Ciaran og Ciara Skrevet i går, 03:16 #230461 Skrevet i går, 03:16 Vi ønsker dere alle sammen en Godonsdagsmorgen.👨🦰👩🦰
Titania Skrevet i går, 09:54 #230463 Skrevet i går, 09:54 Skjønner meg ikke helt på folk som går ut i regnvær uten regnjakke/paraply, for så å klage på at de blir bløte… Det har regnet siden i går kveld, så er ikke sånn at det plutselig kom nå 🙄 2
Cid Skrevet 23 timer siden #230464 Skrevet 23 timer siden Dette hadde jeg ikke ventet meg å se i dag 😅 https://www.tv2.no/underholdning/mener-nrk-bryter-opphavsretten-overrasket/18275276/ 1
Titania Skrevet 21 timer siden #230465 Skrevet 21 timer siden Jeg har strikket en barnegenser på 1 uke og 1 dag 😁 Da gjenstår 5 ting å strikke, så satser på jeg rekker det før jul 😊 3 av tingene er ikke så store, heldigvis 😊 1 1
lolitsme Skrevet 20 timer siden #230466 Skrevet 20 timer siden Klaget på en bussjåfør som ikke stoppet når jeg trykket på "stopp" 🙃 2
Boetica Skrevet 16 timer siden #230467 Skrevet 16 timer siden Jeg mistet earpods’ene mine i et glass vann i sted 😦 i etuiet og greier 😬 1
Ciaran og Ciara Skrevet 16 timer siden #230468 Skrevet 16 timer siden Boetica skrev (4 minutter siden): Jeg mistet earpods’ene mine i et glass vann i sted 😦 i etuiet og greier 😬 Huff, vi håper ikke at de ble ødelagte??
Frøkenfryden Skrevet 15 timer siden #230469 Skrevet 15 timer siden Nå har jeg spist en rute fancy tiramisusjokolade🥰 1
Boetica Skrevet 14 timer siden #230470 Skrevet 14 timer siden Ciaran og Ciara skrev (1 time siden): Huff, vi håper ikke at de ble ødelagte?? De ligger til tørk så jeg får se 😬 1
Stacy__ Skrevet 12 timer siden #230471 Skrevet 12 timer siden Frøkenfryden skrev (2 timer siden): Nå har jeg spist en rute fancy tiramisusjokolade🥰 Yummy! Vil du dele hva den heter og hvor man får kjøpt? Er veldig glad i tiramisu 🥰 1
Ciaran og Ciara Skrevet 12 timer siden #230472 Skrevet 12 timer siden Boetica skrev (2 timer siden): De ligger til tørk så jeg får se 😬 Vi krysser fingrene våre på at det går bra.🥰🥰
Ciaran og Ciara Skrevet 12 timer siden #230473 Skrevet 12 timer siden Frøkenfryden skrev (2 timer siden): Nå har jeg spist en rute fancy tiramisusjokolade🥰
Stacy__ Skrevet 12 timer siden #230474 Skrevet 12 timer siden Titania skrev (8 timer siden): Jeg har strikket en barnegenser på 1 uke og 1 dag 😁 Da gjenstår 5 ting å strikke, så satser på jeg rekker det før jul 😊 3 av tingene er ikke så store, heldigvis 😊 Jeg misunner folk som kan strikke! Det har jeg alltid villet gjøre, men aldri fått til 🥹 Det var korona -hobbyen min, kom aldri lenger en halvferdig lue … Flink og heldig som kan strikke! 2
Ciaran og Ciara Skrevet 7 timer siden #230475 Skrevet 7 timer siden Vi ønsker dere alle sammen en Godtorsdagsmorgen.👨🦰👩🦰
Frøkenfryden Skrevet 5 timer siden #230476 Skrevet 5 timer siden Stacy__ skrev (6 timer siden): Yummy! Vil du dele hva den heter og hvor man får kjøpt? Er veldig glad i tiramisu 🥰 Så klart! Legger ved bilde med navnet og merket her. Ser ut som man kan bestille på nett. Min er kjøpt på MENY Colosseum, men det er en god stund siden.
Titania Skrevet 4 timer siden #230477 Skrevet 4 timer siden Stacy__ skrev (7 timer siden): Jeg misunner folk som kan strikke! Det har jeg alltid villet gjøre, men aldri fått til 🥹 Det var korona -hobbyen min, kom aldri lenger en halvferdig lue … Flink og heldig som kan strikke! Takk takk 🥰 Jeg slet med å få det til selv, helt til jeg plutselig bestemte meg for at jeg måtte klare det 😅 Gjorde det jo ikke spesielt mye lettere at da jeg spurte bestemoren min om hjelp, så gadd hun ikke hjelpe fordi «du gir jo bare opp uansett» 🤪
Millimani Skrevet 2 timer siden #230478 Skrevet 2 timer siden Trippel-trippel trumf trumf, trippel-trippel trumf trumf.
Lur Venn Skrevet 25 minutter siden #230479 Skrevet 25 minutter siden Stacy__ skrev (11 timer siden): Jeg misunner folk som kan strikke! Det har jeg alltid villet gjøre, men aldri fått til 🥹 Det var korona -hobbyen min, kom aldri lenger en halvferdig lue … Flink og heldig som kan strikke! En halvferdig lue kan vel brukes som skjerf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå