelpotet og det har ikke vært å få tak i i flere uker. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 29. april #218215 Del Skrevet 29. april Jeg har akkurat endra tidspunkt på en tannlege-time. Skal dit to timer senere enn første oppsatte tid. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kryneren Skrevet 29. april #218216 Del Skrevet 29. april Millimani skrev (7 minutter siden): Jeg har akkurat endra tidspunkt på en tannlege-time. Skal dit to timer senere enn første oppsatte tid. Veldig greit at det er mulig da😀 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 29. april #218217 Del Skrevet 29. april Frøkenfryden skrev (14 timer siden): Dette er metafor 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 29. april #218218 Del Skrevet 29. april Peanut skrev (2 timer siden): Cassidy Tvillingene synes at den Tussi Emojien er skikkelig fin.🥰🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 29. april #218219 Del Skrevet 29. april Det har dukket opp flere typer drikke med hylleblomst-smak i det siste 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 29. april #218220 Del Skrevet 29. april Lurven skrev (3 timer siden): 😁 Kan metaforer selv om jeg er mindre her vettu🥳 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå