Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant!


^littletoomuch

Anbefalte innlegg

Gjest Lurven
Freyja Valkyrie skrev (16 minutter siden):

Bare lit sjokk, i løpet av ett par minutter scoret PSG 2 ganger. 

Bra kamp.  Heldigvis fikk barca en scoring til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For meg er fotball den perfekte sovemedisin. Samboer liker å følge litt med på fotball og jeg bare zzzzznooooorrrrk :sover: :hoho: 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lurven
Nevian skrev (9 minutter siden):

Jeg elsker at Torvastad fra 4. divisjon har slått Haugesund fra Eliteserien ut av cupen i fotball :laugh:

Det sjal egentlig ikke være mulig, men det blir vel sånn hvis det ene laget slipper seg noen prosent ned, og det andre laget gir noen prosent extra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (Akkurat nå):

For meg er fotball den perfekte sovemedisin. Samboer liker å følge litt med på fotball og jeg bare zzzzznooooorrrrk :sover: :hoho: 

Samme 😝

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurven skrev (5 minutter siden):

Bra kamp.  Heldigvis fikk barca en scoring til

Og enda en gang 😍

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peanut skrev (31 minutter siden):

Jeg har kjøpt noen flere kopper fra Gaiamika 9E7A3D8C-7EE9-42AF-88BF-40433FF694C0.gif.63e1d04447dfc8bd78230016fb1d73b1.gif 

De tre her 

IMG_6044.thumb.jpeg.83e37b34b245617d397b69eb76f5696a.jpeg

Cassidy Tvillingene synes at de er skikkelig fine.🥰🥰

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jukkapalme skrev (8 minutter siden):

For meg er fotball den perfekte sovemedisin. Samboer liker å følge litt med på fotball og jeg bare zzzzznooooorrrrk :sover: :hoho: 

Cassidy Tvillingene må nok si oss enige med deg der.:fnise::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peanut skrev (8 minutter siden):

Natti! IMG_5814.gif.a0ee5bf78b18496f11db4b3907d683cf.gif

Cassidy Tvillingene ønsker deg Godnatt, @Peanut:sover::sover::klem3::klem3:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godtorsdagsmorgen.👨‍🦰👩‍🦰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 min til livestrømmingen av tantes begravelse starter. Gruer meg sånn, men veldig fint at de kunne gjøre det for oss som ikke har mulighet til å komme. Har tent lys og sitter klar 💔

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, jukkapalme said:

6 min til livestrømmingen av tantes begravelse starter. Gruer meg sånn, men veldig fint at de kunne gjøre det for oss som ikke har mulighet til å komme. Har tent lys og sitter klar 💔

:hjerte:

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (20 minutter siden):

6 min til livestrømmingen av tantes begravelse starter. Gruer meg sånn, men veldig fint at de kunne gjøre det for oss som ikke har mulighet til å komme. Har tent lys og sitter klar 💔

:klem3:

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nevian skrev (13 timer siden):

Jeg elsker at Torvastad fra 4. divisjon har slått Haugesund fra Eliteserien ut av cupen i fotball :laugh:

:nikke: Liker når de kommer langt, slike lag. Er fint at eliteserielagene møter langt ned i divisjonslagene. Tenk så mye penger de små klubbene rundt omkring tjener på å få F.eks Bodø/ Glimt på besøk. Brønnøysund tapte, ja, men klubbkassen fylles opp.

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (42 minutter siden):

:hjerte:

 

Titania skrev (37 minutter siden):

:klem3:

Takk, dere ♥️ Var en fin begravelse, men selvfølgelig veldig trist. Veldig glad for at de hadde mulighet til å livestrømme den. Hvil i fred, beste tante :rose: 

Da er det bare å stålsette seg for tannlegen. Iiiik, gruer meg. Trenger heldigvis ikke dra før 1345, så har god tid, men må jo ordne meg og få i meg litt mat først. 

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tannleger for meg er kun bedøvelse. Er generelt veldig ømfintlig i tennene så tåler ingenting uten O.O

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Visdomstanna er ute! :juhu: Var så redd at hele kroppen ristet, men jeg fikk masseee bedøvelse og det gikk kjempebra. Tanna var ute på kanskje 2 min. Tannlegen er så hyggelig også og tar hensyn til skrekken min. Alt med røntgen først og mye beroligende prat gikk på en halvtime. Følte jeg var der mye lenger da. Så 2500 kr fattigere, men nå slipper jeg å ha vondt i tunga og nederst i munnen mer. 

  • Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...