Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant!

^littletoomuch

Anbefalte innlegg

Frøkenfryden skrev (Akkurat nå):

Ser dere fant ut av det☺️ Den andre er ikke av de beste, men ensfargethet gjør den litt fin. Og den gjør seg i frokosttråd vet dere☺️😂 legger ved under🥰

MYE kopper her også, og ønsket meg vinterkoppen til jul🙃🥹

IMG_2987.jpeg

Ristet brød med syltetøy?

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Frøkenfryden skrev (1 minutt siden):

Ser dere fant ut av det☺️ Den andre er ikke av de beste, men ensfargethet gjør den litt fin. Og den gjør seg i frokosttråd vet dere☺️😂 legger ved under🥰

MYE kopper her også, og ønsket meg vinterkoppen til jul🙃🥹

IMG_2987.jpeg

Jeg har vinterkoppen på ønskelisten min til jul. Har flere ganger kjøpt den selv, for så få den i gave, så avventer :nikke: 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

CAPS LOCK skrev (2 minutter siden):

Hva drakk dere til kyllingsalaten?

Cassidy Tvillingene drakk vann til kyllingsalaten.💧💧

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (4 minutter siden):

Jeg har alt for mange kopper, så kjøper kun nå de jeg bare må ha :ninja: Blir noen kopper i året lell. Ser de har juletallerken på kitchn, men hadde ikke lyst på den andre tallerkenen som selges sammen med juletallerken, så vet ikke helt om jeg vil kjøpe.

Blir noen kopper i året her og må jeg innrømme. Kjøper stort sett alltid vinter og sommerkoppen, men de vanlige koppene kjøper jeg de jeg syns er finest. Men har samlet seg opp gjennom årene likevel da. Vet ikke hvor mange jeg har, tør ikke telle :hoho: Av 4 dl koppene har jeg den med forbokstaven min på og den jeg fikk idag. Liker de også siden de kan brukes til dobbel latte. De vanlige bruker jeg til cappuccino hver dag.

Å, selges ikke juletallerken separat? 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (2 timer siden):

Har sendt forespørsel til nettfitteapotek.no😂

Går fint! Har fått back up-piller også. Så egentlig er jeg gladlaks. Måtte bare sutre. Men du er blodig under remmer?! Det er verre😲

Jeg tåler nesten ingen materialer, så jeg blir egentlig ikke overrasket 😅 

Hadde hull i ørene, tåler ikke plast, gull, sølv, kirurgisk stål eller titan 😅

Tåler ikke silikon, hverken i klokkereimer eller cpap-masker - det gir utslett og sånn 😅 

Så er nesten imponert over at titanen i leggen holder seg der 😂

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Athena Freyja skrev (28 minutter siden):

Jeg skal begynne i ny jobb over nyttår. 

Spennende! Fortsatt innen helsesektoren?

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kvakky skrev (7 minutter siden):

Spennende! Fortsatt innen helsesektoren?

Ja, det er klart blir bare en annen avdeling (hjemmesykepleien) :)

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Athena Freyja skrev (Akkurat nå):

Ja, det er klart blir bare en annen avdeling (hjemmesykepleien) :)

Okei :) Lykke til! Blir nok fint det :)

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Kvakky skrev (2 minutter siden):

Okei :) Lykke til! Blir nok fint det :)

Jobbet der før jeg begynte på skjerma så helt ukjent er det ikke. Takk :)

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

KnekkeBørre skrev (2 minutter siden):

Leser i lokalavisen at Black Debbath spiller i mitt nærmiljø til neste år. 

Ståtiss av glede!! :danse2:

:strix::strix:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (1 time siden):

Blir noen kopper i året her og må jeg innrømme. Kjøper stort sett alltid vinter og sommerkoppen, men de vanlige koppene kjøper jeg de jeg syns er finest. Men har samlet seg opp gjennom årene likevel da. Vet ikke hvor mange jeg har, tør ikke telle :hoho: Av 4 dl koppene har jeg den med forbokstaven min på og den jeg fikk idag. Liker de også siden de kan brukes til dobbel latte. De vanlige bruker jeg til cappuccino hver dag.

Å, selges ikke juletallerken separat? 

Ikke på kitchn. Der var det en grønn som fulgte med.

Jeg har kjærlighetskoppen i både 3 dl og 4 dl. Ellers har jeg 40 ish kopper i 3 dl. Det holder i massevis. Har kommet mange nye, men jeg kan ikke tillate meg å kjøpe flere. Trenger dem overhodet ikke. Kjøpte Hemulen tidligere i år, og en eller annen kopp til jeg ikke helt kommer på, hvilken det var :S Pleier å like sommerkoppene bedre enn vinterkoppene.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (1 minutt siden):

Ikke på kitchn. Der var det en grønn som fulgte med.

Jeg har kjærlighetskoppen i både 3 dl og 4 dl. Ellers har jeg 40 ish kopper i 3 dl. Det holder i massevis. Har kommet mange nye, men jeg kan ikke tillate meg å kjøpe flere. Trenger dem overhodet ikke. Kjøpte Hemulen tidligere i år, og en eller annen kopp til jeg ikke helt kommer på, hvilken det var :S Pleier å like sommerkoppene bedre enn vinterkoppene.

Aha. Synd den ikke selges separat.

Jeg vet ikke hvor mange jeg har, ikke så mange som 40, tror jeg, men sikkert 25-30. Kjærlighetskoppen har jeg og i 3 dl. Den er så søt. Elsker koppen med sniff med pus og, det var den første jeg kjøpte. Ja, det kommer jo nye hele tiden, men kan ikke kjøpe alle, det har jeg ikke plass til. Men er veldig glad i både sommer og vinterkoppene, så kommer til å fortsette å kjøpe dem. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...