Gjest Menelaos Skrevet 4. november 2023 #211441 Del Skrevet 4. november 2023 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 4. november 2023 #211442 Del Skrevet 4. november 2023 Menelaos skrev (1 minutt siden): 👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvakky Skrevet 4. november 2023 #211443 Del Skrevet 4. november 2023 Cid skrev (14 minutter siden): Og kosetid for voksne? Jeg er et lite barn 😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Menelaos Skrevet 4. november 2023 #211444 Del Skrevet 4. november 2023 Jeg lurer litt på hva som har skjedd med Viking De lå an til å kjempe om gullet. De hadde 13 kamper på rad uten tap inkludert 10 seire på rad, og nå har de plutselig 5 kamper på rad uten seire. 4 tap og 1 uavgjort, og ser ikke en gang ut til å få medalje. Virker som spillerne ikke tålte presset av å være med i gullkampen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 4. november 2023 #211445 Del Skrevet 4. november 2023 KnekkeBørre skrev (3 timer siden): J Ahh. Jeg fornemmer at det er visdom i dine ord. Ja, jeg har elendige erfaringer med champagne. Kaster gjerne penger på det for å imponere i festlige lag, men ender alltid opp med å gråte på toalettet senere.. grått mye på doer selv så kan relatere til dette😯 ..nja, litt peiling på vin har jeg tror jeg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 4. november 2023 #211446 Del Skrevet 4. november 2023 Toast og jordbærlitago til middag 🙈 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 4. november 2023 #211447 Del Skrevet 4. november 2023 Titania skrev (Akkurat nå): Toast og jordbærlitago til middag 🙈 Godt? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 4. november 2023 #211448 Del Skrevet 4. november 2023 Cid skrev (1 minutt siden): Godt? Skulle veldig gjerne hatt lasagne eller det andre alternativet som var til middag - potetstappe med pølsebiter og bacon, med amerikansk blanding og ost oppå, gratinert i ovnen. Men idag gikk det bare ikke. Men det vil si god middag i morgen, da 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 4. november 2023 #211449 Del Skrevet 4. november 2023 Titania skrev (4 minutter siden): Skulle veldig gjerne hatt lasagne eller det andre alternativet som var til middag - potetstappe med pølsebiter og bacon, med amerikansk blanding og ost oppå, gratinert i ovnen. Men idag gikk det bare ikke. Men det vil si god middag i morgen, da Titania skrev (8 minutter siden): Toast og jordbærlitago til middag 🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 4. november 2023 #211450 Del Skrevet 4. november 2023 Frøkenfryden skrev (18 minutter siden): grått mye på doer selv så kan relatere til dette😯 ..nja, litt peiling på vin har jeg tror jeg Vin er et ålreit emne det Har 2 års erfaring som somalier. Er fantastisk ukvalifisert, men ble glad i italienske viner i perioden. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ane Rikke Skrevet 4. november 2023 #211451 Del Skrevet 4. november 2023 Titania skrev (25 minutter siden): Toast og jordbærlitago til middag 🙈 Jeg tok en @Frøkenfryden i dag, og lagde pølser med pizzadeig rundt. Det ER SÅ godt! Nå vet jeg ikke hvordan hun gjør det, men jeg dyppet de med ketchup, grov sennep og agurkmix. Kulinarisk nytelse 🥰, 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 4. november 2023 #211452 Del Skrevet 4. november 2023 Ane Rikke skrev (5 minutter siden): Jeg tok en @Frøkenfryden i dag, og lagde pølser med pizzadeig rundt. Det ER SÅ godt! Nå vet jeg ikke hvordan hun gjør det, men jeg dyppet de med ketchup, grov sennep og agurkmix. Kulinarisk nytelse 🥰, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 5. november 2023 #211453 Del Skrevet 5. november 2023 Instagram har begynt å mene jeg skal se "behind the scenes" klipp fra F1 løp. De er ganske morsomme https://www.instagram.com/p/CzJN2MLpNkk/ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ane Rikke Skrevet 5. november 2023 #211454 Del Skrevet 5. november 2023 Herregud, så sint jeg ble nå. Jeg tror jeg klarte å sitte på hendene, men om jeg blir utvist noen dager får dere ha noen fine dager ☺️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 5. november 2023 #211455 Del Skrevet 5. november 2023 Titania skrev (12 minutter siden): Instagram har begynt å mene jeg skal se "behind the scenes" klipp fra F1 løp. De er ganske morsomme https://www.instagram.com/p/CzJN2MLpNkk/ Floppy formula 1 dicks 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 5. november 2023 #211456 Del Skrevet 5. november 2023 Ane Rikke skrev (1 minutt siden): Herregud, så sint jeg ble nå. Jeg tror jeg klarte å sitte på hendene, men om jeg blir utvist noen dager får dere ha noen fine dager ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 5. november 2023 #211457 Del Skrevet 5. november 2023 KnekkeBørre skrev (2 minutter siden): Floppy formula 1 dicks Ikke bare det da 😛 https://www.instagram.com/p/CvreznGNhEe/ Basseng også 😛 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Menelaos Skrevet 5. november 2023 #211458 Del Skrevet 5. november 2023 Jeg er lei av regnet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 5. november 2023 #211459 Del Skrevet 5. november 2023 Ane Rikke skrev (15 minutter siden): Herregud, så sint jeg ble nå. Jeg tror jeg klarte å sitte på hendene, men om jeg blir utvist noen dager får dere ha noen fine dager ☺️ Ojoj, hva skjedde? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 5. november 2023 #211460 Del Skrevet 5. november 2023 Titania skrev (36 minutter siden): Instagram har begynt å mene jeg skal se "behind the scenes" klipp fra F1 løp. De er ganske morsomme https://www.instagram.com/p/CzJN2MLpNkk/ It’s not the that kills. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå