Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant!

Anbefalte innlegg

Skrevet
Stacy__ skrev (34 minutter siden):

Jeg har så vondt i føttene etter en tur på kjøpesenteret rett etter jobb🙈 Har jeg virkelig blitt så gammel at jeg ikke fikser helt hverdagslige oppgaver lenger…? Det er skikkelig verk liksom …

Beurer-FM-120-og-fotskammel.jpg

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

I morgen kommer mannen og sønnen til kusina mi til byen. De har invitert seg på middag så jeg skal lage Lasagne. Kjøttdeig og tomatsaus tatt ut fra frysen.

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet
tånegla skrev (2 timer siden):

I morgen kommer mannen og sønnen til kusina mi til byen. De har invitert seg på middag så jeg skal lage Lasagne. Kjøttdeig og tomatsaus tatt ut fra frysen.

:spise::spise:

Skrevet

Vi ønsker dere alle sammen en Godtirsdagsmorgen.👨‍🦰👩‍🦰

Skrevet

Merker godt at "den enes død, den andres brød" uttrykket stemmer om dagen 🙈

En konkurrent er konkurs, så plutselig får vi masse nye kunder

• Liker 2
Skrevet

Det var ikke kommet fram handlevogn med mulighet for å legge husholdnings-varer til omvendt julenisse på Kiwi i går. Da får jeg se om det har kommet fram neste gang jeg handler. 

• Liker 2
Skrevet

AAAhhhh, jeg skulle begynne å lage lasagne nå, men oppdaget at jeg ikke har lasagneplater. Nå må jeg ut i regnet, ta buss til butikken kun for en pakke med lasagneplater. Akkurat nå skulle jeg ønske at jeg bodde i et bygg hvor jeg bare kunne ta heisen ned til butikken.

• Liker 3
Skrevet
tånegla skrev (18 timer siden):

Jeg kommer å spiser rester på tårsda

• Liker 2
Skrevet

Jeg har fått sneaky mamacita på hjernen 🙈

• Hjerte 1
Skrevet
Titania skrev (13 minutter siden):

Jeg har fått sneaky mamacita på hjernen 🙈

HA HA HA:ler: Tydlig at jeg går glipp av mye, hva er dette for noe?

• Liker 1
Skrevet
tånegla skrev (10 minutter siden):

HA HA HA:ler: Tydlig at jeg går glipp av mye, hva er dette for noe?

Jeg vet ikke om Halloween-spesialen er lik som de vanlige LOL episodene, men de er x-antall kjendiser som er innesperret i x-antall timer og målet er å få de andre til å le 😅 Ler de får de først et gult kort, og gjør de det igjen, så er det rødt kort og ut 😝 Og sistemann som er igjen vinner 😊 Ganske morsomt 😁 Svenskenes sesong 2 er veldig morsom også 😁

• Liker 1
Skrevet

LOL, dette måtte jeg google. Jeg ser nesten aldri på TV og hopper glatt over artikler i avisene som omhandler TV program. Mulig jeg rett og slett må begynne å se på tv.

• Liker 1
Skrevet
Titania skrev (8 minutter siden):

Jeg vet ikke om Halloween-spesialen er lik som de vanlige LOL episodene, men de er x-antall kjendiser som er innesperret i x-antall timer og målet er å få de andre til å le 😅 Ler de får de først et gult kort, og gjør de det igjen, så er det rødt kort og ut 😝 Og sistemann som er igjen vinner 😊 Ganske morsomt 😁 Svenskenes sesong 2 er veldig morsom også 😁

Trodde ikke at du likte lol :knegg:

• Liker 1
Skrevet
tånegla skrev (12 minutter siden):

LOL, dette måtte jeg google. Jeg ser nesten aldri på TV og hopper glatt over artikler i avisene som omhandler TV program. Mulig jeg rett og slett må begynne å se på tv.

Ligger på Amazon prime 😁

• Liker 1
Skrevet
Cid skrev (11 minutter siden):

Trodde ikke at du likte lol :knegg:

Ikke min feil at programmet heter det 😝 kan fint hete «den som ler sist ler best» for min del 😁

• Liker 1
Skrevet
Titania skrev (11 minutter siden):

Ikke min feil at programmet heter det 😝 kan fint hete «den som ler sist ler best» for min del 😁

Trigget navnet på serien deg første gangen?:å

• Liker 1
Skrevet
Cid skrev (14 minutter siden):

Trigget navnet på serien deg første gangen?:å

Nope 😅

• Liker 1
Skrevet
Titania skrev (10 timer siden):

Merker godt at "den enes død, den andres brød" uttrykket stemmer om dagen 🙈

En konkurrent er konkurs, så plutselig får vi masse nye kunder

MEN DA FÅR VEL DU ENDA MER Å GJØRE I EN ALLEREDE STRESSENDE ARBEIDSDAG??!?   :hyper:

• Liker 1
Skrevet

Bu-huu, jeg kommr ikke på nett med pcn, for nettverkskortet er antakelig ferdig. Og masse annt tull Aner ikke, men har falt ut av nett svært ofte de siste månedene,, den er gammel ca 9-10 år så ikke annet å vente. må på pc-butikk i morgen.  Blir for smått å lesr og skrivepå tlf .  Ddtte blir bare tastetfeil, plutselg tlbake 🥰

Ta bolleIMG_3617.thumb.jpeg.323e2b1d72a65170e7ebf4ae58ecb2cb.jpeg

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
Cid skrev (23 timer siden):

Beurer-FM-120-og-fotskammel.jpg

Takk for tips! Den der hadde vært noe, etter en lang dag med mye gåing :) Lurer nesten på om jeg skal investere i en sånn en 😅 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...