Hoppetaujenta Skrevet 27. februar 2012 #181 Del Skrevet 27. februar 2012 Hvorfor er denne tråden egentlig startet, når det finnes en helt lik som har gått og gått og gått...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 27. februar 2012 #182 Del Skrevet 27. februar 2012 Dit inn tør ikke jeg å gå inn i hvert fall. Har gjort det en eller to ganger, men ble så flau når jeg skjønte at de egentlig bare var opptatt av hverandre. Ikke sikkert det er sånn nå, men tar ikke sjansen på å prøve en gang til... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snøvott Skrevet 27. februar 2012 #183 Del Skrevet 27. februar 2012 Får holde oss med selskap i stedet da. Ingen her som biter så altfor ofte. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 27. februar 2012 #184 Del Skrevet 27. februar 2012 Får holde oss med selskap i stedet da. Ingen her som biter så altfor ofte. Takk søte Snøvott. Jeg er ikke så redd for å bli bitt , verre å bli totalt oversett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nuppdupp Skrevet 27. februar 2012 #185 Del Skrevet 27. februar 2012 (endret) maten er ferdiglaget og ferdig spist. veien til vennskap: lage mat til den som er sint. da blir man overdøset med snille ord :gjeiper: dessuten er spinatsuppe med egg godt. mm Endret 27. februar 2012 av Nuppdupp 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 27. februar 2012 #186 Del Skrevet 27. februar 2012 maten er ferdiglaget og ferdig spist. veien til vennskap: lage mat til den som er sint. da blir man overdøset med snille ord :gjeiper: dessuten er spinatsuppe med egg godt. mm Hallo Nuppdupp! Er vi på samme tråd nå, eller taler du i lignelser? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nuppdupp Skrevet 27. februar 2012 #187 Del Skrevet 27. februar 2012 Hallo Nuppdupp! Er vi på samme tråd nå, eller taler du i lignelser? hehe. ja vi er det. jeg skrev det bare flere steder :gjeiper: 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 27. februar 2012 #188 Del Skrevet 27. februar 2012 ...når jeg skjønte at de egentlig bare var opptatt av hverandre. Ikke sikkert det er sånn nå, men tar ikke sjansen på å prøve en gang til...Nå gikk det faktisk et personlig lys opp for meg her. Det er jo faktisk den samme følelsen jeg sitter igjen med når jeg drister meg innom. Helt rett, Aldrisur; det er en ikke inkluderende tråd plutselig...og det er synd. Godt at vi har søkt asyl her. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 27. februar 2012 #189 Del Skrevet 27. februar 2012 Hvorfor er denne tråden egentlig startet, når det finnes en helt lik som har gått og gått og gått...? For denne ligger på ordleker, og den andre på snikksnakk. Overtatt av skumle KG'ere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 27. februar 2012 #190 Del Skrevet 27. februar 2012 Det finnes gode grunner for det meste og det er kjempehyggelig å bli litt klar over dem alle, hehe... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 27. februar 2012 #191 Del Skrevet 27. februar 2012 Hvis denne ligger på ordleker er vi jo på rett spor! En leketråd for oss som liker ord Hurra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^littletoomuch Skrevet 27. februar 2012 Forfatter #192 Del Skrevet 27. februar 2012 Uinteressante ord Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 27. februar 2012 #193 Del Skrevet 27. februar 2012 Natta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 27. februar 2012 #194 Del Skrevet 27. februar 2012 Natta ja,jeg ser på Beck Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nuppdupp Skrevet 27. februar 2012 #195 Del Skrevet 27. februar 2012 Hvorfor er denne tråden egentlig startet, når det finnes en helt lik som har gått og gått og gått...? fordi den andre bruker noen brukere til å snakke med hverandre. halve tråden er samtaler mellom dem. pm er oppskrytt :gjeiper: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 27. februar 2012 #196 Del Skrevet 27. februar 2012 Jeg har sett på svensk dobbeltepisode av en krimserie i kveld: Maria Wern Jeg liker sånne jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blod Skrevet 28. februar 2012 #197 Del Skrevet 28. februar 2012 Jeg kjeder meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snøvott Skrevet 28. februar 2012 #198 Del Skrevet 28. februar 2012 Så Maria Wern jeg og, men nå bør jeg gjøre meg klar til å vaske håret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 28. februar 2012 #199 Del Skrevet 28. februar 2012 Det er skummelt å legge seg med fuktig hår. Når jeg gjør det en veldig skjelden gang, ser jeg ut som en gal oppfinner neste morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 28. februar 2012 #200 Del Skrevet 28. februar 2012 Dripp-drapp-dripp-drapp-dripp-drapp-dripp-drapp-dripp-drapp-dripp-drapp-dripp-drapp-dripp-drapp-dripp-drapp-dripp-drapp-dripp-drapp-dripp-drapp-dripp-drapp-dripp-drapp-dripp-drapp-dripp-drapp-dripp-drapp-dripp-drapp-dripp-drapp-dripp-drapp-dripp-drapp-dripp-drapp-dripp-drapp-dripp-drapp-dripp-drapp-dripp-drapp-dripp-drapp-dripp-drapp-dripp-drapp-dripp-drapp-dripp-drapp-dripp-drapp-dripp-drapp-dripp-drapp-dripp-drapp-dripp-drapp-dripp-drapp-dripp-drapp-dripp-drapp-dripp-drapp-dripp-drapp-dripp-drapp-dripp-drapp-dripp-drapp-dripp-drapp-dripp-drapp-dripp-drapp-dripp-drapp-dripp-drapp-dripp-drapp-dripp-drapp-dripp-drapp-dripp-drapp-dripp-drapp-dripp-drapp-dripp-drapp-dripp-drapp ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå