Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant!

^littletoomuch

Anbefalte innlegg

Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden):

Cassidy Tvillingene liker at vi får tilbake den ordentlig tiden nå, vi blir mer døgnville når klokken snus til sommertid.:nikke::nikke:

Jeg blir også det, men skulle ønske det kunne være sommertid hele året. Jeg hater at solen går ned allerede kl 15. Så skulle ønske sommertid kunne bli den nye normalen 😊

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jukkapalme skrev (Akkurat nå):

Jeg blir også det, men skulle ønske det kunne være sommertid hele året. Jeg hater at solen går ned allerede kl 15. Så skulle ønske sommertid kunne bli den nye normalen 😊

Cassidy Tvillingene synes at det skulle blitt slutt på å stille klokken, for det bare ødelegger mer for døgnrytmen.:nikke::nikke:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (1 minutt siden):

:ninuskapus:

Cassidy Tvillingene håper det også, for man blir veldig glade i og knyttet til kjæledyr som man har så lenge.:klem3::klem3:

Takk ♥️ Ja, man blir ekstremt glad i og knyttet til dem 😻 Har hatt henne siden hun var en liten tass på 12 uker. Da var dere to også noen småtasser på 4,5 år. Rart å tenke på hvor fort tiden går. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cassidy Tvillingene synes at det skulle blitt slutt på å stille klokken, for det bare ødelegger mer for døgnrytmen.:nikke::nikke:

Helt enig. Behold klokken på sommertid året rundt, da blir jeg en glad palme :nikke:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (Akkurat nå):

Takk ♥️ Ja, man blir ekstremt glad i og knyttet til dem 😻 Har hatt henne siden hun var en liten tass på 12 uker. Da var dere to også noen småtasser på 4,5 år. Rart å tenke på hvor fort tiden går. 

Cassidy Tvillingene vet og vi vet også hvor vondt det er når kjæledyr dør.:gråter::gråter::nikke::nikke:

jukkapalme skrev (2 minutter siden):

:klem3::klem3:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå):

Cassidy Tvillingene vet og vi vet også hvor vondt det er når kjæledyr dør.:gråter::gråter::nikke::nikke:

:klem3::klem3:

Ja, det er det vondeste, jævligste og mest hjerteskjærende som fins :gråter: 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jukkapalme skrev (1 minutt siden):

Helt enig. Behold klokken på sommertid året rundt, da blir jeg en glad palme :nikke:

Cassidy Tvillingene håper at politikerne tar til vett og får slutt på dette med å snu klokken.:nikke::nikke: Men vi tror dessverre ikke at det kommer til å skje.:risterpåhodet::risterpåhodet:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er det vondeste, jævligste og mest hjerteskjærende som fins :gråter: 

Cassidy Tvillingene vet, vi har mistet to katter.:gråter::gråter::nikke::nikke:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå):

Cassidy Tvillingene håper at politikerne tar til vett og får slutt på dette med å snu klokken.:nikke::nikke: Men vi tror dessverre ikke at det kommer til å skje.:risterpåhodet::risterpåhodet:

Ikke jeg heller. De har jo snakket om det i årevis uten at noe skjer. Skjer kanskje i år 2100 eller noe 😂

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke jeg heller. De har jo snakket om det i årevis uten at noe skjer. Skjer kanskje i år 2100 eller noe 😂

Ja Cassidy Tvillingene tror at vi må langt inni evigheten før det skjer.:fnise::fnise:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (40 minutter siden):

Jeg klarer meg :)

Foretrekker å se :)

Hvordan fikk du da lite til bare 300kr? 

Tror det var 5 spill som måtte byttes inn for å få konsollen til den prisen. De fire andre spillene husker jeg ikke hvilke var en gang, det var bare hyllefyll som aldri ble rørt. Men måtte ta en vurdering på hva det siste spillet skulle bli, fordi det var ikke helt åpenbart 😅

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Riktig Godsøndagsmorgen.😊😊☺️☺️👨‍🦰👩‍🦰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spist ti lapper med julebrunost til sen frokost🤎

Endret av Frøkenfryden
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...