Baktus2024 Skrevet 19. april 2024 #217881 Del Skrevet 19. april 2024 Tråder..hvorfor sletter kg tråder uten å si ifra hvorfor ? hvor mye skjult redigering og forfalsking av tråd-innlegg driver de med ? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 19. april 2024 #217882 Del Skrevet 19. april 2024 God helg, folkens! Jeg har vært borte hele uka fordi jeg ble syk igjen. Fikk en kraftig reaksjon på antibiotikaen, har aldri hatt så ekstreme magekramper før. Bedre nå, men fortsatt ganske medtatt. Håper det er slutt på sykdom for lang tid nå. Hvis vi tar med da jeg forstuet hånda har jeg vært syk i snart 6 uker nå. Samme uka kom den kraftige halsbetennelsen og siden har det gått slag i slag. Lei nå, altså. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 19. april 2024 #217883 Del Skrevet 19. april 2024 Baktus skrev (4 timer siden): Tråder..hvorfor sletter kg tråder uten å si ifra hvorfor ? hvor mye skjult redigering og forfalsking av tråd-innlegg driver de med ? De sletter tråder som bryter med reglene. Men syns de burde nevne de trådene som er slettet i tråden om tråder som er til moderering. Det kan umulig være så vanskelig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 19. april 2024 #217884 Del Skrevet 19. april 2024 Jeg er lovlydig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 19. april 2024 #217885 Del Skrevet 19. april 2024 Cid skrev (8 timer siden): Blir lang tørke fremover? Tørr ost er fælt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 19. april 2024 #217886 Del Skrevet 19. april 2024 jukkapalme skrev (4 timer siden): God helg, folkens! Jeg har vært borte hele uka fordi jeg ble syk igjen. Fikk en kraftig reaksjon på antibiotikaen, har aldri hatt så ekstreme magekramper før. Bedre nå, men fortsatt ganske medtatt. Håper det er slutt på sykdom for lang tid nå. Hvis vi tar med da jeg forstuet hånda har jeg vært syk i snart 6 uker nå. Samme uka kom den kraftige halsbetennelsen og siden har det gått slag i slag. Lei nå, altså. 😲 god bedring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 19. april 2024 #217887 Del Skrevet 19. april 2024 jukkapalme skrev (4 timer siden): God helg, folkens! Jeg har vært borte hele uka fordi jeg ble syk igjen. Fikk en kraftig reaksjon på antibiotikaen, har aldri hatt så ekstreme magekramper før. Bedre nå, men fortsatt ganske medtatt. Håper det er slutt på sykdom for lang tid nå. Hvis vi tar med da jeg forstuet hånda har jeg vært syk i snart 6 uker nå. Samme uka kom den kraftige halsbetennelsen og siden har det gått slag i slag. Lei nå, altså. Ååå♥️🥺 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 19. april 2024 #217888 Del Skrevet 19. april 2024 Skal teste ny brunost, kommer på døra i morgen. Anno 1863 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 19. april 2024 #217889 Del Skrevet 19. april 2024 Kaffe, mokkabønner og Voice nå🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 19. april 2024 #217890 Del Skrevet 19. april 2024 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Skal teste ny brunost, kommer på døra i morgen. Anno 1863 Håper ikke frakten kosta mer enn osten da 😃 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 19. april 2024 #217891 Del Skrevet 19. april 2024 Cid skrev (Akkurat nå): Håper ikke frakten kosta mer enn osten da 😃 Hehe, varer for 2700👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 19. april 2024 #217892 Del Skrevet 19. april 2024 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Hehe, varer for 2700👍 Oi mye ost 🧀🧀🧀🧀🧀🧀🧀🧀🧀🧀🧀 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 19. april 2024 #217893 Del Skrevet 19. april 2024 Cid skrev (1 minutt siden): Oi mye ost 🧀🧀🧀🧀🧀🧀🧀🧀🧀🧀🧀 Haha. Neida. Ukeshandel☺️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 19. april 2024 #217894 Del Skrevet 19. april 2024 jukkapalme skrev (4 timer siden): God helg, folkens! Jeg har vært borte hele uka fordi jeg ble syk igjen. Fikk en kraftig reaksjon på antibiotikaen, har aldri hatt så ekstreme magekramper før. Bedre nå, men fortsatt ganske medtatt. Håper det er slutt på sykdom for lang tid nå. Hvis vi tar med da jeg forstuet hånda har jeg vært syk i snart 6 uker nå. Samme uka kom den kraftige halsbetennelsen og siden har det gått slag i slag. Lei nå, altså. Cassidy Tvillingene ønsker deg Godbedring vår gode venn @jukkapalme 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 19. april 2024 #217895 Del Skrevet 19. april 2024 Lurven skrev (1 time siden): 😲 god bedring Frøkenfryden skrev (1 time siden): Ååå♥️🥺 Ciaran og Ciara skrev (43 minutter siden): Cassidy Tvillingene ønsker deg Godbedring vår gode venn @jukkapalme Tusen takk, fine dere ♥️ Er mye bedre nå og har klart å spise normalt i går og idag. Fortsatt medtatt og veldig sliten, men pga dårlig immunforsvar og kronisk sykdom er jeg medtatt i litt ekstra lang tid etter sånt og halsbetennelser, infeksjoner osv blir ekstra kraftig pga det føkka immunforsvaret mitt. Håper jeg klarer å holde meg frisk nå, har fått dosa mi med sykdom for noen år nå, ass. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 19. april 2024 #217896 Del Skrevet 19. april 2024 Frøkenfryden skrev (1 time siden): Skal teste ny brunost, kommer på døra i morgen. Anno 1863 Brunost fra 1863? 🤣 Hadde ikke jeg turt å spise 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 19. april 2024 #217897 Del Skrevet 19. april 2024 jukkapalme skrev (5 minutter siden): Tusen takk, fine dere ♥️ Er mye bedre nå og har klart å spise normalt i går og idag. Fortsatt medtatt og veldig sliten, men pga dårlig immunforsvar og kronisk sykdom er jeg medtatt i litt ekstra lang tid etter sånt og halsbetennelser, infeksjoner osv blir ekstra kraftig pga det føkka immunforsvaret mitt. Håper jeg klarer å holde meg frisk nå, har fått dosa mi med sykdom for noen år nå, ass. Cassidy Tvillingene er veldig glade for å høre at du har det bedre nå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 19. april 2024 #217898 Del Skrevet 19. april 2024 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene er veldig glade for å høre at du har det bedre nå. Tusen takk Ja, det har vært kjipe greier. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 19. april 2024 #217899 Del Skrevet 19. april 2024 jukkapalme skrev (3 minutter siden): Tusen takk Ja, det har vært kjipe greier. Cassidy Tvillingene har begge to hatt halsbetennelse, så vi synes at halsbetennelse og forkjølelse er noe jævla kjipe greier. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 19. april 2024 #217900 Del Skrevet 19. april 2024 God bedring! @jukkapalme 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå