Entern Skrevet 20. september 2023 #208181 Del Skrevet 20. september 2023 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Liker ikke hvit geitost🥺 liker østavind😋 Gir sikkert samme effekt 😊👍 (Jeg er veldig glad i spansk geitost 😋) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 20. september 2023 #208182 Del Skrevet 20. september 2023 Entern skrev (17 minutter siden): Landbrød med ruccola, Chorizo og spansk geitost 🥪😋 evt. med røkeørret og ruccola 🥪😋 Hørtes veldig godt ut 😋 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 20. september 2023 #208183 Del Skrevet 20. september 2023 Boetica skrev (Akkurat nå): Hørtes veldig godt ut 😋 Kjempegodt 🥰 så godt med ordentlig sandwich (med to skiver og greier), a la sånn de tar 100 kr for på cafe 😅 Muttern pleide å lage skikkelig smørbrød til meg i helgen når jeg var liten så har et litt sånn høytidelig forhold til det 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 20. september 2023 #208184 Del Skrevet 20. september 2023 Frøkenfryden skrev (13 minutter siden): Hamstra? Ja skal hamstre mye av den vanlige☺️ Hva er vanlig med den og ikke den nye?:p 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 20. september 2023 #208185 Del Skrevet 20. september 2023 Cid skrev (Akkurat nå): Hva er vanlig med den og ikke den nye?:p Den har vært i salg i noen år, den nye er ny 😛 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 20. september 2023 #208186 Del Skrevet 20. september 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Den har vært i salg i noen år, den nye er ny 😛 Men den andre var jo ny for noen år siden da 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 20. september 2023 #208187 Del Skrevet 20. september 2023 Med Mikke, trollmannshatten og vaskekosten på innsiden: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 20. september 2023 #208188 Del Skrevet 20. september 2023 Entern skrev (3 minutter siden): Kjempegodt 🥰 så godt med ordentlig sandwich (med to skiver og greier), a la sånn de tar 100 kr for på cafe 😅 Muttern pleide å lage skikkelig smørbrød til meg i helgen når jeg var liten så har et litt sånn høytidelig forhold til det 😊 Det blir så godt hvis man legger litt ekstra i det. God ost, skinke, litt grønt. Gjerne et raust lag med smør og 😋 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 20. september 2023 #208189 Del Skrevet 20. september 2023 Peanut skrev (4 timer siden): Fårikål i dag Entern skrev (13 timer siden): God morgen 😊😊☺️☺️ Cassidy Tvillingene Takker og Bukker og Neier.🙇♂️🙇♀️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 20. september 2023 #208190 Del Skrevet 20. september 2023 Boetica skrev (Akkurat nå): Det blir så godt hvis man legger litt ekstra i det. God ost, skinke, litt grønt. Gjerne et raust lag med smør og 😋 Ja 🥰 husker fortsatt muttern sine: salatblad, gulost, spekepølse, tomat 🥰 Litt grønt betyr stor forskjell altså 🥬🥒🫑🥪🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 20. september 2023 #208191 Del Skrevet 20. september 2023 SVK skrev (3 minutter siden): Med Mikke, trollmannshatten og vaskekosten på innsiden: 🥰🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 20. september 2023 #208192 Del Skrevet 20. september 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Ja 🥰 husker fortsatt muttern sine: salatblad, gulost, spekepølse, tomat 🥰 Litt grønt betyr stor forskjell altså 🥬🥒🫑🥪🥰 Jeg synes det hever smaken. Jeg glemmer ikke et smørbrød jeg kjøpte en gang: tykk skive Brie, epleskiver, honning og ristene peanøtter. Var så godt 😃 Nå sitter jeg og gnafser cottage cheese med blåbær. Folk snakker så mye om at jeg må spise nok proteiner. Så jeg prøver å kjøre på 😅 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 20. september 2023 #208193 Del Skrevet 20. september 2023 5 minutter siden, Entern said: Ja 🥰 husker fortsatt muttern sine: salatblad, gulost, spekepølse, tomat 🥰 Litt grønt betyr stor forskjell altså 🥬🥒🫑🥪🥰 Just now, Boetica said: Jeg synes det hever smaken. Jeg glemmer ikke et smørbrød jeg kjøpte en gang: tykk skive Brie, epleskiver, honning og ristene peanøtter. Var så godt 😃 Nå sitter jeg og gnafser cottage cheese med blåbær. Folk snakker så mye om at jeg må spise nok proteiner. Så jeg prøver å kjøre på 😅 Av grønt på smørbrød er jeg glad i agurk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 20. september 2023 #208194 Del Skrevet 20. september 2023 Boetica skrev (1 minutt siden): Jeg synes det hever smaken. Jeg glemmer ikke et smørbrød jeg kjøpte en gang: tykk skive Brie, epleskiver, honning og ristene peanøtter. Var så godt 😃 Nå sitter jeg og gnafser cottage cheese med blåbær. Folk snakker så mye om at jeg må spise nok proteiner. Så jeg prøver å kjøre på 😅 Den sandwichen høres nydelig ut!!!🥰 honning er godt til ost 🍯🧀 cottage cheese er også godt, jeg liker å slafse det med jordbærsyltetøy 🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 20. september 2023 #208195 Del Skrevet 20. september 2023 SVK skrev (Akkurat nå): Av grønt på smørbrød er jeg glad i agurk. Agurk er friskt. Og det hjelper faktisk mot halsbrann. Men da må man spise et stort stykke 😊 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 20. september 2023 #208196 Del Skrevet 20. september 2023 SVK skrev (3 minutter siden): Av grønt på smørbrød er jeg glad i agurk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 20. september 2023 #208197 Del Skrevet 20. september 2023 Entern skrev (3 minutter siden): Den sandwichen høres nydelig ut!!!🥰 honning er godt til ost 🍯🧀 cottage cheese er også godt, jeg liker å slafse det med jordbærsyltetøy 🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 20. september 2023 #208198 Del Skrevet 20. september 2023 Boetica skrev (5 minutter siden): Agurk er friskt. Og det hjelper faktisk mot halsbrann. Men da må man spise et stort stykke 😊 Oisann det visste jeg ikke, takk 😊👍 SVK skrev (6 minutter siden): Av grønt på smørbrød er jeg glad i agurk. Smørbrød med agurk og kaviar er noe av det beste jeg vet 🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 20. september 2023 #208199 Del Skrevet 20. september 2023 Entern skrev (5 minutter siden): Den sandwichen høres nydelig ut!!!🥰 honning er godt til ost 🍯🧀 cottage cheese er også godt, jeg liker å slafse det med jordbærsyltetøy 🥰 Jeg blir mer sulten av denne matpraten ☺️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 20. september 2023 #208200 Del Skrevet 20. september 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Oisann det visste jeg ikke, takk 😊👍 Smørbrød med agurk og kaviar er noe av det beste jeg vet 🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå