Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant!

^littletoomuch

Anbefalte innlegg

Jeg er skrubbsulten, og det er en time til lunsj. Kan man skjønne hva greia er når jeg spiser frokost ca kl 7:45, og blir sulten to og en halv time senere? Og hvorfor kan jeg da gå fra lunsjen er ferdig ca kl 12, og vente med å spise middag til etter kl 16? Bruke tid på å lage den. Spise kveldsmat er ikke så nøye. Magen min altså. :risterpåhodet::roll:

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Butter synes det gir null mening at jeg ikke synes huset på 300 kvm ikke virker kjempestort fordi rommene er så store <_<   

og så skulle han fortelle meg andre ting som ga null mening, at Hitler, ABB og Putin sikkert egentlig var fine folk 😑

BD047420-7A80-44BE-8371-AF92289A3626.gif.8ccee14d564a941df47af302a45c31b8.gif Kan ikke sammenligne det der. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Millimani skrev (4 timer siden):

Taket på blokka får vedlikehold

Av Karlsson?

Peanut skrev (46 minutter siden):

Butter synes det gir null mening at jeg ikke synes huset på 300 kvm ikke virker kjempestort fordi rommene er så store <_<   

og så skulle han fortelle meg andre ting som ga null mening, at Hitler, ABB og Putin sikkert egentlig var fine folk 😑

BD047420-7A80-44BE-8371-AF92289A3626.gif.8ccee14d564a941df47af302a45c31b8.gif Kan ikke sammenligne det der. 

Sier vel mer om han da 🙊

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (5 timer siden):

Av Karlsson?

Nei, det tror jeg ikke :laugh: Husker ikke hva firmaet heter

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peanut skrev (6 timer siden):

:klem3::klem3:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har diskutert 90-tallet med en 12-åring idag 😁 Morsomt hvor mye hun syns er kjemperart, som for oss som er vokst opp da er/var helt vanlig 😊 Men var sikkert sånn da jeg var yngre også 😅

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (17 timer siden):

Jeg går aldri med klokke på håndleddene. Nope. :jolie: 

Gjorde ikke jeg heller på sikkert 30 år før jeg plutselig begynte igjen :D

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Karmin er et rødt fargestoff som fremstilles fra lus - brukes blant annet i mat/godteri.

Ambra er et stoff som utskilles i tarmene til spermhvalen (kalles også hval-oppkast) og brukes i parfyme, men stort sett fremstilles det kunstig. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godtorsdagsmorgen.👨‍🦰👩‍🦰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nevian skrev (9 timer siden):

Gjorde ikke jeg heller på sikkert 30 år før jeg plutselig begynte igjen :D

Åjasså? Kan det komme til å bli endringer i ens rutiner når en blir voksen nok? 
Kanskje jeg skal begynne å se meg om etter et passelig gjøkur og  gaffateip allerede nu. Takk for tips. :) 

Frøkenfryden skrev (1 minutt siden):

Har ikke fått svømt på mange uker pga arm😭

@Frøkenfryden Det går da an å svømme på ryggen, med armen rett opp i trygg avstand fra vannet? :lur: 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

en liten ettertanke fra en sykehusinnleggelse, en skal tenke seg om hva man sier og hvordan det tolkes.. om jeg hadde problemer med å pisse..mnja, jeg må vel hjelpe til litt med å trykke...her var det altså en flott legekvinne som stod foran meg og fortalte at hun da ville sjekke om prostataen var stor..ved å gå inn med fing i analet for å kjenne etter...mener du for alvor at du skal opp i ræva på meg med fokkefingeren? det hadde ikke kommet på tale om vi hadde vært gift i 10 år engang..totalt utelukket..altså en forstørret prostata kan være kreft..ja , da blir det min dødsårsak..ingen fingrer opp der om det så blir byebye til livet... jeg har forøvrig aldri pisset så lett og ledig som etter det forslaget der..tror prostataen min har ører, den krympet fort på plass..:fy:

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titania skrev (8 timer siden):

Karmin er et rødt fargestoff som fremstilles fra lus - brukes blant annet i mat/godteri.

Ambra er et stoff som utskilles i tarmene til spermhvalen (kalles også hval-oppkast) og brukes i parfyme, men stort sett fremstilles det kunstig. 

Bevergjel i vanilje.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Frøkenfryden skrev (1 time siden):

Har ikke fått svømt på mange uker pga arm😭

:klem3::klem3:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er det Trippel Trumf. Jeg skal på Apotek1 og på Meny, så blir det litt ekstra bonus derfra i dag. Har nylig passert 1000 trumf-poeng, og de skal brukes på nye klær :) 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurven skrev (5 timer siden):

Det er signalfeil på undergrunnen

Det er der du befinner deg ? 👺

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...