Polyester Skrevet 17. september 2023 #208021 Del Skrevet 17. september 2023 Entern skrev (1 minutt siden): Bra 😀👍 (Ikke at jeg er Disco fan direkte men det er jo den beste dansemusikken sånn egentlig, det og 80-talls MJ) Forresten hvis du liker underholdningsmusikk fra 70-tallet anbefales lørdagens BluesAsylet, der spilte Reiersrud bare Soul fra tidlig 70-tall denne lørdagen og det var ganske funky med veldig blackspoitation rytmer og melodier, kanskje du hadde likt det eller en av sangene hadde passet på gulvet 😀 (ja jeg vet det er et veldig gamlis program men altså😀) Jeg har vært MJ fangirl siden jeg var fem år gammel så kan ikke si meg uenig i det! Min kjærlighet for musikk strekker seg langt og over mange sjangre, men jeg må innrømme at jeg ikke er typen til å trykke på et program som heter "BluesAsylet", så takk for et tips jeg aldri hadde oppdaget selv. Jeg er ikke helt i min funk- og blues-æra så jeg kan ikke love at jeg sjekker det ut umiddelbart 😅😅 Frøkenfryden skrev (4 minutter siden): Hurra! sist jeg var et sted med DJ var det Margaret Berger, jeg danset på meg 6 md-nakkestrekk😂 Men så verdt det😎 Aahhh å danse er jo som å leke! Bra du synes det var verdt det 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 17. september 2023 #208022 Del Skrevet 17. september 2023 Jeg prepper lunch til neste uke og lager middag 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 17. september 2023 #208023 Del Skrevet 17. september 2023 Ane Rikke skrev (4 minutter siden): Det er kjedelig i år, du er fremdeles helt normal:) Hørt tre sanger og allerede lei av folk som skal vise sin sårbare side🙈 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 17. september 2023 #208024 Del Skrevet 17. september 2023 Opphever min lille karantene om 11 timer. Yaiiii🥳 Er altfor sosial til oppkast og påfølgende innetid ass 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 17. september 2023 #208025 Del Skrevet 17. september 2023 Titania skrev (12 minutter siden): Jeg prepper lunch til neste uke og lager middag Flinkis! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 17. september 2023 #208026 Del Skrevet 17. september 2023 Frøkenfryden skrev (19 minutter siden): Ser Stjernekamp.. er det litt kjedelig i år eller er jeg kravstor? Ane Rikke skrev (16 minutter siden): Det er kjedelig i år, du er fremdeles helt normal:) Enig med Ane Rikke 👍 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 17. september 2023 #208027 Del Skrevet 17. september 2023 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Flinkis! Takk takk 🥰 Er nok ikke det sunneste, men denne helgen har vært av typen "skyt meg", så det får bli sånn det blir Fløtegratinerte poteter, litt revne gulrøtter og karbonadedeig blandet og i ovnen med ost på. Smaker nok bedre enn kjipe knekkebrød og brødskiver 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 17. september 2023 #208028 Del Skrevet 17. september 2023 Frøkenfryden skrev (12 minutter siden): Hørt tre sanger og allerede lei av folk som skal vise sin sårbare side🙈 Samme her, fytterakkern 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 17. september 2023 #208029 Del Skrevet 17. september 2023 Titania skrev (1 minutt siden): Takk takk 🥰 Er nok ikke det sunneste, men denne helgen har vært av typen "skyt meg", så det får bli sånn det blir Fløtegratinerte poteter, litt revne gulrøtter og karbonadedeig blandet og i ovnen med ost på. Smaker nok bedre enn kjipe knekkebrød og brødskiver Nom🥰🥰🥰 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 17. september 2023 #208030 Del Skrevet 17. september 2023 Polyester skrev (15 minutter siden): Jeg har vært MJ fangirl siden jeg var fem år gammel så kan ikke si meg uenig i det! Min kjærlighet for musikk strekker seg langt og over mange sjangre, men jeg må innrømme at jeg ikke er typen til å trykke på et program som heter "BluesAsylet", så takk for et tips jeg aldri hadde oppdaget selv. Jeg er ikke helt i min funk- og blues-æra så jeg kan ikke love at jeg sjekker det ut umiddelbart 😅😅 Aahhh å danse er jo som å leke! Bra du synes det var verdt det Det er veldig variert egentlig alt tatt i betraktning (men neste lørdag blir det steingammel Blues😅), jeg må tilstå at jeg begynte å høre på det fordi fattern er fan av programmet da 😅🤓 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polyester Skrevet 17. september 2023 #208031 Del Skrevet 17. september 2023 Entern skrev (2 minutter siden): Det er veldig variert egentlig alt tatt i betraktning (men neste lørdag blir det steingammel Blues😅), jeg må tilstå at jeg begynte å høre på det fordi fattern er fan av programmet da 😅🤓 Det er jo lov - jeg elsker MJ fordi mamma digga han og Janet. Hva slags musikk hører du mest på for tiden? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 17. september 2023 #208032 Del Skrevet 17. september 2023 Athena Freyja skrev (4 timer siden): Rolig og stille søndag og solskinn rundt 19-20 grader ute. 🥰🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 17. september 2023 #208033 Del Skrevet 17. september 2023 Entern skrev (30 minutter siden): Samme her, fytterakkern 😂 Sikkert slemt men blir leeei «sårbare sider dere ikke har sett før». likte Tone da.. men er jo dialekt ca som min. Blir svak da🥲 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 17. september 2023 #208034 Del Skrevet 17. september 2023 Polyester skrev (22 minutter siden): Det er jo lov - jeg elsker MJ fordi mamma digga han og Janet. Hva slags musikk hører du mest på for tiden? Metal stort sett, av masse forskjellige slag. Er inne i en atmoblack periode mer eller mindre tror jeg, oppdaget nylig et kjempebra band ved navn Sylvaine ledet av en norsk-fransk dame 😀 men har hørt mer på Jethro Tull enn på mange år også faktisk 🤓 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 17. september 2023 #208035 Del Skrevet 17. september 2023 Kjedelig med sånne sårbare greier, ja. Men Odd René var bra, som alltid. Tipper han vinner hele skiten. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 17. september 2023 #208036 Del Skrevet 17. september 2023 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): 😂 Sikkert slemt men blir leeei «sårbare sider dere ikke har sett før». likte Tone da.. men er jo dialekt ca som min. Blir svak da🥲 Ikke slemt, også lei det der «denne sippete låten betyr såååååå myyyyyye for meeeeg og føøøøølelsene miiiiine, stem pååå meeeeg» 🤣 (jeg er litt slem nå men LEI 😂) Tone har egentlig overrasket meg positivt 😄 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 17. september 2023 #208037 Del Skrevet 17. september 2023 jukkapalme skrev (Akkurat nå): Kjedelig med sånne sårbare greier, ja. Men Odd René var bra, som alltid. Tipper han vinner hele skiten. Håper han vinner, han er veldig god 😀 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 17. september 2023 #208038 Del Skrevet 17. september 2023 jukkapalme skrev (1 minutt siden): Kjedelig med sånne sårbare greier, ja. Men Odd René var bra, som alltid. Tipper han vinner hele skiten. Elsker å være psykolog og ha fri og disse sårbarhet😂🙈 Han er god! Flink kjekkas. Og enig med @Entern. Tone er positiv overraskelse nå☺️ 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 17. september 2023 #208039 Del Skrevet 17. september 2023 Entern skrev (2 minutter siden): Ikke slemt, også lei det der «denne sippete låten betyr såååååå myyyyyye for meeeeg og føøøøølelsene miiiiine, stem pååå meeeeg» 🤣 (jeg er litt slem nå men LEI 😂) Tone har egentlig overrasket meg positivt 😄 Haha spot on😂😂😂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 17. september 2023 #208040 Del Skrevet 17. september 2023 Entern skrev (8 minutter siden): Håper han vinner, han er veldig god 😀 Jeg spiser hatten min om ikke han vinner! Frøkenfryden skrev (6 minutter siden): Elsker å være psykolog og ha fri og disse sårbarhet😂🙈 Han er god! Flink kjekkas. Og enig med @Entern. Tone er positiv overraskelse nå☺️ Hehe, ja, jeg ser absolutt den 😂 Er jo ikke noe galt med sårbarhet sånn egentlig, men blir så kjedelig når nesten alle synger sånne sårbare sippegreier. Jaaa, superflink! Og for en stemme! 🤩 Enig, Tone har overrasket meg også positivt og jeg har aldri vært noen fan av hennes musikk. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå