Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant!


^littletoomuch

Anbefalte innlegg

jukkapalme skrev (5 timer siden):

Blåmandag her også i @Titanias betydning. Har vært syk i tre uker (4 uker om man regner med da jeg forstuet hånden for 4 uker siden) og er faen så lei. Først hadde jeg en ekstremt kraftig halsbetennelse som varte i to uker. Nå de siste dagene har jeg fått problemer med en visdomstann som er ganske spiss og har begynt å gnisse borti tunga hele tiden, så har ekstremt vondt i tunga og stikkende smerter nederst i munnen på samme side, dødsvondt i halsen på samme side og ekstremt vondt å svelge, spytte tannkrem og snakke siden jeg kommer borti den føkkings tanna med tunga hele tiden. Er bare såvidt jeg får i meg mat og det gjør vondt i tunga å spise/tygge også, så har bare spist bløtkokt egg, eggerøre og yoghurt de siste dagene. Og litt bamsepotetgull og et freia påskeegg delt opp i småbiter på lørdag. Det egget har jo myk sjokolade som gikk greit å tygge i små biter. Bamsepotetgullet er ikke som det var før, men hadde så sykt lyst på pottis på lørdag og det smelter jo nærmest på tungen. Så spiser hver bamse i smååå biter og tygger ca 100 ganger, hehe 😂

Nettopp ringt tannlegen og jeg har så tannlegeskrekk at jeg nesten begynte å gråte på telefonen og stemmen min skalv. Er helt skjelven nå og er nesten så jeg gråter. Selvfølgelig er tannlegen på kurs imorgen og onsdag, for helst ville jeg hatt timen i morgen, så fikk ingen time før torsdag. Så gruer meg ekstremt til torsdag, håper det går problemfritt. Har jo gått bra å trekke de andre visdomstennene, men jeg er like redd uansett. Visdomstenner er noe dritt, altså! Burde heller hete problemtenner eller angsttenner. Aldri hatt problem med den tanna før, begynte for noen dager siden og eskalerte natt til i går. Da ble det plutselig vanvittig vondt å svelge på den siden og tunga ble ekstremt vond. Jeg gruer meg sånn til torsdag selv om jeg prøver å fokusere på at det skal bli godt å få den ut. Torsdag begraves tante også, så det blir litt av en dag 💔 men hadde ikke fått dratt i begravelsen uansett siden hun bodde i nord og jeg ikke hadde hatt mulighet til å reise dit uansett. 

 

jukkapalme skrev (3 timer siden):

Ja, uflaks og atter uflaks :( Takk, ja gruer meg helt ekstremt. Men gleder meg til jeg har fått den ut og kan spise den maten jeg vil igjen og snakke uten å få «elektriske støt» fra nederst i munnen og nesten skjære av meg tunga med den teite tannen. Og ikke minst, få sove.

:klem3::klem3:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godtirsdagsmorgen.👨‍🦰👩‍🦰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe uinteressant... noe uinteressant... hva kan jeg fortelle som er uinteressant... la meg tenke..  hmm.. 

Uinteressant nok dette 😄

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MarianneE skrev (2 minutter siden):

Noe uinteressant... noe uinteressant... hva kan jeg fortelle som er uinteressant... la meg tenke..  hmm.. 

Uinteressant nok dette 😄

:klappe::klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MarianneE skrev (1 minutt siden):

:bukker:

:strix::strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Posten har brukt 1 år og 3 måneder på å forsøke levere ett brev, og returnere det

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Titania said:

Posten har brukt 1 år og 3 måneder på å forsøke levere ett brev, og returnere det

Helt utrolig. Husker en venn opplevde noe lignende. Det var snakk om en regning som skapte mye bry. 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (35 minutter siden):

Helt utrolig. Husker en venn opplevde noe lignende. Det var snakk om en regning som skapte mye bry. 

Her var det «heldigvis» bare en kalender 😅

Vi låner ut frankeringsmaskiner noen ganger, og da kommer returposten til oss. Vi leste litt fort på frankeringsstemplet, og leste 04.01, og tenkte at det var jo lang tid før det kom i retur. Men vi fant ikke ut hvem som hadde lånt maskin da. Helt til vi så året 🙈

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (På 7.4.2024 den 19.39):

Nå skal mummi sommerkopper frem. Og vinterkopper bort:strix:

Har du sett den nye som kommer? ec62eb42-d90e-4635-b182-6d4b94abd729s_6049dc2146-ff8f-42ec-b869-3a49ec0d9b9cs_80:rodmer:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

No1*No1 skrev (På 7.4.2024 den 21.14):

Kan du forklare hvorfor mummikopper får små chipper helt øverst ved kanten. Jeg tror produsenten saboterer de, for å gjøre kanten lettere å ødelegge, slik at det blir få hele igjen til samlerobjekter. 😅

Veldig irriterende. Jeg har helt tilfeldig blitt eier av en liten samling kopper, men mange får en chip, og jeg er ikke hardhendt med de. Vaskes i maskin. 

 

Har ikke hatt det problemet med mine. Jeg har kun vasket mine for hånd, men står de skal kunne vaskes i oppvaskmaskin også :vetikke:

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (21 timer siden):

Er ikke det i mai?

Niks, det er mandag i påske-uka, altså en uke før andre påskedag. Så kommer fetetirsdag og askeonsdag. 

Cid skrev (21 timer siden):

Blåmandag etter konfirmasjon. 

Mandag etter konfirmasjon heter SPRADEmandag 😆

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koser meg hjemme med god selvlaget kakao og en kosekjole på meg.

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Millimani skrev (1 time siden):

Niks, det er mandag i påske-uka, altså en uke før andre påskedag. Så kommer fetetirsdag og askeonsdag. 

Mandag etter konfirmasjon heter SPRADEmandag 😆

Vi kalte det blåmandag på min tid, aldri hørt om sprademandag 😝

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

06981BA0-4639-4874-8C38-F371E415DE7B.gif.75196c1d2d1f6769f88d4d1e863929a0.gif 

Spoiler

Så faren min er i en posisjon der han har problemer med å gå, har problemer med å stå lenge, med å sitte lenge og å stå opp fra stol/ seng. Er avhengig av medisiner og daglig sprøyte og har andre kroppslige problemer, samt noe som ligner begynnende demens. Får hjelp fra hjemmehjelpen 3 ganger om dagen. Han vil nå til statene med enten Butter og meg eller bare meg for å besøke noen.

Jeg tenker dette er heeelt uaktuelt, men vet ikke hvordan jeg skal forklare for ham at det ikke går EACF9C6F-CAE9-40A9-8182-F806423F1A9F.gif.8af04a8d334cf75c7a44a7ae5dd2a00d.gif

 

Edit: snakket med min mor som sa at hun skal snakke med ham for det er helt uaktuelt. 

 

Endret av Peanut
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

IMG_5860.gif.f85566253bb4325df7ae578706b2da33.gif

Woooo! 39202427-77A8-4690-A76A-025DE5C21883.gif.b8502a74057d58e3a59547980bc0e315.gif1AA037BC-FAC6-4E30-92F3-E6EB5222D054.gif.a238daaaab2006c257acb7645067334e.gif Snart kommer det jeg har bestilt fra I Gros Hage, så da kan jeg begynne å luke mer i hagen.

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Peanut skrev (2 minutter siden):

IMG_5860.gif.f85566253bb4325df7ae578706b2da33.gif

Woooo! 39202427-77A8-4690-A76A-025DE5C21883.gif.b8502a74057d58e3a59547980bc0e315.gif1AA037BC-FAC6-4E30-92F3-E6EB5222D054.gif.a238daaaab2006c257acb7645067334e.gif Snart kommer det jeg har bestilt fra I Gros Hage, så da kan jeg begynne å luke mer i hagen.

:klem3::klem3:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tbax..måtte til mine reddende engler på et vestlandstettsted..blodtrykk og nyreproblematikk..så er det å håpe på at medikamenta virker en stund.. her er vel det eneste stedet jeg får hjelp i dette landet her , evig takknemlig.

  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kan ikke understreke nok viktigheten med lokale sykehus i distriktsnorge. Det burde være en selvfølge i 2024 såpass velstående nasjon som vi er.

  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...