Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant!


^littletoomuch

Anbefalte innlegg

Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godmandagsmorgen.👨‍🦰👩‍🦰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Idag skal Butter og jeg en tur inn til Oslo igjen ^^, IMG_5793.gif.0b4fe06d1291fc053594fb6fdda5be13.gif

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynte å bli sulten for en drøy halvtime siden, og da regna jeg med at klokka var rundt 10:15. Lunsjen er kl 11:30, måtte den neste timen gå fort 🍱 

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lurven
Peanut skrev (2 timer siden):

Idag skal Butter og jeg en tur inn til Oslo igjen ^^, IMG_5793.gif.0b4fe06d1291fc053594fb6fdda5be13.gif

Jeg er i oslo,  skal holde utkikk etter dere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurven skrev (54 minutter siden):

Jeg er i oslo,  skal holde utkikk etter dere

Bak en lyktestolpe?

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Titania skrev (36 minutter siden):

Blåmandag 😑

Er ikke det i mai?

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (4 minutter siden):

Er ikke det i mai?

Den skjønte jeg ikke. 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titania skrev (45 minutter siden):

Blåmandag 😑

:klem3::klem3:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peanut skrev (3 timer siden):

Idag skal Butter og jeg en tur inn til Oslo igjen ^^, IMG_5793.gif.0b4fe06d1291fc053594fb6fdda5be13.gif

:strix::strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lurven
Titania skrev (9 minutter siden):

Den skjønte jeg ikke. 

Tror jeg skjønte den

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titania skrev (11 minutter siden):

Den skjønte jeg ikke. 

Blåmandag etter konfirmasjon. 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cid skrev (3 minutter siden):

Blåmandag etter konfirmasjon. 

Spørs jo helt på når konfirmasjonen er 😅 Den er ikke nødvendigvis i mai

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titania skrev (6 minutter siden):

Spørs jo helt på når konfirmasjonen er 😅 Den er ikke nødvendigvis i mai

Hva tenkte du på da?

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (Akkurat nå):

Hva tenkte du på da?

En helt vanlig blåmandag. 
Dårlig dag, som tilfeldigvis er mandag

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Titania skrev (4 minutter siden):

En helt vanlig blåmandag. 
Dårlig dag, som tilfeldigvis er mandag

Ikke hørt det brukt sånn før hehe. 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blåmandag her også i @Titanias betydning. Har vært syk i tre uker (4 uker om man regner med da jeg forstuet hånden for 4 uker siden) og er faen så lei. Først hadde jeg en ekstremt kraftig halsbetennelse som varte i to uker. Nå de siste dagene har jeg fått problemer med en visdomstann som er ganske spiss og har begynt å gnisse borti tunga hele tiden, så har ekstremt vondt i tunga og stikkende smerter nederst i munnen på samme side, dødsvondt i halsen på samme side og ekstremt vondt å svelge, spytte tannkrem og snakke siden jeg kommer borti den føkkings tanna med tunga hele tiden. Er bare såvidt jeg får i meg mat og det gjør vondt i tunga å spise/tygge også, så har bare spist bløtkokt egg, eggerøre og yoghurt de siste dagene. Og litt bamsepotetgull og et freia påskeegg delt opp i småbiter på lørdag. Det egget har jo myk sjokolade som gikk greit å tygge i små biter. Bamsepotetgullet er ikke som det var før, men hadde så sykt lyst på pottis på lørdag og det smelter jo nærmest på tungen. Så spiser hver bamse i smååå biter og tygger ca 100 ganger, hehe 😂

Nettopp ringt tannlegen og jeg har så tannlegeskrekk at jeg nesten begynte å gråte på telefonen og stemmen min skalv. Er helt skjelven nå og er nesten så jeg gråter. Selvfølgelig er tannlegen på kurs imorgen og onsdag, for helst ville jeg hatt timen i morgen, så fikk ingen time før torsdag. Så gruer meg ekstremt til torsdag, håper det går problemfritt. Har jo gått bra å trekke de andre visdomstennene, men jeg er like redd uansett. Visdomstenner er noe dritt, altså! Burde heller hete problemtenner eller angsttenner. Aldri hatt problem med den tanna før, begynte for noen dager siden og eskalerte natt til i går. Da ble det plutselig vanvittig vondt å svelge på den siden og tunga ble ekstremt vond. Jeg gruer meg sånn til torsdag selv om jeg prøver å fokusere på at det skal bli godt å få den ut. Torsdag begraves tante også, så det blir litt av en dag 💔 men hadde ikke fått dratt i begravelsen uansett siden hun bodde i nord og jeg ikke hadde hatt mulighet til å reise dit uansett. 

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (1 time siden):

Blåmandag her også i @Titanias betydning. Har vært syk i tre uker (4 uker om man regner med da jeg forstuet hånden for 4 uker siden) og er faen så lei. Først hadde jeg en ekstremt kraftig halsbetennelse som varte i to uker. Nå de siste dagene har jeg fått problemer med en visdomstann som er ganske spiss og har begynt å gnisse borti tunga hele tiden, så har ekstremt vondt i tunga og stikkende smerter nederst i munnen på samme side, dødsvondt i halsen på samme side og ekstremt vondt å svelge, spytte tannkrem og snakke siden jeg kommer borti den føkkings tanna med tunga hele tiden. Er bare såvidt jeg får i meg mat og det gjør vondt i tunga å spise/tygge også, så har bare spist bløtkokt egg, eggerøre og yoghurt de siste dagene. Og litt bamsepotetgull og et freia påskeegg delt opp i småbiter på lørdag. Det egget har jo myk sjokolade som gikk greit å tygge i små biter. Bamsepotetgullet er ikke som det var før, men hadde så sykt lyst på pottis på lørdag og det smelter jo nærmest på tungen. Så spiser hver bamse i smååå biter og tygger ca 100 ganger, hehe 😂

Nettopp ringt tannlegen og jeg har så tannlegeskrekk at jeg nesten begynte å gråte på telefonen og stemmen min skalv. Er helt skjelven nå og er nesten så jeg gråter. Selvfølgelig er tannlegen på kurs imorgen og onsdag, for helst ville jeg hatt timen i morgen, så fikk ingen time før torsdag. Så gruer meg ekstremt til torsdag, håper det går problemfritt. Har jo gått bra å trekke de andre visdomstennene, men jeg er like redd uansett. Visdomstenner er noe dritt, altså! Burde heller hete problemtenner eller angsttenner. Aldri hatt problem med den tanna før, begynte for noen dager siden og eskalerte natt til i går. Da ble det plutselig vanvittig vondt å svelge på den siden og tunga ble ekstremt vond. Jeg gruer meg sånn til torsdag selv om jeg prøver å fokusere på at det skal bli godt å få den ut. Torsdag begraves tante også, så det blir litt av en dag 💔 men hadde ikke fått dratt i begravelsen uansett siden hun bodde i nord og jeg ikke hadde hatt mulighet til å reise dit uansett. 

Du har virkelig fått det, du 😶 Håper det løser seg fort med tannen uten for mye skrekk for deg :klem3:

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titania skrev (2 minutter siden):

Du har virkelig fått det, du 😶 Håper det løser seg fort med tannen uten for mye skrekk for deg :klem3:

Ja, uflaks og atter uflaks :( Takk, ja gruer meg helt ekstremt. Men gleder meg til jeg har fått den ut og kan spise den maten jeg vil igjen og snakke uten å få «elektriske støt» fra nederst i munnen og nesten skjære av meg tunga med den teite tannen. Og ikke minst, få sove.

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...