Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant!

Fremhevede innlegg

Skrevet
Sola de skrev (7 minutter siden):

Klarer du å bære dem? :sjokkert: Høres supertungt ut! :dåne: 

Det verste er når jeg fyller 120-literen litt for full 😬 Det er tungt som juling, og har fått blodutredelser av å gå med den korte avstander 😬 Går vanligvis med den maks 50-100 meter 😅

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Titania skrev (58 minutter siden):

Bagen denne helgen er vel egentlig den som skal bæres mest på, men bør gå greit, ikke det tyngste som skal pakkes, stort sett klær 😊 Burde hatt en 70-liters bag, fordi 50 er for lite og 90 for stort 😂

Bedre å bruke koffert da, slippe å belaste ryggen :)

• Liker 1
Skrevet
Cid skrev (2 minutter siden):

Bedre å bruke koffert da, slippe å belaste ryggen :)

Hater å drasse på det, så det gidder jeg ikke 😊 Uansett korte avstander, og veldig sjelden jeg har fylt den så full. Tyngste i bagen er som oftest ryggsekken med Mac, mat og drikke og sånn. 

• Liker 1
Skrevet

Vi ønsker dere alle sammen en Godtorsdagsmorgen.👨‍🦰👩‍🦰

Skrevet

Coop Extra er best! ❤️ Fuck Rema, Kiwi 🥸

• Nyttig 1
Skrevet
lolitsme skrev (6 minutter siden):

Coop Extra er best! ❤️ Fuck Rema, Kiwi 🥸

Kiwi har trippel trumf

• Liker 1
Skrevet

Jeg har glemt øreproppene mine hjemme 😑

• Nyttig 1
Skrevet

En ungdom forsøkte snike på toget. «Øøøh, må man ha billett her?»

• Nyttig 1
Skrevet

Så en fyr på Grønland som lignet på en sint Espen Aas 😅 Ganske likt utseende, men han var sånn «naturlig sint» i ansiktet 😅

• Liker 1
Skrevet

Kanskje litt teit å føle seg tråkket på på en måte…

Så jeg sitter i sofaen og leser og det er noe rundt 22 i dag og så hører jeg en lyd utenfra som om noen løper langs. Jeg reiser meg og går litt rundt og delvis inn på kjøkkenet før jeg ser at det er noen som er utenfor. Beveger meg til inngangsdøren og ser en person stå med begge føttene plantet oppi beddet. Åpner døren og poof de løper av gårde. Var 5-7 unger, men i hvert fall 10+ år. Tydeligvis har de løpt rundt på eiendommen. Jeg føler dette er ekstremt ubehagelig.
HVA gjorde de på eiendommen liksom? 😖 Tittet inn vinduer? Tok bilder? 

B vil ikke ha utendørs overvåkningskamera, men jeg ønsker det kjenner jeg ☹️

• Nyttig 1
Skrevet

Jeg fikk besøk av adventsbukker og ble hoppende glad. Ikke sett julebukker på mange år. 

• Liker 1
Skrevet
Amantha skrev (26 minutter siden):

Så jeg sitter i sofaen og leser og det er noe rundt 22 i dag og så hører jeg en lyd utenfra som om noen løper langs. Jeg reiser meg og går litt rundt og delvis inn på kjøkkenet før jeg ser at det er noen som er utenfor. Beveger meg til inngangsdøren og ser en person stå med begge føttene plantet oppi beddet. Åpner døren og poof de løper av gårde. Var 5-7 unger, men i hvert fall 10+ år. Tydeligvis har de løpt rundt på eiendommen. Jeg føler dette er ekstremt ubehagelig.

:klem3::klem3:

Skrevet

Vi ønsker dere alle sammen en Godfredagsmorgen.👨‍🦰👩‍🦰

Skrevet

HAAHAHAHHAAHAH for en sang 😂

• Hjerte 1
Skrevet

Jeg glemte igjen en flaske vann på hotellet, selvsagt etter å ha mint meg selv på den en del ganger 😝

• Liker 1
Skrevet

Så var jeg hjemme igjen etter å ha operert det andre øyet for grå stær i dag. Jeg er veldig imponert over hvor flinke de er.  Forrige øyet ble operert for en måned siden, og ser både skarpt og veldig godt nå, og det siste blir nok like bra.  Nå er det bare drypping 3 ganger om dagen med to forskjellige dråper de neste 4 ukene + en kontroll igjen.  Datter sa "uff, øye høres fælt ut, grøss" men det gikk helt greit sånn sett. Det eneste vonde, var at joddråpen svidde som h.. men da dryppet de bedøvelse over, så det ordnet seg fort.

Grå stær er helt vanlig å få når man blir eldre, men jeg vet også at mange 40-åringer får det. Det kommer snikende og svekker synet veldig gradvis, så det kan gå ganske langt før man oppfatter det selv.  Det er heldigvis ikke farlig, og enkelt å fikse.  Minuset er lang ventetid. For meg tok det 2 år. (litt under et år før innkalling til forundersøkelse + litt over et år før noe skjedde)

Hurra og god helg :)

• Hjerte 1
Skrevet
Amantha skrev (13 timer siden):

Jeg hadde løpt etter de

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...