Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant!


^littletoomuch

Anbefalte innlegg

Peanut skrev (52 minutter siden):

😏

 

:strix::strix:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Taiko skrev (32 minutter siden):

God helg folkens 😄

Cassidy Tvillingene sier Tusen Takk, og vi ønsker deg også en Godhelg.😊😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innimellom føles det som jeg har dårlig hørsel, fordi jeg må si «Hæ?» hundre ganger før jeg får med meg hva som blir sagt, men det er bare fordi hjernen bruker litt tid på å få med seg ting. 

Mens andre ganger føles det som det er «superhørsel» med irritasjon av alle smålyder, typ stein under skoen, folk som ikke snakker høyt i etasjen under, vann som renner i rom med lukket dør 😅

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (14 timer siden):

Husker etter jeg trakk visdomstenner sist gang, et par dager etterpå så spiste jeg taco og en del av skjellet stakk rett nedi i såret 😖 dumme meg 😂

Ææææh! Hvordan gikk det med såret da? Fikk du vondt? Begynte du å blø? Blir nok ingen fredagstaco her idag. Eller kanskje det går greit med tortillalefser og spise i små biter? I går spiste vi suppe. Tør ikke spise tacoskjell før såret har grodd og potetgull og sånt får spises i små biter og tygges på motsatt side sånn at det ikke flyr noe over i såret, hehe. Kan spise french fries, for de er jo tynne og ikke så harde. Sykt lyst på Stratos også. Men sikkert lurt å skylle munnen med vann innimellom når man spiser det. Redd for rester i såret 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (18 minutter siden):

Ææææh! Hvordan gikk det med såret da? Fikk du vondt? Begynte du å blø? Blir nok ingen fredagstaco her idag. Eller kanskje det går greit med tortillalefser og spise i små biter? I går spiste vi suppe. Tør ikke spise tacoskjell før såret har grodd og potetgull og sånt får spises i små biter og tygges på motsatt side sånn at det ikke flyr noe over i såret, hehe. Kan spise french fries, for de er jo tynne og ikke så harde. Sykt lyst på Stratos også. Men sikkert lurt å skylle munnen med vann innimellom når man spiser det. Redd for rester i såret 

Gikk bra men gjorde drit vondt 😕 best å spise litt mjuke ting hehe.

Men er vel bedre med rester i såret enn hester i låret 😝

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (2 minutter siden):

Gikk bra men gjorde drit vondt 😕 best å spise litt mjuke ting hehe.

Men er vel bedre med rester i såret enn hester i låret 😝

Huff :( men det gikk bra med deg, du slapp komplikasjoner?

Haha, sant, sant :hoho: men helst ingen rester heller, takk :D 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jukkapalme skrev (Akkurat nå):

Huff :( men det gikk bra med deg, du slapp komplikasjoner?

Haha, sant, sant :hoho: men helst ingen rester heller, takk :D 

Ja gikk bra :) har du noen visdomstenner igjen?

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (1 time siden):

Ja gikk bra :) har du noen visdomstenner igjen?

Så bra 😊 har en igjen i overkjeven. Du da? 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (5 minutter siden):

Så bra 😊 har en igjen i overkjeven. Du da? 

1. 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (2 timer siden):

Ææææh! Hvordan gikk det med såret da? Fikk du vondt? Begynte du å blø? Blir nok ingen fredagstaco her idag. Eller kanskje det går greit med tortillalefser og spise i små biter? I går spiste vi suppe. Tør ikke spise tacoskjell før såret har grodd og potetgull og sånt får spises i små biter og tygges på motsatt side sånn at det ikke flyr noe over i såret, hehe. Kan spise french fries, for de er jo tynne og ikke så harde. Sykt lyst på Stratos også. Men sikkert lurt å skylle munnen med vann innimellom når man spiser det. Redd for rester i såret 

Stratos var min første tyggemat sist☺️ Spiste bare grøt og suppe 4 dager. Og YT-shakes. 😔

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (1 time siden):

1. 

tror jeg har 1 jeg. 4.kom aldri😳

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (1 time siden):

Så bra 😊 har en igjen i overkjeven. Du da? 

Håper det går ok med deg❤️

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (Akkurat nå):

tror jeg har 1 jeg. 4.kom aldri😳

Står den fortsatt ved innkjørselen?

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cid skrev (Akkurat nå):

Står den fortsatt ved innkjørselen?

Hehe vet ikke, men venstre overkjeve har liksom ingen

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (2 timer siden):

Stratos var min første tyggemat sist☺️ Spiste bare grøt og suppe 4 dager. Og YT-shakes. 😔

Jeg har spist Stratos allerede 😂 Og french fries. Er sååå godtesjuk. Tygger på motsatt side i små biter, så går det så bra så. Frokosten idag ble en avokado. Har ikke spist middag enda (blir litt sent idag), men har spist så mye suppe siste uka at jeg ikke orker mer. Suppe, bløtkokt egg, skyr og eggerøre er det det har gått i. Blir noe myk mat nå også, men håper jeg kan spise sushi på søndag. Har så lyst på!

Frøkenfryden skrev (2 timer siden):

Håper det går ok med deg❤️

Takk ♥️ Går bedre nå. Fortsatt sånn ekkel "myk" følelse i munnen da, men det forsvinner nok når det begynner å gro mer. Dessuten er det jo uvant uten tanna. Valgte å la være å skylle med corsodyl i går kveld siden jeg var så nervøs og skylte veldig forsiktig idag. Håper det fortsetter å gå bra fremover og at jeg slipper o'fryktede dry socket. Blir litt uggen og ekstremt sløv av antibiotikaen, men har kjøpt Biola som jeg tar litt innimellom og passer på å ta antibiotikaen med litt mat, det skal forebygge kvalme. De har heldigvis gått bort fra at man skal ta det på tom mage. Har en liten infeksjon i en annen tann pluss at tunga var betent av å hele tiden gnisse mot den dumme visdomstanna, så tannlegen ville sette meg på en antibiotikakur på 5 dager. Jeg kan slutte tidligere om jeg føler meg bedre før, så de har gått bort i fra det at man må gå hele kuren ut også. Heldigvis, for jeg hater å ta sånt. 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Millimani skrev (Akkurat nå):

Jeg mauler hvit geitost

:spise::spise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La merke til et beist av en🕷️ på utsiden av soveromsvinduet 😖Den har laget et 🕸️ som tar hele vinduet og 😫 

Skal fjerne det i morgen altså men uff, og Butter er ikke til noe hjelp 😣

Endret av Peanut
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peanut skrev (1 minutt siden):

La merke til et beist av en🕷️ på utsiden av soveromsvinduet 😖Den har laget et 🕸️ som tar hele vinduet og 😫 

Skal fjerne det i morgen altså men uff! 😣

:klem3::klem3:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godlørdagsmorgen.👨‍🦰👩‍🦰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...