Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant!

^littletoomuch

Anbefalte innlegg

CAPS LOCK skrev (2 minutter siden):

Men nå har jeg altså noen færre bekymringer. Jeg har to igjen. To gamle saker som har ligget i et år hver uten at det har skjedd noe 

Cassidy Tvillingene håper at du snart får orden på de sakene også.:klem3::klem3:

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

CAPS LOCK skrev (49 minutter siden):

Nå er jeg i godt humør, for jeg har spart 6 kroner ved å utsette å fylle diesel. Prisen gikk ned fra 20 kroner og 29 øre per liter til 19 kroner og 99 øre, og jeg fylte 20 liter 

Gratulerer! :) 

• Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobbet 2-3 timer over idag, fikk gjort masse, ble kjørt hjem, nesten 2 timer prat i bilen, så gikk inn døra hjemme 5 timer etter jeg var ferdig på jobb. 

Pizzarester fra favorittstedet til middag

God venn ringte, og vi har pratet i nærmere 3 timer. 

OG kollega kommer senere på jobb i morgen. Ikke så verst tirsdag :)

• Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titania skrev (2 minutter siden):

Jobbet 2-3 timer over idag, fikk gjort masse, ble kjørt hjem, nesten 2 timer prat i bilen, så gikk inn døra hjemme 5 timer etter jeg var ferdig på jobb. 

Effektiv OG hyggelig dag 🥳

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titania skrev (2 minutter siden):

👨‍🦰👩‍🦰👍👍

Entern skrev (Akkurat nå):

Cassidy Tvillingene er helt enige.:nikke::nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (10 minutter siden):

Absolutt 😊

Lært mer om familien til tidligere nevnte tekniker også 🥰

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

SVK skrev (7 minutter siden):

På ønskelisten min. Lego Concorde:

Cassidy Tvillingene synes at den den der er skikkelig megakul.🥰🥰😍😍🤩🤩👨‍🦰👩‍🦰👍👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (47 minutter siden):

Vet det er en gammel post, men ville bare si at jeg har den Bowser-legoen på ønskelisten min. Synes den er superkul!

Sykt dyrt da 🙊

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Cid said:

Sykt dyrt da 🙊

Sant. Men MarianneE fikk den til 2200 kroner så det var med 1000 kroners rabatt. Enig i at det fortsatt er mye penger. Det er også derfor jeg har den på ønskelisten min og ikke har kjøpt den enda. Men håper å enten få kjøpt den eller få den i julegave. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (28 minutter siden):

Sant. Men MarianneE fikk den til 2200 kroner så det var med 1000 kroners rabatt. Enig i at det fortsatt er mye penger. Det er også derfor jeg har den på ønskelisten min og ikke har kjøpt den enda. Men håper å enten få kjøpt den eller få den i julegave. 

Får hinte til slekt :) 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
Ciaran og Ciara skrev (34 minutter siden):

Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Riktig Godmorgen.😊😊☺️☺️👨‍🦰👩‍🦰

God morgen 😊😊☺️☺️

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (3 timer siden):

Vet det er en gammel post, men ville bare si at jeg har den Bowser-legoen på ønskelisten min. Synes den er superkul!

Cid skrev (2 timer siden):

Sykt dyrt da 🙊

SVK skrev (2 timer siden):

Ja, billig var den ikke. Men, jeg hadde fått feriepenger og tenkte at jeg skal jaggu være litt ufornuftig i pengebruken og kjøpe meg noe jeg har ønsket meg!

Dessuten så hadde HusetsHerre akkurat brukt 9000 oppsparte kroner på ny pistol siden han driver og skyter konkurranse så da ble mine 2200 billig. 😄 Jeg røyker ikke, drikker veldig lite, bruker 430 kr pr mnd i busskort, kjøper meg kun klær med personalrabatt... Jo, da er det greit med lego :ler2:

• Liker 1
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, MarianneE said:

Ja, billig var den ikke. Men, jeg hadde fått feriepenger og tenkte at jeg skal jaggu være litt ufornuftig i pengebruken og kjøpe meg noe jeg har ønsket meg!

Dessuten så hadde HusetsHerre akkurat brukt 9000 oppsparte kroner på ny pistol siden han driver og skyter konkurranse så da ble mine 2200 billig. 😄 Jeg røyker ikke, drikker veldig lite, bruker 430 kr pr mnd i busskort, kjøper meg kun klær med personalrabatt... Jo, da er det greit med lego :ler2:

Pengene må jo brukes på noe og bra du fikk brukt noe av pengene på noe du ønsket deg. :jepp:

Endret av SVK
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (29 minutter siden):

Pengene må jo brukes på noe og bra du fikk brukt noe av pengene på noe du ønsket deg. :jepp:

Problemet er at mye vil ha mer og nå ønsker jeg meg https://lekekassen.no/lego-ideas-21330-home-alone?gclid=CjwKCAjwjaWoBhAmEiwAXz8DBXnieK5ZZhJMd9ha_xVqnSAg-Xvdr2-jIYC6Vn-BwuR_xWhTtaTXARoCoTwQAvD_BwE

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...