Cid Skrevet i går, 13:08 #230521 Skrevet i går, 13:08 Titania skrev (1 time siden): Jeg lurer på hvor teknikerne blir av. Jeg vil ha noen å spise lunch med Syk? 1
Cid Skrevet i går, 13:09 #230522 Skrevet i går, 13:09 Stacy__ skrev (4 timer siden): 😅 Jeg er enda på min andre kopp, blir nok en til før kl.14.00. Regelen min er ikke kaffe etter kl.14.00, men 2-3 kaffekopper før den tid er innafor 2 1
Titania Skrevet i går, 13:23 #230523 Skrevet i går, 13:23 Cid skrev (14 minutter siden): Syk? Nei da, ute på jobber. De hadde spist ute i dag 1
Amantha Skrevet 21 timer siden #230524 Skrevet 21 timer siden I dag så kjøpte jeg en Wilfa kokeplate med to plater til pappa, for komfyren sa poof! for noen uker tilbake og ville ikke funke mer. Synes det blir litt for dyrt med en elektriker til å se på komfyren, sa pappa. Pappa har brukt microovn siden komfyren tok kvelden, og jeg synes det var så ille så derfor kjøpte jeg det i dag. Nå er pappa happy happy joy joy. 2 1
Titania Skrevet 21 timer siden #230525 Skrevet 21 timer siden (endret) Til uken får vi en leverandør på besøk, og han spanderer lunch 🤩 Og jeg har kommet med «spesialbestilling» at han måtte ta med fler reflekser, for noen av de jeg fikk av han sist har jeg mistet. Og det skulle han huske 😁 Favorittleverandøren min - forrige gang fikk jeg hjerte bak navnet mitt på ordren jeg la inn 😁 Men det var jo en ordre på rett over 300k også, da 😬 Endret 21 timer siden av Titania 1
Cid Skrevet 19 timer siden #230526 Skrevet 19 timer siden Titania skrev (1 time siden): Til uken får vi en leverandør på besøk, og han spanderer lunch 🤩 Og jeg har kommet med «spesialbestilling» at han måtte ta med fler reflekser, for noen av de jeg fikk av han sist har jeg mistet. Og det skulle han huske 😁 Favorittleverandøren min - forrige gang fikk jeg hjerte bak navnet mitt på ordren jeg la inn 😁 Men det var jo en ordre på rett over 300k også, da 😬 Flørtet han? 1
Titania Skrevet 19 timer siden #230527 Skrevet 19 timer siden Cid skrev (31 minutter siden): Flørtet han? På ingen måte 1
Cid Skrevet 19 timer siden #230528 Skrevet 19 timer siden Titania skrev (1 minutt siden): På ingen måte Man vet aldri 😄 1
Titania Skrevet 19 timer siden #230529 Skrevet 19 timer siden Cid skrev (1 minutt siden): Man vet aldri 😄 Kjenner han godt nok til det, jo 1
Ciaran og Ciara Skrevet 15 timer siden #230530 Skrevet 15 timer siden Vi ønsker dere alle sammen en Godlørdagsmorgen.👨🦰👩🦰
lolitsme Skrevet 10 timer siden #230531 Skrevet 10 timer siden 2 minus ute 🥶 20 grader inne cirka 😇 1
Frøkenfryden Skrevet 9 timer siden #230532 Skrevet 9 timer siden Stacy__ skrev (På 14.11.2025 den 9.30): 😅 Jeg er enda på min andre kopp, blir nok en til før kl.14.00. Regelen min er ikke kaffe etter kl.14.00, men 2-3 kaffekopper før den tid er innafor 😊 Jeg pleier drikke 2-3 om dagen. og innemllom 4. så prøver ikke bruke opp kvota før 09🥲 Leste en gang om antall mg koffein per kg kroppsvekt per dag, som var passe mye for kroppen, og det var ikke 4 kopper på min kropp🥹 1
Titania Skrevet 9 timer siden #230533 Skrevet 9 timer siden Jeg må handle filament når jeg får lønn 😬 1
Frøkenfryden Skrevet 8 timer siden #230534 Skrevet 8 timer siden Når man har levd med sykdom hele livet vet man liksom ikke hvordan friske har det. Det er litt frustrerende. Jeg må innimellom gråte bare fordi jeg er utslitt. Selv om jeg ikke har barn eller pusser opp eller bruker tid på en hobby. Jobber og trener. Det er det. Maten kommer på døra for at krefter ikke skal brukes på butikk. Nå har jeg fått grått fra meg litt og skal fortsette rolig dag. 🙃 1 1
Titania Skrevet 7 timer siden #230535 Skrevet 7 timer siden Frøkenfryden skrev (12 minutter siden): Når man har levd med sykdom hele livet vet man liksom ikke hvordan friske har det. Det er litt frustrerende. Jeg må innimellom gråte bare fordi jeg er utslitt. Selv om jeg ikke har barn eller pusser opp eller bruker tid på en hobby. Jobber og trener. Det er det. Maten kommer på døra for at krefter ikke skal brukes på butikk. Nå har jeg fått grått fra meg litt og skal fortsette rolig dag. 🙃 1
Titania Skrevet 6 timer siden #230536 Skrevet 6 timer siden Har kjøpt olje og fett til printeren. Den knirker 😅 Men kanskje ikke så rart etter over 500 timer drift på 2,5 måned 🙈 1
Cid Skrevet 6 timer siden #230537 Skrevet 6 timer siden Titania skrev (3 minutter siden): Har kjøpt olje og fett til printeren. Den knirker 😅 Men kanskje ikke så rart etter over 500 timer drift på 2,5 måned 🙈 Du heller olje og matfett oppi? 1
Titania Skrevet 6 timer siden #230538 Skrevet 6 timer siden Cid skrev (1 minutt siden): Du heller olje og matfett oppi? Symaskinolje og en type fett som er laget for bruk på mekaniske deler 1
Ciaran og Ciara Skrevet 5 timer siden #230539 Skrevet 5 timer siden Frøkenfryden skrev (2 timer siden): Når man har levd med sykdom hele livet vet man liksom ikke hvordan friske har det. Det er litt frustrerende. Jeg må innimellom gråte bare fordi jeg er utslitt. Selv om jeg ikke har barn eller pusser opp eller bruker tid på en hobby. Jobber og trener. Det er det. Maten kommer på døra for at krefter ikke skal brukes på butikk. Nå har jeg fått grått fra meg litt og skal fortsette rolig dag. 🙃
Frøkenfryden Skrevet 1 time siden #230540 Skrevet 1 time siden Kjøpt oss nye puter i dag☺️ Blir bra, ligget på flate dunlefser lenge nå😅 Og Mann lager deilig bolognese etter mitt ønske nå😍 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå