KnekkeBørre Skrevet 2. november 2023 #211281 Del Skrevet 2. november 2023 Titania skrev (25 minutter siden): Sliten i hodet, trøtt og max overtenking. Woohoo Du må itj tænk så meget sjø. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 2. november 2023 #211282 Del Skrevet 2. november 2023 Glemte heile driden med dette klokkestillingsgreiene jeg gitt. Og siden jeg kjører gammeldags vekkerklokke, fikk jeg plutselig god tid på morrakvisten. Tid jeg brukte til å revurdere livet mitt. Alle avtaler er flyttet til "mañana mañana, men ikke i dag" Lodden joggedress, ullsokker og putesveis-modus aktivert. Kos dekk, suckers 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 2. november 2023 #211283 Del Skrevet 2. november 2023 KnekkeBørre skrev (21 minutter siden): Du må itj tænk så meget sjø. Om det er noe jeg kan skryte av meg selv med, så er det det 😅 Ett blikk og en litt rar måte tekniker var på da han dukket opp idag, gjør at jeg lurer på hva jeg har gjort feil… 😶 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 2. november 2023 #211284 Del Skrevet 2. november 2023 Titania skrev (1 minutt siden): Om det er noe jeg kan skryte av meg selv med, så er det det 😅 Ett blikk og en litt rar måte tekniker var på da han dukket opp idag, gjør at jeg lurer på hva jeg har gjort feil… 😶 Åh pish posh a'gitt 😁 Det er sikkert ingenting annet enn at radaren din er litt overfølsom med tanke på at du både var litt trøtt og "svimmel i melonen". Skulle underlig oppførsel og blikk fortsette utover dagen, kan du jo først sjekke om du enten har noe mellom tennene etter frokosten, etterfulgt av en rask sjekk av antrekk for å se om du i all forvirring klarte å få undertøyet utenpå i dag. Om alt skulle være i orden her, burde ditt neste trekk være å spørre løst om alt er vel og om dagen er god. Lykke til 🫡 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2. november 2023 #211285 Del Skrevet 2. november 2023 "Godt brukt undertøy vrengt på utsiden av plaggene" fikk frem veldig ekle bilder i mitt hode. Det er altfor tidlig for ekligheter! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 2. november 2023 #211286 Del Skrevet 2. november 2023 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): "Godt brukt undertøy vrengt på utsiden av plaggene" fikk frem veldig ekle bilder i mitt hode. Det er altfor tidlig for ekligheter! Vært på Finn? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 2. november 2023 #211287 Del Skrevet 2. november 2023 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): "Godt brukt undertøy vrengt på utsiden av plaggene" fikk frem veldig ekle bilder i mitt hode. Det er altfor tidlig for ekligheter! Hoppetaujenta skrev (1 time siden): I fjor kjente jeg det litt, men i år er det mye verre. Å stå opp og skulle grytidlig ut i mørket og griseværet. Min kropp og mitt sinn skriker og kaller det menneskemishandling. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 2. november 2023 #211288 Del Skrevet 2. november 2023 KnekkeBørre skrev (1 time siden): God morgen Cassidy Tvillingene Takker og Bukker og Neier.🙇♂️🙇♀️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 2. november 2023 #211289 Del Skrevet 2. november 2023 Fame skrev (2 timer siden): Sovet dårlig som vanlig gav opp kl 5 så da spiste jeg frokost. Får prøve på noen timer til nu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 2. november 2023 #211290 Del Skrevet 2. november 2023 Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): "Godt brukt undertøy vrengt på utsiden av plaggene" fikk frem veldig ekle bilder i mitt hode. Det er altfor tidlig for ekligheter! Så så. Alt blir bra til slutt skal du se 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 2. november 2023 #211291 Del Skrevet 2. november 2023 KnekkeBørre skrev (20 minutter siden): Åh pish posh a'gitt 😁 Det er sikkert ingenting annet enn at radaren din er litt overfølsom med tanke på at du både var litt trøtt og "svimmel i melonen". Skulle underlig oppførsel og blikk fortsette utover dagen, kan du jo først sjekke om du enten har noe mellom tennene etter frokosten, etterfulgt av en rask sjekk av antrekk for å se om du i all forvirring klarte å få undertøyet utenpå i dag. Om alt skulle være i orden her, burde ditt neste trekk være å spørre løst om alt er vel og om dagen er god. Lykke til 🫡 Jeg har alltid vært sånn, og klarer ikke helt å stoppe det, selv om jeg innerst inne vet at det er helt ufarlig, og bare hodet mitt som er utfordringen 🤪 Men du vet, så dårlig selvtillit at den ikke eksisterer og sånn - da finner man alle pirkefeil som egentlig ikke er noen ting 🤪 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2. november 2023 #211292 Del Skrevet 2. november 2023 Cid skrev (10 minutter siden): Vært på Finn? Er det sånne ting der? ...jeg aner i så fall at Cid holder styr på alle som selger slike tjenester der. NÅ forsnakket du deg, kammerat! KnekkeBørre skrev (6 minutter siden): Så så. Alt blir bra til slutt skal du se Jeg vet sannelig ikke helt jeg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 2. november 2023 #211293 Del Skrevet 2. november 2023 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Er det sånne ting der? ...jeg aner i så fall at Cid holder styr på alle som selger slike tjenester der. NÅ forsnakket du deg, kammerat! Jeg vet sannelig ikke helt jeg. Er jo du som har vært en plass og sett noe du ikke ville se 😛 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2. november 2023 #211294 Del Skrevet 2. november 2023 Cid skrev (Akkurat nå): Er jo du som har vært en plass og sett noe du ikke ville se 😛 Nei, det var han derre Knekkegutten som malte det bildet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 2. november 2023 #211295 Del Skrevet 2. november 2023 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Nei, det var han derre Knekkegutten som malte det bildet. Skal du henge det opp på veggen? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 2. november 2023 #211296 Del Skrevet 2. november 2023 Titania skrev (Akkurat nå): Jeg har alltid vært sånn, og klarer ikke helt å stoppe det, selv om jeg innerst inne vet at det er helt ufarlig, og bare hodet mitt som er utfordringen 🤪 Men du vet, så dårlig selvtillit at den ikke eksisterer og sånn - da finner man alle pirkefeil som egentlig ikke er noen ting 🤪 Jeppers! Fort gjort å være fæl mot seg selv. Og det er det veldig ofte ingen god grunn til å være. 🍀 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2. november 2023 #211297 Del Skrevet 2. november 2023 Cid skrev (Akkurat nå): Skal du henge det opp på veggen? Nei, slikt griseri liker jeg ikke. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 2. november 2023 #211298 Del Skrevet 2. november 2023 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Nei, slikt griseri liker jeg ikke. 🖼️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2. november 2023 #211299 Del Skrevet 2. november 2023 Cid skrev (1 minutt siden): 🖼️ Woffe! TA MANNEN! 👺 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 2. november 2023 #211300 Del Skrevet 2. november 2023 Hoppetaujenta skrev (9 minutter siden): Er det sånne ting der? ...jeg aner i så fall at Cid holder styr på alle som selger slike tjenester der. NÅ forsnakket du deg, kammerat! Jeg vet sannelig ikke helt jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå