Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant!

Anbefalte innlegg

Skrevet
Millimani skrev (10 timer siden):

Det var ikke kommet fram handlevogn med mulighet for å legge husholdnings-varer til omvendt julenisse på Kiwi i går. Da får jeg se om det har kommet fram neste gang jeg handler. 

De pleier å dukke opp i desember i vår nærbutikk. Men mulig de setter de frem litt tidligere andre plasser. Uansett så er det et veldig bra tiltak i disse trange tider :) 

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Perine skrev (16 minutter siden):

Bu-huu, jeg kommr ikke på nett med pcn, for nettverkskortet er antakelig ferdig. Og masse annt tull Aner ikke, men har falt ut av nett svært ofte de siste månedene,, den er gammel ca 9-10 år så ikke annet å vente. må på pc-butikk i morgen.  Blir for smått å lesr og skrivepå tlf .  Ddtte blir bare tastetfeil, plutselg tlbake 🥰

Ta bolleIMG_3617.thumb.jpeg.323e2b1d72a65170e7ebf4ae58ecb2cb.jpeg

:spise::spise:

• Hjerte 1
Skrevet
Perine skrev (1 time siden):

Bu-huu, jeg kommr ikke på nett med pcn, for nettverkskortet er antakelig ferdig. Og masse annt tull Aner ikke, men har falt ut av nett svært ofte de siste månedene,, den er gammel ca 9-10 år så ikke annet å vente. må på pc-butikk i morgen.  Blir for smått å lesr og skrivepå tlf .  Ddtte blir bare tastetfeil, plutselg tlbake 🥰

Ta bolleIMG_3617.thumb.jpeg.323e2b1d72a65170e7ebf4ae58ecb2cb.jpeg

Min pc er også nesten et tiår, der fordi jeg aldri bruker den lenger :P 

Stacy__ skrev (1 time siden):

Takk for tips! Den der hadde vært noe, etter en lang dag med mye gåing :) Lurer nesten på om jeg skal investere i en sånn en 😅 

I romjula for noen år siden når jeg hadde et par tusen jeg kunne unne meg noe så kom jeg på å kjøpe to forskjellige fotmassasje apparat men som jeg fryktet så var jeg såpass kilen under føttene at jeg ikke klarte å bruke de mer enn noen få minutter 🙊 blir smågal av å bli kilt under føttene :haar:

Endte opp med å gi vekk ene til farmor og den andre til mamma, de fikk bedre bruk for den :D

• Liker 2
Skrevet
CAPS LOCK skrev (2 timer siden):

MEN DA FÅR VEL DU ENDA MER Å GJØRE I EN ALLEREDE STRESSENDE ARBEIDSDAG??!?   :hyper:

Enn så lenge er det heldigvis bare å sette over telefoner til teknikere eller selgere 😅 Men det skal settes opp litt serviceavtaler og slik etter hvert, da blir det mer å gjøre for meg. Men innen den tid er nok kollegaen tilbake fra permisjon, så da er vi to 😊

• Liker 1
Skrevet

Så en bil i dag med «Børres service»

Begynte lure på om @KnekkeBørre hadde startet bedrift i området her 😁

• Liker 2
Skrevet
Perine skrev (5 timer siden):

Ta bolle

TAKK!  :)

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Vi ønsker dere alle sammen en Godonsdagsmorgen.👨‍🦰👩‍🦰

Skrevet

Vikinglotto trekning i dag. Det mest rettferdige er at jeg vinner:enig: 

• Liker 2
Skrevet
Stacy__ skrev (14 timer siden):

De pleier å dukke opp i desember i vår nærbutikk. Men mulig de setter de frem litt tidligere andre plasser. Uansett så er det et veldig bra tiltak i disse trange tider :) 

Det er nok forskjellig fra sted til sted, for her er det annonsert at det kommer i løpet av denne uka. Men det er alltid slik at noen varer som f.eks pepperkaker julepålegg ikke skal legges i vogna før det er blitt desember

• Liker 2
Skrevet

Ingen av kakao-variantene vi har på kaffemaskinene på jobb er noe gode 😑

• Liker 1
Skrevet
Titania skrev (5 timer siden):

Dere er heldige som i det hele tatt har kaffemaskin på jobb. Vi har en kaffetrakter med svart kaffe, that’s it. Selv hvis du skal ha en skvett melk i kaffen din så må du sørge for å ha med det selv…

• Liker 1
Skrevet
Stacy__ skrev (34 minutter siden):

Dere er heldige som i det hele tatt har kaffemaskin på jobb. Vi har en kaffetrakter med svart kaffe, that’s it. Selv hvis du skal ha en skvett melk i kaffen din så må du sørge for å ha med det selv…

Vi selger kaffemaskiner, så har noen på utstilling 🙈 Men ser det absolutt som en bonus - kunne vi bare fått god sjokolade igjen 😂 Drikker sjelden kaffe ellers 😅

• Liker 1
Skrevet

Ingem pc ennå, men kom meg til Elkjøp og kjøpte en 😊 skal hente i morgen, for jeg takket ja til at de satte den opp for meg. Gleder meg.

• Liker 1
Skrevet
Titania skrev (6 timer siden):

DETTE SKAL DU IKKE FINNE DEG I. JEG HADDE TRUET MED STREIK        :raven:

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
Titania skrev (58 minutter siden):

Vi selger kaffemaskiner, så har noen på utstilling 🙈 Men ser det absolutt som en bonus - kunne vi bare fått god sjokolade igjen 😂 Drikker sjelden kaffe ellers 😅

Ingen der som drikker kaffi?

• Liker 1
Skrevet

Å….det er lenge siden jeg har smakt kakao 🥰

• Hjerte 1
Skrevet

De 2 neste jobbdagene mine er kurs på hotell:mynona:

• Hjerte 1
Skrevet
CAPS LOCK skrev (2 timer siden):

DETTE SKAL DU IKKE FINNE DEG I. JEG HADDE TRUET MED STREIK        :raven:

Er nesten sånn 😅 Vi har klaget til leverandøren, men han mente den var god. Flertallet på jobb mener den ikke var god. Også tester vi en annen leverandør, men den var ikke spesielt god den heller

Cid skrev (2 timer siden):

Ingen der som drikker kaffi?

Alle andre gjør ofte. Jeg drikker kaffe jeg også, men bare veldig sjelden. 

• Liker 1
Skrevet

Printer flamingoer på bestilling 🦩

• Liker 1
Skrevet
Titania skrev (47 minutter siden):

Printer flamingoer på bestilling 🦩

Betalt bestilling?

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...