Frøkenfryden Skrevet 21. oktober 2023 #210821 Del Skrevet 21. oktober 2023 Entern skrev (1 minutt siden): 😊👍 Vil savne fine dialekten hennes i programmet 💔 Eg kan høyra på meg sjølv. Er jo ca lik😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 21. oktober 2023 #210822 Del Skrevet 21. oktober 2023 Frøkenfryden skrev (6 minutter siden): Eg kan høyra på meg sjølv. Er jo ca lik😂 🥰🥰🥰🥰 Er så fin dialekt 🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 21. oktober 2023 #210823 Del Skrevet 21. oktober 2023 Entern skrev (15 minutter siden): 🥰🥰🥰🥰 Er så fin dialekt 🥰 Cassidy Tvillingene er helt enige.🥰🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 21. oktober 2023 #210824 Del Skrevet 21. oktober 2023 1 hour ago, CAPS LOCK said: Er det du som tar dekkskiftet, eller delegerer du det til ham? Får noen på et verksted til å ta det <_< 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 21. oktober 2023 #210825 Del Skrevet 21. oktober 2023 Peanut skrev (6 minutter siden): Får noen på et verksted til å ta det <_< Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 21. oktober 2023 #210826 Del Skrevet 21. oktober 2023 Naboene har kranglet, og byttet på å fly ut i gangen, men nå ble de stille Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 21. oktober 2023 #210827 Del Skrevet 21. oktober 2023 Titania skrev (3 minutter siden): Naboene har kranglet, og byttet på å fly ut i gangen, men nå ble de stille 👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 21. oktober 2023 #210828 Del Skrevet 21. oktober 2023 Oppi alt det her da så har sikringen ril oppvaskmaskinen gått- og verken Butter eller jeg aner hva vi skal gjøre >_< Det blir nok en elektriker siden dette er et sikringsskap som er ganske nytt og jeg er best kjent med steinaldervarianten. Så er det TIDEN da. Må ringe på mandag for å bestille time til bytting av vinterdekk, samme dag kommer det noen folk med bokhyller fra IKEA, og så må jeg ringe en elektriker som kan fikse den sikringen OG han kan sikkert se på litt mer. Har en ELKO -termostat jeg ikke skjønner et kvekk av selv om jeg fant bruksanvisning på nett- men det sier ikke stort om problemstillinger, annet enn at sier det «klikk» et par ganger betyr det at man skal skifte. Skifte hva? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 21. oktober 2023 #210829 Del Skrevet 21. oktober 2023 Peanut skrev (1 minutt siden): Oppi alt det her da så har sikringen ril oppvaskmaskinen gått- og verken Butter eller jeg aner hva vi skal gjøre >_< Det blir nok en elektriker siden dette er et sikringsskap som er ganske nytt og jeg er best kjent med steinaldervarianten. Så er det TIDEN da. Må ringe på mandag for å bestille time til bytting av vinterdekk, samme dag kommer det noen folk med bokhyller fra IKEA, og så må jeg ringe en elektriker som kan fikse den sikringen OG han kan sikkert se på litt mer. Har en ELKO -termostat jeg ikke skjønner et kvekk av selv om jeg fant bruksanvisning på nett- men det sier ikke stort om problemstillinger, annet enn at sier det «klikk» et par ganger betyr det at man skal skifte. Skifte hva? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 21. oktober 2023 #210830 Del Skrevet 21. oktober 2023 Peanut skrev (6 minutter siden): Oppi alt det her da så har sikringen ril oppvaskmaskinen gått- og verken Butter eller jeg aner hva vi skal gjøre >_< Det blir nok en elektriker siden dette er et sikringsskap som er ganske nytt og jeg er best kjent med steinaldervarianten. Så er det TIDEN da. Må ringe på mandag for å bestille time til bytting av vinterdekk, samme dag kommer det noen folk med bokhyller fra IKEA, og så må jeg ringe en elektriker som kan fikse den sikringen OG han kan sikkert se på litt mer. Har en ELKO -termostat jeg ikke skjønner et kvekk av selv om jeg fant bruksanvisning på nett- men det sier ikke stort om problemstillinger, annet enn at sier det «klikk» et par ganger betyr det at man skal skifte. Skifte hva? Huff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 21. oktober 2023 #210831 Del Skrevet 21. oktober 2023 Entern skrev (3 minutter siden): Huff Cassidy Tvillingene sier også huff. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 22. oktober 2023 #210832 Del Skrevet 22. oktober 2023 Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Riktig Godsøndagsmorgen.😊😊☺️☺️👨🦰👩🦰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 22. oktober 2023 #210833 Del Skrevet 22. oktober 2023 Tatt med meg bok til frokosten. Har god tid. Først litt kaffe😌☕️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 22. oktober 2023 #210834 Del Skrevet 22. oktober 2023 Hvis noen har interesse av min hotellfrokost: 2 speilegg, mye kokt skinke, litt grønt. Og yoghurt. To kaffe. Og niks, ikke brød. ☺️🍳🧡 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 22. oktober 2023 #210835 Del Skrevet 22. oktober 2023 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Hvis noen har interesse av min hotellfrokost: 2 speilegg, mye kokt skinke, litt grønt. Og yoghurt. To kaffe. Og niks, ikke brød. ☺️🍳🧡 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 22. oktober 2023 #210836 Del Skrevet 22. oktober 2023 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): 4 skinkeskiver og 2 speilegg så var veldig Cassidyvennlig frokost😃 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 22. oktober 2023 #210837 Del Skrevet 22. oktober 2023 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): 4 skinkeskiver og 2 speilegg så var veldig Cassidyvennlig frokost😃 Ja Cassidy Tvillingene takker aldri nei til speilegg.🍳🍳 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 22. oktober 2023 #210838 Del Skrevet 22. oktober 2023 Entern skrev (9 timer siden): 🥰🥰🥰🥰 Er så fin dialekt 🥰 Takk😌 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommer2464 Skrevet 22. oktober 2023 #210839 Del Skrevet 22. oktober 2023 SVK skrev (10 timer siden): Hvilken julebrus drakk du? Mack 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 22. oktober 2023 #210840 Del Skrevet 22. oktober 2023 Frøkenfryden skrev (1 time siden): Hvis noen har interesse av min hotellfrokost: 2 speilegg, mye kokt skinke, litt grønt. Og yoghurt. To kaffe. Og niks, ikke brød. ☺️🍳🧡 Namnam 😍 Første runde med speilegg og bacon er inntatt her, nå skal jeg jakte en bolle med vannmelon, også blir det nok noe annet også 🙈😬 Buffet er skummelt 🤣 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå