Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant!


^littletoomuch

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Mistet en maske i strikketøyet 😑 Jeg strikker ikke fire omganger bakover, så lager en ny og fester den som ramlet av 🙈

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville dere spist en ribbe som hadde ligget i fryser i 1 1/2 år? Den gikk ut av dato i september i fjor. Trengte plassen til annet, så den ligger til tining. Vet ikke om jeg skal kaste eller spise :S

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (10 minutter siden):

Ville dere spist en ribbe som hadde ligget i fryser i 1 1/2 år? Den gikk ut av dato i september i fjor. Trengte plassen til annet, så den ligger til tining. Vet ikke om jeg skal kaste eller spise :S

Den må du kaste. Den holder seg max 3 -4 måneder i fryseren

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Freyja Valkyrie skrev (1 time siden):

Kan være et bilde av tekst som sier 'Husker dere da vi klappet hendene da KJEMPEHARDT rett foran ansiktet pả noen, og om personen blunket var personen redd for moren sin? Herregud sả rare vi var...'

Barn gjør det fortsatt,  trodde de var kommet lengre i dag altså

 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lurven skrev (4 minutter siden):

Barn gjør det fortsatt,  trodde de var kommet lengre i dag altså

 

Ja, vi er tross alt i 2024..

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurven skrev (11 minutter siden):

Den må du kaste. Den holder seg max 3 -4 måneder i fryseren

Hva jeg og tenkte. Har ligget i 2 forskjellige frysere også, så har ikke vært jevn frysning heller.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ut med kjøttet. Inn med noe annet. :nigo: 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (31 minutter siden):

Ut med kjøttet. Inn med noe annet. :nigo: 

Som for eksempel iskrem 🥰

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg forflyttet meg nordover og benyttet fredagen til å nyte et par flasker vin i parken, men pga lave temp så valgte jeg å sitte på benken i soveposen..nå har disse benkene et bord foran seg så jeg hadde rimelig utrustning på det bordet..men jaggu kommer ikke kjerringene bort , med en stakkarslig tone, for å spørre om jeg fryser... nei jeg sitter jo i soveposen , svarer jeg..ja den er sikkert varm og god den, får jeg tbax..

hva er dette med automatiske tanker..? hvis jeg satt våt og kald i et busskur , nedkjølt og frøs, da ville ingen lagt merke til det, ansett meg for å være på reisefot..men  når jeg unngår å bli kald og fryse og tar på meg sovepose, ja da kobles automatiske tanker inn , han sitter å fryser..

Hvis en person legger ut et stort badehåndkle i parken og ligger i sola på det, sommerstid , ja da er alt ok...legger jeg ut soveposen og ligger oppå den og bruker den som liggeunderlag , under samme forhold, da er det camping..

nordmenn promoterer seg selv som friluftsfolket over alle friluftsfolk..men får fullstendig aversjoner bare de ser en sovepose, for ikke å snakke om et telt.. 

det samme gjelder i markagrensa inntil byene våre..du skal ikke gå mangen ganger inn og ut av den skogen ført beboerne til markagrensa begynner å ringe rundt, hvem er den skumle mannen som går inn og ut av skauen her..er dette trygt for barna våre..etc etc..

Hvordan er vi blitt så kollektivisert at vi ikke kan leve ut noen form for personlig frihet, man må være en gruppe eller lignende for ikke å virke mistenkelig.. vi har rammet oss selv inn i en kollektiv psykose , på frihetens bekostning.. 

god helg i byene, der det er enklere å passe på hverandre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (49 minutter siden):

Ut med kjøttet. Inn med noe annet. :nigo: 

Sa brura

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Baktus skrev (1 minutt siden):

Da har jeg forflyttet meg nordover og benyttet fredagen til å nyte et par flasker vin i parken, men pga lave temp så valgte jeg å sitte på benken i soveposen..nå har disse benkene et bord foran seg så jeg hadde rimelig utrustning på det bordet..men jaggu kommer ikke kjerringene bort , med en stakkarslig tone, for å spørre om jeg fryser... nei jeg sitter jo i soveposen , svarer jeg..ja den er sikkert varm og god den, får jeg tbax..

hva er dette med automatiske tanker..? hvis jeg satt våt og kald i et busskur , nedkjølt og frøs, da ville ingen lagt merke til det, ansett meg for å være på reisefot..men  når jeg unngår å bli kald og fryse og tar på meg sovepose, ja da kobles automatiske tanker inn , han sitter å fryser..

Hvis en person legger ut et stort badehåndkle i parken og ligger i sola på det, sommerstid , ja da er alt ok...legger jeg ut soveposen og ligger oppå den og bruker den som liggeunderlag , under samme forhold, da er det camping..

nordmenn promoterer seg selv som friluftsfolket over alle friluftsfolk..men får fullstendig aversjoner bare de ser en sovepose, for ikke å snakke om et telt.. 

det samme gjelder i markagrensa inntil byene våre..du skal ikke gå mangen ganger inn og ut av den skogen ført beboerne til markagrensa begynner å ringe rundt, hvem er den skumle mannen som går inn og ut av skauen her..er dette trygt for barna våre..etc etc..

Hvordan er vi blitt så kollektivisert at vi ikke kan leve ut noen form for personlig frihet, man må være en gruppe eller lignende for ikke å virke mistenkelig.. vi har rammet oss selv inn i en kollektiv psykose , på frihetens bekostning.. 

god helg i byene, der det er enklere å passe på hverandre.

Kan jo hende de spurte for å være hyggelige

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Titania skrev (3 timer siden):

Mistet en maske i strikketøyet 😑 Jeg strikker ikke fire omganger bakover, så lager en ny og fester den som ramlet av 🙈

Hvor falt masken?

Freyja Valkyrie skrev (3 timer siden):

Kan være et bilde av tekst som sier 'Husker dere da vi klappet hendene da KJEMPEHARDT rett foran ansiktet pả noen, og om personen blunket var personen redd for moren sin? Herregud sả rare vi var...'

Jeg klappet aldri foran ansiktet til folk men husker det med er du redd for moren din, artig å være barn 😄

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Freyja Valkyrie skrev (2 timer siden):

Ja, vi er tross alt i 2024..

Barn er barn 😃

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (34 minutter siden):

Barn er barn 😃

    Cid er Cid. :D 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden):

    Cid er Cid. :D 

Hoppe er hoppe + 🌶️

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå):

Uten grønnsak. :jolie: 

Chilien du mener?

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Den er da en grønnsak er den ikke? 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...