Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant!

^littletoomuch

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Cid skrev (1 time siden):

Jeg var og stemte nå, var visst åpent på ene lokalet her til 21, kan takke Athena som ga meg et spark bak 😜

Så flott!!:duskedame:

• Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cid skrev (3 timer siden):

Jeg var og stemte nå, var visst åpent på ene lokalet her til 21, kan takke Athena som ga meg et spark bak 😜

Superbra! 👏🏻

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hannah80 skrev (5 timer siden):

Jeg stemmer ikke FrP. Men dæven så flott Sylvi Listhaug var i kveld. O'la.la. Fine damen❤️

Enig 😀👍

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Riktig Godtirsdagsmorgen.😊😊☺️☺️👨‍🦰👩‍🦰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ciaran og Ciara skrev (29 minutter siden):

Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Riktig Godtirsdagsmorgen.😊😊☺️☺️👨‍🦰👩‍🦰

God morgen 😊😊

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Entern skrev (9 minutter siden):

God morgen 😊😊

Cassidy Tvillingene Takker og Bukker og Neier.:bukker::bukker:🙇‍♂️🙇‍♀️

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En som tar samme buss som meg om morgenen er for sent til bussen HVER dag 😅 Flaks for henne at bussen går i en sløyfe slik at hun rekker den pga snille sjåfører, men selv med min treghet og tidsoptimisme som ofte gjør meg sent ute til ting, forstår jeg ikke hvordan det er mulig hele tiden 😅

• Liker 2
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Yay, hjemme igjen nå. Tre dager over tiden siden det var flyplass-streik på fredag  >_<  

Vi hadde vært på en busstur og sittet foran noen som hostet nesten hele tiden, så det var kanskje ikke så overraskende at både Butter og jeg ble smittet. To av dagene gikk med på hotellrommet i sengen, for å si det sånn. Jeg er fremdeles skikkelig gruff- og jeg skjønte hvorfor da jeg tok en covid-test jeg hadde hjemme :ordlos: 

*Sukk* 😞

• Liker 1
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter er lenge! 
Hilsen nettopp gjort 6 minutters gangtest. Nå må jeg mumse valnøtt og mørk sjokolade og finne tilbake til hektene igjen. :rodmer:

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peanut skrev (1 time siden):

Yay, hjemme igjen nå. Tre dager over tiden siden det var flyplass-streik på fredag  >_<  

Vi hadde vært på en busstur og sittet foran noen som hostet nesten hele tiden, så det var kanskje ikke så overraskende at både Butter og jeg ble smittet. To av dagene gikk med på hotellrommet i sengen, for å si det sånn. Jeg er fremdeles skikkelig gruff- og jeg skjønte hvorfor da jeg tok en covid-test jeg hadde hjemme :ordlos: 

*Sukk* 😞

Åå🥺💙

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peanut skrev (6 timer siden):

*Sukk* 😞

:klem:

Huff så kjipt :klem3: bli frisk fort kjære Peanut :klem3:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...