Titania Skrevet 19 timer siden #230281 Skrevet 19 timer siden Cid skrev (2 minutter siden): Hva er han sint for denne gangen? Kunder som ikke betaler fakturaene sine 2
Millimani Skrevet 18 timer siden #230282 Skrevet 18 timer siden Nå settes det ut handlevogner hvor jeg skal legge varer til vanskeligstilte familier. Har den kommet på plass i butikken jeg skal handle i nå i dag, skal jeg legge noe i den vogna. I løpet av uka kommer det også ønsketrær på kjøpesentrene, og da er det bare å sette i gang med å kjøpe gaver til vanskeligstilte barn. 1
Titania Skrevet 17 timer siden #230283 Skrevet 17 timer siden Jeg elsker å ha dobbeldyne, men å skifte på den er virkelig noe herk 2
Cid Skrevet 17 timer siden #230284 Skrevet 17 timer siden Titania skrev (Akkurat nå): Jeg elsker å ha dobbeldyne, men å skifte på den er virkelig noe herk Prøve med vanlig da? 1
Titania Skrevet 17 timer siden #230285 Skrevet 17 timer siden Cid skrev (3 minutter siden): Prøve med vanlig da? Nei. Vil ikke tilbake til vanlig dyne 😛 1
Cid Skrevet 16 timer siden #230286 Skrevet 16 timer siden Titania skrev (23 minutter siden): Nei. Vil ikke tilbake til vanlig dyne 😛 Må være alt for stort med dobbel da, jeg synes vanlig er mer enn nok 😛 1
Titania Skrevet 16 timer siden #230287 Skrevet 16 timer siden Cid skrev (Akkurat nå): Må være alt for stort med dobbel da, jeg synes vanlig er mer enn nok 😛 Nei da, deilig å kunne pakke seg ekstra godt inn i dyna, syns jeg Men 200x220 cm er mye dyne å skifte dynetrekk på 😛 Det kjipeste med å bo på hotell f.eks er at det er enkle dyner😛 1
Titania Skrevet 15 timer siden #230288 Skrevet 15 timer siden Jeg får visst ny plass på Sabatonkonserten. Satse på den blir bedre enn den jeg hadde 🫰 1
Cid Skrevet 15 timer siden #230289 Skrevet 15 timer siden Titania skrev (1 time siden): Nei da, deilig å kunne pakke seg ekstra godt inn i dyna, syns jeg Men 200x220 cm er mye dyne å skifte dynetrekk på 😛 Det kjipeste med å bo på hotell f.eks er at det er enkle dyner😛 Det klarer jeg fint med vanlig dyne men jeg vil ikke drukne i dyne heller 🤪 Må bestille med dobbeltseng da. 1
Titania Skrevet 14 timer siden #230290 Skrevet 14 timer siden Cid skrev (24 minutter siden): Det klarer jeg fint med vanlig dyne men jeg vil ikke drukne i dyne heller 🤪 Må bestille med dobbeltseng da. Jeg liker å drukne i dyne Er det kaldt kan jeg fint bruke 2 dobbeltdyner også Dobbeltseng har jeg jo, så det er ikke noe problem 1
Sola de Skrevet 8 timer siden #230291 Skrevet 8 timer siden Titania skrev (5 timer siden): Jeg liker å drukne i dyne Er det kaldt kan jeg fint bruke 2 dobbeltdyner også Dobbeltseng har jeg jo, så det er ikke noe problem 2 dobbeltdyner Jeg får slike når jeg bor på hotell, og jeg surrer meg fast i de der 1
Cid Skrevet 8 timer siden #230292 Skrevet 8 timer siden Titania skrev (6 timer siden): Jeg liker å drukne i dyne Er det kaldt kan jeg fint bruke 2 dobbeltdyner også Dobbeltseng har jeg jo, så det er ikke noe problem 1
Frøkenfryden Skrevet 8 timer siden #230293 Skrevet 8 timer siden I dag var jeg så peppy at jeg orka lage nytt tilbehør til middagen. Romanescopure☺️ Romanesco er så pen at det nesten er trist å angripe den med stavmikser. Men ble godt 2
Cid Skrevet 8 timer siden #230294 Skrevet 8 timer siden Frøkenfryden skrev (7 minutter siden): I dag var jeg så peppy at jeg orka lage nytt tilbehør til middagen. Romanescopure☺️ Romanesco er så pen at det nesten er trist å angripe den med stavmikser. Men ble godt Ble mannen glad da? 1
Frøkenfryden Skrevet 8 timer siden #230295 Skrevet 8 timer siden Cid skrev (Akkurat nå): Ble mannen glad da? Ja☺️ 1
Stacy__ Skrevet 8 timer siden #230296 Skrevet 8 timer siden Jeg har så vondt i føttene etter en tur på kjøpesenteret rett etter jobb🙈 Har jeg virkelig blitt så gammel at jeg ikke fikser helt hverdagslige oppgaver lenger…? Det er skikkelig verk liksom … 1 1
Ciaran og Ciara Skrevet 8 timer siden #230297 Skrevet 8 timer siden Stacy__ skrev (Akkurat nå): Jeg har så vondt i føttene etter en tur på kjøpesenteret rett etter jobb🙈 Har jeg virkelig blitt så gammel at jeg ikke fikser helt hverdagslige oppgaver lenger…? Det er skikkelig verk liksom …
Titania Skrevet 7 timer siden #230300 Skrevet 7 timer siden Sola de skrev (1 time siden): 2 dobbeltdyner Jeg får slike når jeg bor på hotell, og jeg surrer meg fast i de der jeg får aldri dobbeltdyne på hotell 😭 Jeg surrer meg fast i dyna innimellom selv, men går stort sett greit 😝 Skal liksom pakke dyna godt under meg på begge sider, og under beina, så litt lettere å få gjort det ordentlig når dyna er bred, siden jeg ikke er smal selv Og bruker jeg to dyner, så stopper den underste under armene, mens den øverste ligger løst oppå, over skuldrene 😅 Perfekt når man skal plukke på mobilen samtidig og det er kaldt 🙈 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå