Peanut Skrevet 27. april #218161 Del Skrevet 27. april 4 hours ago, Ditzy Doo said: Hva med å gjøre det for ham? Ta all ansvar for konto liksom, så slipper han å huske passord og du slipper å irritere deg mer fordi han glemmer! 😄 Han har så uhorvelig mange kontoer over flere banker. De fleste passord husker han, men Nordea nei. Han husker lette tallkomboer og passord. Han var og er professor i matematikkdidaktikk så litt rart at det sier poof når kodene er synlige rett foran øynene hans 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 27. april #218162 Del Skrevet 27. april Kjøpte meg ny padde (iPad) i dag ^^, 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Random84 Skrevet 27. april #218163 Del Skrevet 27. april Skal teste ut hjerte grandis for første gang nå 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 27. april #218164 Del Skrevet 27. april Random84 skrev (33 minutter siden): Skal teste ut hjerte grandis for første gang nå Hørt det er mindre for samme penger 😆 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Random84 Skrevet 27. april #218165 Del Skrevet 27. april Cid skrev (1 minutt siden): Hørt det er mindre for samme penger 😆 Ja målet var å kjøpe grandis på Kiwi for 20 kr. Men utsolg. Så ble en hjerte grandis og får å si det sånn, jeg ble ikke mett😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 27. april #218166 Del Skrevet 27. april Random84 skrev (5 minutter siden): Ja målet var å kjøpe grandis på Kiwi for 20 kr. Men utsolg. Så ble en hjerte grandis og får å si det sånn, jeg ble ikke mett😂 Minner meg om ordtaket veien til pizzahjertet går ikke gjennom magen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 27. april #218167 Del Skrevet 27. april Jeg skal spise denne i morgen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 27. april #218168 Del Skrevet 27. april Cid skrev (2 minutter siden): Jeg skal spise denne i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 27. april #218169 Del Skrevet 27. april (endret) Endte opp med å dra og se en musical idag 😁 Kjempeflinke skuespillere, og morsom historie 😁 Endret 27. april av Titania 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 27. april #218170 Del Skrevet 27. april Titania skrev (6 minutter siden): Endte opp med å dra og se en musical idag 😁 Kjempeflinke skuespillere, og morsom historie 😁 Annie? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 27. april #218171 Del Skrevet 27. april Cid skrev (11 minutter siden): Annie? Folkeeventyrene 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 28. april #218172 Del Skrevet 28. april Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godsøndagsmorgen.👨🦰👩🦰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 28. april #218173 Del Skrevet 28. april Jeg synes lårhalsbrudd det er no dritt.... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kryneren Skrevet 28. april #218174 Del Skrevet 28. april Irak skrev (8 minutter siden): Jeg synes lårhalsbrudd det er no dritt.... Helt klart enig. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 28. april #218175 Del Skrevet 28. april Jeg har blitt engstelig for å gå på glatt føre, nettopp med tanke på å skulle være så uheldig at jeg brekker noe i kroppen. Det hadde vært helt forferdelig. Godmorgen uansett. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kryneren Skrevet 28. april #218176 Del Skrevet 28. april God morgen alle sammen Jeg datt på isen i vinter , skikkelig støl i kroppen en stund etterpå. Brakk heldigvis ingenting. Men da begynte jeg med brodder 🙄 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 28. april #218177 Del Skrevet 28. april Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 28. april #218178 Del Skrevet 28. april Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en godsøndag.🥰🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 28. april #218179 Del Skrevet 28. april SVK skrev (1 time siden): Hoppetaujenta skrev (4 timer siden): Jeg har blitt engstelig for å gå på glatt føre, nettopp med tanke på å skulle være så uheldig at jeg brekker noe i kroppen. Det hadde vært helt forferdelig. Godmorgen uansett. Kryneren skrev (4 timer siden): God morgen alle sammen Jeg datt på isen i vinter , skikkelig støl i kroppen en stund etterpå. Brakk heldigvis ingenting. Men da begynte jeg med brodder 🙄 Irak skrev (6 timer siden): Jeg synes lårhalsbrudd det er no dritt.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 28. april #218180 Del Skrevet 28. april Kryneren skrev (4 timer siden): God morgen alle sammen Jeg datt på isen i vinter , skikkelig støl i kroppen en stund etterpå. Brakk heldigvis ingenting. Men da begynte jeg med brodder 🙄 Ja brodder er lurt 🌞 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå