Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant!

^littletoomuch

Anbefalte innlegg

Entern skrev (1 minutt siden):

😊👍

Vil savne fine dialekten hennes i programmet 💔

Eg kan høyra på meg sjølv. Er jo ca lik😂

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Frøkenfryden skrev (6 minutter siden):

Eg kan høyra på meg sjølv. Er jo ca lik😂

🥰🥰🥰🥰

Er så fin dialekt 🥰

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (15 minutter siden):

🥰🥰🥰🥰

Er så fin dialekt 🥰

Cassidy Tvillingene er helt enige.🥰🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, CAPS LOCK said:

Er det du som tar dekkskiftet, eller delegerer du det til ham?

Får noen på et verksted til å ta det <_< 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Titania skrev (3 minutter siden):

Naboene har kranglet, og byttet på å fly ut i gangen, men nå ble de stille 

👨‍🦰👩‍🦰👍👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppi alt det her da så har sikringen ril oppvaskmaskinen gått- og verken Butter eller jeg aner hva vi skal gjøre  >_<  Det blir nok en elektriker siden dette er et sikringsskap som er ganske nytt og jeg er best kjent med steinaldervarianten. Så er det TIDEN IMG_2686.gif.9db56454c06458643ec06ebd653762d3.gif da. Må ringe på mandag for å bestille time til bytting av vinterdekk, samme dag kommer det noen folk med bokhyller fra IKEA, og så må jeg ringe en elektriker som kan fikse den sikringen OG han kan sikkert se på litt mer. Har en ELKO -termostat jeg ikke skjønner et kvekk av selv om jeg fant bruksanvisning på nett- men det sier ikke stort om problemstillinger, annet enn at sier det «klikk» et par ganger betyr det at man skal skifte. Skifte hva? _angry__by_royaba-d33gaue.gif.b3f246f7b35109aa063880c378c10974.gif

763F74D1-80CF-474A-B825-8411EA2F92A5.gif.81aa2b61562e59569eca8b210815b1c6.gif

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peanut skrev (1 minutt siden):

Oppi alt det her da så har sikringen ril oppvaskmaskinen gått- og verken Butter eller jeg aner hva vi skal gjøre  >_<  Det blir nok en elektriker siden dette er et sikringsskap som er ganske nytt og jeg er best kjent med steinaldervarianten. Så er det TIDEN IMG_2686.gif.9db56454c06458643ec06ebd653762d3.gif da. Må ringe på mandag for å bestille time til bytting av vinterdekk, samme dag kommer det noen folk med bokhyller fra IKEA, og så må jeg ringe en elektriker som kan fikse den sikringen OG han kan sikkert se på litt mer. Har en ELKO -termostat jeg ikke skjønner et kvekk av selv om jeg fant bruksanvisning på nett- men det sier ikke stort om problemstillinger, annet enn at sier det «klikk» et par ganger betyr det at man skal skifte. Skifte hva? _angry__by_royaba-d33gaue.gif.b3f246f7b35109aa063880c378c10974.gif

:klem3::klem3:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peanut skrev (6 minutter siden):

Huff:klem3:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Riktig Godsøndagsmorgen.😊😊☺️☺️👨‍🦰👩‍🦰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis noen har interesse av min hotellfrokost: 2 speilegg, mye kokt skinke, litt grønt. Og yoghurt. To kaffe. Og niks, ikke brød. 
☺️🍳🧡

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (1 minutt siden):

Hvis noen har interesse av min hotellfrokost: 2 speilegg, mye kokt skinke, litt grønt. Og yoghurt. To kaffe. Og niks, ikke brød. 
☺️🍳🧡

:spise::spise:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå):

:spise::spise:

4 skinkeskiver og 2 speilegg så var veldig Cassidyvennlig frokost😃

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Frøkenfryden skrev (1 minutt siden):

4 skinkeskiver og 2 speilegg så var veldig Cassidyvennlig frokost😃

Ja Cassidy Tvillingene takker aldri nei til speilegg.🍳🍳:spise::spise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (1 time siden):

☺️🍳🧡

Namnam 😍

Første runde med speilegg og bacon er inntatt her, nå skal jeg jakte en bolle med vannmelon, også blir det nok noe annet også 🙈😬

Buffet er skummelt 🤣

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...