Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant!

^littletoomuch

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

En vanlig dag på jobb hos oss - jeg sitter i 2. etasje, så det er nevnt 😛 

Salgssjefen ringer meg. "Hei. Er du alene på jobb?"

Jeg: "Er jeg? Ingen har sagt de har dratt ut, men det er ganske stille nede"

Han: "Ja... Da er du nok det, får jeg får ikke tak i noen"

:fnise:

5 min etter kom noen og leverte et treningsapparat, så tror jeg vet hvorfor han skulle ha tak i noen 😛 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lurven skrev (4 minutter siden):

Det er tvangspsykose🤪

😂 Mulig 🤪 Aldri påstått jeg er normal i hvertfall 😂 Men tror jeg kanskje skal bytte til noe annet litt, for å ikke bli lei 🙈

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lurven
Titania skrev (1 minutt siden):

😂 Mulig 🤪 Aldri påstått jeg er normal i hvertfall 😂 Men tror jeg kanskje skal bytte til noe annet litt, for å ikke bli lei 🙈

Jeg gjør det samme sjøl, hører altfor mye på en sang om jeg liker den, åsså blir jeg dritlei etterhvert 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurven skrev (2 minutter siden):

Jeg gjør det samme sjøl, hører altfor mye på en sang om jeg liker den, åsså blir jeg dritlei etterhvert 

Det skal ekstremt mye til at jeg blir dritt lei 😅 Men er samtidig redd for det når jeg syns sangene er skikkelig bra 😅

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lurven
Titania skrev (13 minutter siden):

Det skal ekstremt mye til at jeg blir dritt lei 😅 Men er samtidig redd for det når jeg syns sangene er skikkelig bra 😅

Heldigvis liker jeg ekstremt mye forskjellig så jeg kan lett bytte sjanger og sanger om jeg blir lei

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurven skrev (3 minutter siden):

Heldigvis liker jeg ekstremt mye forskjellig så jeg kan lett bytte sjanger og sanger om jeg blir lei

Jeg også 😁 Men når det blir sånne «hekter» som idag, så er det lett å hoppe tilbake til samme sang 😅

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godlørdagsmorgen.👨‍🦰👩‍🦰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lurven skrev (4 timer siden):

Betyr det at du liker Ole Ivars og Rune Rudberg?

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk kjeft av en gammel dame for å sette meg på «handicap-plass» på bussen. Hun mente den kun var for eldre, så det at jeg går med krykker var visst ikke grunn nok. Bussen har hele to andre passasjerer, så er ikke trangt om plassen heller 😅 Bad henne passe sine egne saker, jeg 😅

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Lurven
Titania skrev (1 time siden):

Jeg fikk kjeft av en gammel dame for å sette meg på «handicap-plass» på bussen. Hun mente den kun var for eldre, så det at jeg går med krykker var visst ikke grunn nok. Bussen har hele to andre passasjerer, så er ikke trangt om plassen heller 😅 Bad henne passe sine egne saker, jeg 😅

Bra du sa fra, noen folk liker bare å tømme søpla si på andre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurven skrev (1 time siden):

Bra du sa fra, noen folk liker bare å tømme søpla si på andre

Jepp 😅 Merkelig nok mye sånne sure gamlinger her 😅 Hadde bussen vært full og jeg god til beins mens noen andre hadde trengt plassen hadde det liksom vært noe helt annet

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så en influencer si at han ikke skjønte hvorfor enkelte syntes 40 timers arbeidsuke ble for mye. Men i en annen video sa han at han hadde hushjelp som jobbet 10  timer i uka i leiligheten hans. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (3 minutter siden):

Så en influencer si at han ikke skjønte hvorfor enkelte syntes 40 timers arbeidsuke ble for mye. Men i en annen video sa han at han hadde hushjelp som jobbet 10  timer i uka i leiligheten hans. 

Haha! Et godt eksempel på at noen ikke ser lenger enn til sin egen nese.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...