Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant!

^littletoomuch

Anbefalte innlegg

Kan man virkelig si sammendraga om Sammendrag i flertall på korrekt skriftlig bokmål-norsk?

Skap har også en A/ -ene.  I denne boka.  Trodde dette var mere dialekt/slang jeg.

S....jpg

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Riktig Godsøndagsmorgen.😊😊☺️☺️👨‍🦰👩‍🦰

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titania skrev (5 timer siden):

Har drukket tre typer julebrus idag

Oh... hvilken er favoritten?

Her i huset drikkes det ikke julebrus før 1. Desember. Da kjøper vi hver vår favoritt, åpner årets første pepperkaker og ser TV kalenderen sammen alle tre. Fin tradisjon for oss. ❤️

• Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fått meg kaffe, sett siste episode av The Sinner, og vaska tøy. Nå må jeg piske meg ut av sofa, steke bananlapper. Helg:hjerte:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chomsky89 skrev (6 timer siden):

Kan man virkelig si sammendraga om Sammendrag i flertall på korrekt skriftlig bokmål-norsk?

Skap har også en A/ -ene.  I denne boka.  Trodde dette var mere dialekt/slang jeg.

S....jpg

Det er det som er så tricky med bokmål/nynorsk. Det har blitt så likt. Når jeg skriver nynorsk må det være korrekt, og jeg bruker mye tid på å slå opp. Så jeg liker bedre å lese det, eller høre det lest på lydbok. Nydelig litteraturspråk 🎶

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (10 timer siden):

Ja, jeg likte den. :)  Håper det kommer mer en gang.

Den siste halvdelen av sesong 5 kommer neste november (ja i november 2024) Etter det så er serien over. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Frøkenfryden skrev (1 time siden):

Fått meg kaffe, sett siste episode av The Sinner, og vaska tøy. Nå må jeg piske meg ut av sofa, steke bananlapper. Helg:hjerte:

Liker dere å piske hverandre?

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MarianneE skrev (4 timer siden):

Oh... hvilken er favoritten?

Her i huset drikkes det ikke julebrus før 1. Desember. Da kjøper vi hver vår favoritt, åpner årets første pepperkaker og ser TV kalenderen sammen alle tre. Fin tradisjon for oss. ❤️

Det ble berentsens 😁

Oskar sylte sin på glassflaske smakte tom & Jerry brus, og grans sin er ikke så god som den var en gang 😅

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fame skrev (1 minutt siden):

I dag vasker jeg litt klær og litt hus og sånn. Mannen har heldigvis reist for jeg liker å vaske i fred :husarbeid:

Er dere gift?

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
Frøkenfryden skrev (6 timer siden):

Har kun sett første sesong. Den var bra, er de andre like bra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurven skrev (9 minutter siden):

Har kun sett første sesong. Den var bra, er de andre like bra?

Ja! Jeg syns alle er topp!!

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...