Titania Skrevet 6. november #230341 Skrevet 6. november Cid skrev (16 minutter siden): Betalt bestilling? Jepp 1
Ciaran og Ciara Skrevet 6. november #230343 Skrevet 6. november Cid skrev (3 timer siden): Jeg får ikke sove.
Ciaran og Ciara Skrevet 6. november #230344 Skrevet 6. november Vi ønsker dere alle sammen en Godtorsdagsmorgen.👨🦰👩🦰
tånegla Skrevet 6. november #230345 Skrevet 6. november God morgen alle. En torsdagsblomst til dere før jeg går ut i været. 1
Cid Skrevet 6. november #230347 Skrevet 6. november lolitsme skrev (7 minutter siden): R29kIG1vcmdlbiBhbGxlIHNhbW1lbg== 😄 ? 1
Titania Skrevet 6. november #230349 Skrevet 6. november Fått ny billett til Sabaton, ikke helt fornøyd 🙃 1
Verbena Skrevet 6. november #230350 Skrevet 6. november Det regner ute, og jeg gleder meg til å gå hjem fra jobb under en stor paraply.☔ 2
Ciaran og Ciara Skrevet 6. november #230351 Skrevet 6. november tånegla skrev (2 timer siden): God morgen alle. En torsdagsblomst til dere før jeg går ut i været. Tusen Takk, vi ønsker deg og alle sammen her i tråden. En fin og god torsdag.
Cid Skrevet 6. november #230352 Skrevet 6. november lolitsme skrev (2 timer siden): Base64 Ikke hørt om 😛 1
Titania Skrevet 6. november #230353 Skrevet 6. november Sola de skrev (På 30.10.2025 den 8.21): Jeg har så lyst på paljettbuksa og toppen. Ser de må håndvaskes. Lurer på hvordan buksa blir å gå med, om paljettene vil forsvinne med lår som gnisser, men synes det var så pent sett Skal forsøke en gang til å få bestilt det. Får opp bad gateway 3 ganger nå. Fikk du bestilt til slutt? 🤔 Jeg har bodd i pysjbuksa og morgenkåpa når jeg er hjemme siden jeg hentet pakkene på lørdag 🙈 Endte opp med å bestille to pysjbukser til også - jeg som ikke er noe glad i pysj Og lillafargen på kjolen 😍 2
Sola de Skrevet 6. november #230354 Skrevet 6. november Titania skrev (3 minutter siden): Fikk du bestilt til slutt? 🤔 Jeg har bodd i pysjbuksa og morgenkåpa når jeg er hjemme siden jeg hentet pakkene på lørdag 🙈 Endte opp med å bestille to pysjbukser til også - jeg som ikke er noe glad i pysj Og lillafargen på kjolen 😍 Joda, men ble ikke den dressen. Utsolgt. Kjøpte en kjole. Fant dog paljettoverdeler andre steder, så nå venter jeg to i posten. Pyjamasbukser er så herlig å ha på seg 1
Titania Skrevet 6. november #230355 Skrevet 6. november Sola de skrev (4 minutter siden): Joda, men ble ikke den dressen. Utsolgt. Kjøpte en kjole. Fant dog paljettoverdeler andre steder, så nå venter jeg to i posten. Pyjamasbukser er så herlig å ha på seg Jej Nye klær er jo alltid gøy uansett Om du titter innom litt innimellom fremover kan det jo være de får inn returer av paljett-dressen også, har sett det skje før 😊 Den pysjbuksa var himmelsk Er nok ikke noe for kalde dager, da den er veldig tynn. Men den er myk mot huden, samtidig som det nesten er som å ikke ha på seg bukse 😅 1
Sola de Skrevet 6. november #230356 Skrevet 6. november Titania skrev (19 minutter siden): Jej Nye klær er jo alltid gøy uansett Om du titter innom litt innimellom fremover kan det jo være de får inn returer av paljett-dressen også, har sett det skje før 😊 Den pysjbuksa var himmelsk Er nok ikke noe for kalde dager, da den er veldig tynn. Men den er myk mot huden, samtidig som det nesten er som å ikke ha på seg bukse 😅 Vet ikke om jeg vil ha returplagg. Har fått det et par ganger tidligere, og stanket parfyme av begge. Kanskje jeg skal kjøpe en slik 1
Titania Skrevet 6. november #230357 Skrevet 6. november Sola de skrev (17 minutter siden): Vet ikke om jeg vil ha returplagg. Har fått det et par ganger tidligere, og stanket parfyme av begge. Kanskje jeg skal kjøpe en slik Jeg har den som finnes i rosa og grønn - i min størrelse er den en god del for stor, så om de ikke har din tør jeg gjette på at størrelsen under kan passe 😊 1
Sola de Skrevet 6. november #230358 Skrevet 6. november Titania skrev (15 minutter siden): Jeg har den som finnes i rosa og grønn - i min størrelse er den en god del for stor, så om de ikke har din tør jeg gjette på at størrelsen under kan passe 😊 Skal se etter 1
CAPS LOCK Skrevet 6. november #230359 Skrevet 6. november Verbena skrev (6 timer siden): Det regner ute, og jeg gleder meg til å gå hjem fra jobb under en stor paraply.☔ Jeg også hadde med meg paraply i dag, men det regna ikke da arbeidsdagen var slutt. Dessuten kjørte jeg 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå