Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant!

Anbefalte innlegg

Skrevet
Hakkespett1 skrev (43 minutter siden):

:strix::strix:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Frøkenfryden skrev (6 timer siden):

Så klart! Legger ved bilde med navnet og merket her. Ser ut som man kan bestille på nett. Min er kjøpt på MENY Colosseum, men det er en god stund siden.

IMG_9533.jpeg

:spise::spise:

Skrevet

NÅ har jeg fått sendt eposten til psykologen. 

Etter denne uken, har noen lyst til å klinke sjefen min i hodet med en jernpanne, forresten? 

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet
Titania skrev (28 minutter siden):

Etter denne uken, har noen lyst til å klinke sjefen min i hodet med en jernpanne, forresten? 

Bare hvis jeg får strafferettslig immunitet 

• Liker 1
Skrevet

Nå har jeg ryddet litt i frysen på kjøkkenet, siden matsøppelet blir hentet i morgen tidlig.  Noen ganger fryser jeg rester og ting som bare blir liggende, Godt å få det vekk.  Jeg er litt sur for at jeg ikke kommer meg på butikken og får kjøpt blåskjell i dag.   Jeg måtte ikke kjøre bil de første dagene etter øyeoperasjonen, sa de på sykehuset i går.  Er visst litt grumpete i dag... for det er så mye å passe på med 4 forskjellige øyedråper 3 ganger om dagen i flere uker fremover.

• Liker 1
Skrevet
CAPS LOCK skrev (Akkurat nå):

Jeg kan gjøre det, for jeg er i dritthumør i dag likevel ☺️så da blir det i hvert fall for en god sak.

• Liker 2
Skrevet
CAPS LOCK skrev (5 minutter siden):

Perine skrev (3 minutter siden):

Jeg kan gjøre det, for jeg er i dritthumør i dag likevel ☺️så da blir det i hvert fall for en god sak.

Jeg skulle gjerne gitt immunitet, men er kanskje ikke helt den som kan bestemme slik :fnise:

Jeg vet jeg ikke gjør en optimal jobb på en del områder om dagen, og at det er blitt verre og verre de siste månedene. Men det er også et resultat av å jobbe for to i snart ett år, med mine adhd-lignende utfordringer relatert til fokus/konsentrasjon, hukommelse, og generelt å takle press og stress dårlig. Men det blir ikke bedre av telefoner hvert 5. minutt om "hva med den?", "hva med den?", "hva med den?", for så å få småkjeft eller suring tilbake, både for ting jeg gjør og ikke gjør. Problemet er at flertallet ikke forstår utfordringene mine, og jeg har ikke funnet noen verktøy som får meg til å fungere bedre heller. Så når jeg sier i fra at dette er vanskelig, så er det null forståelse, jeg må "bare fikse". 

Jeg føler jeg fungerer, men vet innerst inne at jeg ikke gjør det. Kortidshukommelsen er blitt dårligere, jeg evner ikke slappe, av, og alt jeg ligger bakpå med på jobb gnager stort sett hele døgnet. Og det er oppgaver jeg ikke kan gi andre + at jeg klarer ikke legge fra meg følelsen av at det i såfall er et nederlag. Og fortsetter det som dette, kommer jeg til å møte veggen snart. Ikke får jeg gjort noe særlig hjemme heller. 

Og denne uken har sjefen vært håpløs i mas om purringer, og nå har han bikket nivået at han klager på at fakturaer som ikke er forfalt ikke er betalt. Så nå fortjener han det lille klinket for at jeg kan få litt fri. 

• Liker 1
Skrevet
Titania skrev (12 minutter siden):

Og denne uken har sjefen vært håpløs i mas om purringer, og nå har han bikket nivået at han klager på at fakturaer som ikke er forfalt ikke er betalt. Så nå fortjener han det lille klinket for at jeg kan få litt fri. 

Hvor hardt klink ønsker du at jeg skal gi ham? Så hardt at han tar kvelden for godt? 

• Liker 1
Skrevet
CAPS LOCK skrev (6 minutter siden):

Hvor hardt klink ønsker du at jeg skal gi ham? Så hardt at han tar kvelden for godt? 

Finnes det et alternativ som heter "så hardt at han velger å pensjonere seg ett år før han har tenkt?" 🤔

• Liker 1
Skrevet
Titania skrev (38 minutter siden):

Jeg skulle gjerne gitt immunitet, men er kanskje ikke helt den som kan bestemme slik :fnise:

Jeg vet jeg ikke gjør en optimal jobb på en del områder om dagen, og at det er blitt verre og verre de siste månedene. Men det er også et resultat av å jobbe for to i snart ett år, med mine adhd-lignende utfordringer relatert til fokus/konsentrasjon, hukommelse, og generelt å takle press og stress dårlig. Men det blir ikke bedre av telefoner hvert 5. minutt om "hva med den?", "hva med den?", "hva med den?", for så å få småkjeft eller suring tilbake, både for ting jeg gjør og ikke gjør. Problemet er at flertallet ikke forstår utfordringene mine, og jeg har ikke funnet noen verktøy som får meg til å fungere bedre heller. Så når jeg sier i fra at dette er vanskelig, så er det null forståelse, jeg må "bare fikse". 

Jeg føler jeg fungerer, men vet innerst inne at jeg ikke gjør det. Kortidshukommelsen er blitt dårligere, jeg evner ikke slappe, av, og alt jeg ligger bakpå med på jobb gnager stort sett hele døgnet. Og det er oppgaver jeg ikke kan gi andre + at jeg klarer ikke legge fra meg følelsen av at det i såfall er et nederlag. Og fortsetter det som dette, kommer jeg til å møte veggen snart. Ikke får jeg gjort noe særlig hjemme heller. 

Det høres ille ut.  Hvor lenge må du jobbe for to?  Er det en kollega som har permisjon?  Det går jo ikke an.  Ikke det minste rart at du går i oppløsning.

• Liker 1
Skrevet

Det blir tidlig mørk nå....men jeg liker det. 

• Liker 1
Skrevet
Perine skrev (29 minutter siden):

Det høres ille ut.  Hvor lenge må du jobbe for to?  Er det en kollega som har permisjon?  Det går jo ikke an.  Ikke det minste rart at du går i oppløsning.

Kollegaen er tilbake rett før jul, så rett over en måned til hun er tilbake. Og når hun er tilbake går jeg på juleferie 😅

Hun var mye sykemeldt i perioder før hun gikk ut i permisjon, så jeg har jobbet alene ca ett år når hun er tilbake. 

• Hjerte 2
Skrevet
Lur Venn skrev (5 timer siden):

En halvferdig lue kan vel brukes som skjerf 

Mer buf vel?

• Liker 1
Skrevet (endret)
Phoenix Heart skrev (48 minutter siden):

Det blir tidlig mørk nå....men jeg liker det. 

Jeg liker mørket når jeg er inne. 

Endret av Cid
  • Liker 1
Skrevet

Dette er mine farger 

file_000000002770720ebb14aa4cf140d683.thumb.png.dbf609dae46be7066d1df492efb92491.png

• Hjerte 1
Skrevet
Phoenix Heart skrev (22 minutter siden):

Dette er mine farger 

file_000000002770720ebb14aa4cf140d683.thumb.png.dbf609dae46be7066d1df492efb92491.png

Dine favoritter?

• Liker 1
Skrevet
Cid skrev (9 minutter siden):

Dine favoritter?

Det er de fargene som jeg passer best på klær. 

• Liker 1
Skrevet
Disney Adult skrev (5 minutter siden):

Dette er mine 

Cool-Summer.thumb.png.14a623feab103a9df55aee18c434d4cc.png

Hvordan har du kommet fram til så mange?

• Liker 1
Skrevet
Phoenix Heart skrev (1 time siden):

Dette er mine farger 

Det der er rart.  For veldig mange år siden var jeg hos en fargekonsulent som også sa at det var mine farger, men selv kunne jeg ikke fordra dem. Jeg gikk i svart, grått, hvitt og blått og var "allergisk" mot bruntoner.  Nå elsker jeg disse fargene.  Det var sikkert bare en skrudd hjerne som tok styringen.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...