Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant!

^littletoomuch

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Lurven
Frøkenfryden skrev (49 minutter siden):

Vært ute og spist tre retter med Mann og foreldre. Innmari koselig🥰

Hvem av dere var det som ikke fikk noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isregn i hele går, sludd mesteparten av dagen idag..var ikke akkurat overentusiastisk av å se de samme forholdene som vinteren startet med i slutten av oktober begynnelsen av november.. men imorgen blir det ok igjen..og tiden er inne for sommerplanering, ja, midnattsola i nord , i juli..tett etterfulgt av hardangervidda og rallarvegen, haugastøl via myrdal, upsete, mjølfjell til voss..hvis jeg lever så skal det gjennomføres i år..når det er over , ja så står høsten for tur og ny vinterplanlegging.. så mens vi nærmer oss påsken så er det vel å vite at året går fort, årene går fort, alderen går fort..

Nei, slik er det fint å være 20 , en kan aldri bli gammel, årene går sent , jfr planer..ingen krig eller økonomisk krakk vil forstyrre idyllen..alt er bare velstand..så blir de 30, oioi, ting begynner å haste litt, så 40, nå er siste tjangs, nå må alt være på stell..50 , nå er alt for sent..nå er det bare å tilrettelegge for døden, ri av de siste årene.. 

usedvanlige dype tanker fra hodet mitt ikveld, mulig jeg er enig med noe av det.. 

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lurven
Ane Rikke skrev (4 timer siden):

Haha! Et godt eksempel på at noen ikke ser lenger enn til sin egen nese.

Kan man egentlig se nesen sin?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag har jeg vært på butikken, jeg har gått tur, jeg har vaska leiligheten og jeg har sett film. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurven skrev (1 time siden):

Kan man egentlig se nesen sin?

Jeg ser min om jeg skjeler litt nedover. Og den er ikke særlig stor. Så ja, det står jeg for:) 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ane Rikke skrev (36 minutter siden):

Jeg ser min om jeg skjeler litt nedover. Og den er ikke særlig stor. Så ja, det står jeg for:) 

Haha, det gjør jeg også :hoho: Har ikke stort grev jeg heller 😂

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glad det er søndag gitt🤗 Har nå ligget våken i 2 timer å skrolla reels på face, heldigvis innmari mange morsomme klipp fra nrk som kommer opp 👏 Ledd høyt og kosa meg stort 🤣

Har nå begynt å tenke at det er et lite under at ene kiden min som har sneket seg inn og lagt seg ved siden av meg etter at jeg har sovnet i kveld ikke har våknet av min latter 🤣 Hvordan klarer de små å sove under slike forhold 🤣

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godsøndagsmorgen.👨‍🦰👩‍🦰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cassidy Tvillingene vil bare minne alle sammen på at i dag er det den 17.mars ( Irlands Nasjonaldag ).💚💚🍀🍀☘️☘️

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Lurven
Ane Rikke skrev (17 timer siden):

Jeg har aldri sett min

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...