Cid Skrevet mandag kl. 19:43 #230301 Skrevet mandag kl. 19:43 Stacy__ skrev (34 minutter siden): Jeg har så vondt i føttene etter en tur på kjøpesenteret rett etter jobb🙈 Har jeg virkelig blitt så gammel at jeg ikke fikser helt hverdagslige oppgaver lenger…? Det er skikkelig verk liksom … 2
tånegla Skrevet mandag kl. 20:11 #230302 Skrevet mandag kl. 20:11 I morgen kommer mannen og sønnen til kusina mi til byen. De har invitert seg på middag så jeg skal lage Lasagne. Kjøttdeig og tomatsaus tatt ut fra frysen. 2 1
Ciaran og Ciara Skrevet mandag kl. 23:11 #230303 Skrevet mandag kl. 23:11 tånegla skrev (2 timer siden): I morgen kommer mannen og sønnen til kusina mi til byen. De har invitert seg på middag så jeg skal lage Lasagne. Kjøttdeig og tomatsaus tatt ut fra frysen.
Ciaran og Ciara Skrevet tirsdag kl. 03:18 #230304 Skrevet tirsdag kl. 03:18 Vi ønsker dere alle sammen en Godtirsdagsmorgen.👨🦰👩🦰
Titania Skrevet tirsdag kl. 07:47 #230305 Skrevet tirsdag kl. 07:47 Merker godt at "den enes død, den andres brød" uttrykket stemmer om dagen 🙈 En konkurrent er konkurs, så plutselig får vi masse nye kunder 2
Millimani Skrevet tirsdag kl. 08:23 #230306 Skrevet tirsdag kl. 08:23 Det var ikke kommet fram handlevogn med mulighet for å legge husholdnings-varer til omvendt julenisse på Kiwi i går. Da får jeg se om det har kommet fram neste gang jeg handler. 2
tånegla Skrevet tirsdag kl. 08:55 #230307 Skrevet tirsdag kl. 08:55 AAAhhhh, jeg skulle begynne å lage lasagne nå, men oppdaget at jeg ikke har lasagneplater. Nå må jeg ut i regnet, ta buss til butikken kun for en pakke med lasagneplater. Akkurat nå skulle jeg ønske at jeg bodde i et bygg hvor jeg bare kunne ta heisen ned til butikken. 3
Lur Venn Skrevet tirsdag kl. 15:10 #230308 Skrevet tirsdag kl. 15:10 tånegla skrev (18 timer siden): I morgen kommer mannen og sønnen til kusina mi til byen. De har invitert seg på middag så jeg skal lage Lasagne. Kjøttdeig og tomatsaus tatt ut fra frysen. Jeg kommer å spiser rester på tårsda 2
Titania Skrevet tirsdag kl. 15:15 #230309 Skrevet tirsdag kl. 15:15 Jeg har fått sneaky mamacita på hjernen 🙈 1
tånegla Skrevet tirsdag kl. 15:29 #230310 Skrevet tirsdag kl. 15:29 Titania skrev (13 minutter siden): Jeg har fått sneaky mamacita på hjernen 🙈 HA HA HA Tydlig at jeg går glipp av mye, hva er dette for noe? 1
Titania Skrevet tirsdag kl. 15:42 #230311 Skrevet tirsdag kl. 15:42 tånegla skrev (10 minutter siden): HA HA HA Tydlig at jeg går glipp av mye, hva er dette for noe? Jeg vet ikke om Halloween-spesialen er lik som de vanlige LOL episodene, men de er x-antall kjendiser som er innesperret i x-antall timer og målet er å få de andre til å le 😅 Ler de får de først et gult kort, og gjør de det igjen, så er det rødt kort og ut 😝 Og sistemann som er igjen vinner 😊 Ganske morsomt 😁 Svenskenes sesong 2 er veldig morsom også 😁 1
tånegla Skrevet tirsdag kl. 15:50 #230312 Skrevet tirsdag kl. 15:50 LOL, dette måtte jeg google. Jeg ser nesten aldri på TV og hopper glatt over artikler i avisene som omhandler TV program. Mulig jeg rett og slett må begynne å se på tv. 1
Cid Skrevet tirsdag kl. 15:51 #230313 Skrevet tirsdag kl. 15:51 Titania skrev (8 minutter siden): Jeg vet ikke om Halloween-spesialen er lik som de vanlige LOL episodene, men de er x-antall kjendiser som er innesperret i x-antall timer og målet er å få de andre til å le 😅 Ler de får de først et gult kort, og gjør de det igjen, så er det rødt kort og ut 😝 Og sistemann som er igjen vinner 😊 Ganske morsomt 😁 Svenskenes sesong 2 er veldig morsom også 😁 Trodde ikke at du likte lol 1
Titania Skrevet tirsdag kl. 16:03 #230314 Skrevet tirsdag kl. 16:03 tånegla skrev (12 minutter siden): LOL, dette måtte jeg google. Jeg ser nesten aldri på TV og hopper glatt over artikler i avisene som omhandler TV program. Mulig jeg rett og slett må begynne å se på tv. Ligger på Amazon prime 😁 1
Titania Skrevet tirsdag kl. 16:04 #230315 Skrevet tirsdag kl. 16:04 Cid skrev (11 minutter siden): Trodde ikke at du likte lol Ikke min feil at programmet heter det 😝 kan fint hete «den som ler sist ler best» for min del 😁 1
Cid Skrevet tirsdag kl. 16:15 #230316 Skrevet tirsdag kl. 16:15 Titania skrev (11 minutter siden): Ikke min feil at programmet heter det 😝 kan fint hete «den som ler sist ler best» for min del 😁 Trigget navnet på serien deg første gangen?:å 1
Titania Skrevet tirsdag kl. 16:30 #230317 Skrevet tirsdag kl. 16:30 Cid skrev (14 minutter siden): Trigget navnet på serien deg første gangen?:å Nope 😅 1
CAPS LOCK Skrevet tirsdag kl. 17:57 #230318 Skrevet tirsdag kl. 17:57 Titania skrev (10 timer siden): Merker godt at "den enes død, den andres brød" uttrykket stemmer om dagen 🙈 En konkurrent er konkurs, så plutselig får vi masse nye kunder MEN DA FÅR VEL DU ENDA MER Å GJØRE I EN ALLEREDE STRESSENDE ARBEIDSDAG??!? 1
Perine Skrevet tirsdag kl. 18:43 #230319 Skrevet tirsdag kl. 18:43 Bu-huu, jeg kommr ikke på nett med pcn, for nettverkskortet er antakelig ferdig. Og masse annt tull Aner ikke, men har falt ut av nett svært ofte de siste månedene,, den er gammel ca 9-10 år så ikke annet å vente. må på pc-butikk i morgen. Blir for smått å lesr og skrivepå tlf . Ddtte blir bare tastetfeil, plutselg tlbake 🥰 Ta bolle 1 1
Stacy__ Skrevet tirsdag kl. 18:50 #230320 Skrevet tirsdag kl. 18:50 Cid skrev (23 timer siden): Takk for tips! Den der hadde vært noe, etter en lang dag med mye gåing Lurer nesten på om jeg skal investere i en sånn en 😅 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå