Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant!


^littletoomuch

Anbefalte innlegg

Hvorfor er denne tråden egentlig startet, når det finnes en helt lik som har gått og gått og gått...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dit inn tør ikke jeg å gå inn i hvert fall. Har gjort det en eller to ganger, men ble så flau når jeg skjønte at de egentlig bare var opptatt av hverandre. Ikke sikkert det er sånn nå, men tar ikke sjansen på å prøve en gang til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får holde oss med selskap i stedet da. Ingen her som biter så altfor ofte.

Takk søte Snøvott. Jeg er ikke så redd for å bli bitt :fnise: , verre å bli totalt oversett :skravle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nuppdupp

maten er ferdiglaget og ferdig spist. veien til vennskap: lage mat til den som er sint. da blir man overdøset med snille ord :gjeiper: :legrine:

dessuten er spinatsuppe med egg godt. mm

Endret av Nuppdupp
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

maten er ferdiglaget og ferdig spist. veien til vennskap: lage mat til den som er sint. da blir man overdøset med snille ord :gjeiper: :legrine:

dessuten er spinatsuppe med egg godt. mm

Hallo Nuppdupp! Er vi på samme tråd nå, eller taler du i lignelser? :skravle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Nuppdupp

Hallo Nuppdupp! Er vi på samme tråd nå, eller taler du i lignelser? :skravle:

hehe. ja vi er det. jeg skrev det bare flere steder :gjeiper:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

...når jeg skjønte at de egentlig bare var opptatt av hverandre. Ikke sikkert det er sånn nå, men tar ikke sjansen på å prøve en gang til...

Nå gikk det faktisk et personlig lys opp for meg her. Det er jo faktisk den samme følelsen jeg sitter igjen med når jeg drister meg innom. Helt rett, Aldrisur; det er en ikke inkluderende tråd plutselig...og det er synd. Godt at vi har søkt asyl her. :)
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er denne tråden egentlig startet, når det finnes en helt lik som har gått og gått og gått...?

For denne ligger på ordleker, og den andre på snikksnakk.

Overtatt av skumle KG'ere :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes gode grunner for det meste og det er kjempehyggelig

å bli litt klar over dem alle, hehe... :skravle:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Nuppdupp

Hvorfor er denne tråden egentlig startet, når det finnes en helt lik som har gått og gått og gått...?

fordi den andre bruker noen brukere til å snakke med hverandre. halve tråden er samtaler mellom dem. pm er oppskrytt :gjeiper:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sett på svensk dobbeltepisode av en krimserie i kveld: Maria Wern

Jeg liker sånne jeg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er skummelt å legge seg med fuktig hår. Når jeg gjør det en veldig skjelden gang, ser jeg ut som en gal oppfinner neste morgen. :eeeh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dripp-drapp-dripp-drapp-dripp-drapp-dripp-drapp-dripp-drapp-dripp-drapp-dripp-drapp-dripp-drapp-dripp-drapp-dripp-drapp-dripp-drapp-dripp-drapp-dripp-drapp-dripp-drapp-dripp-drapp-dripp-drapp-dripp-drapp-dripp-drapp-dripp-drapp-dripp-drapp-dripp-drapp-dripp-drapp-dripp-drapp-dripp-drapp-dripp-drapp-dripp-drapp-dripp-drapp-dripp-drapp-dripp-drapp-dripp-drapp-dripp-drapp-dripp-drapp-dripp-drapp-dripp-drapp-dripp-drapp-dripp-drapp-dripp-drapp-dripp-drapp-dripp-drapp-dripp-drapp-dripp-drapp-dripp-drapp-dripp-drapp-dripp-drapp-dripp-drapp-dripp-drapp-dripp-drapp-dripp-drapp-dripp-drapp-dripp-drapp-dripp-drapp-dripp-drapp-dripp-drapp-dripp-drapp-dripp-drapp-dripp-drapp-dripp-drapp ... :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...