Titania Skrevet 2. november #230261 Skrevet 2. november Cid skrev (7 timer siden): Bor du nær en gård? Nei 1
Cid Skrevet 2. november #230262 Skrevet 2. november Titania skrev (1 time siden): Nei Mini gård i nærheten da 😛 1
Titania Skrevet 2. november #230263 Skrevet 2. november Cid skrev (1 time siden): Mini gård i nærheten da 😛 Nope. Naboen har høner midt inni boligfeltet. Blir ikke minigård av den grunn 😅 1
Cid Skrevet 2. november #230264 Skrevet 2. november Titania skrev (1 minutt siden): Nope. Naboen har høner midt inni boligfeltet. Blir ikke minigård av den grunn 😅 Hvordan er det lov? Blir småbruk da. 1
Titania Skrevet 2. november #230265 Skrevet 2. november Cid skrev (4 minutter siden): Hvordan er det lov? Blir småbruk da. Det er fullt lov å ha høner i egen hage, uten at det regnes som småbruk. 2
Cid Skrevet 2. november #230266 Skrevet 2. november Titania skrev (Akkurat nå): Det er fullt lov å ha høner i egen hage, uten at det regnes som småbruk. Blir jo som en liten gård 1
Titania Skrevet 2. november #230267 Skrevet 2. november Cid skrev (1 minutt siden): Blir jo som en liten gård Et småbruk er fortsatt større enn å ha høner i hagen 😅 2
Titania Skrevet 2. november #230268 Skrevet 2. november Jeg skjønner ikke at folk som pynter til jul i oktober/tidlig i november ikke er dritt lei jula når den først kommer 🙈 2
Stacy__ Skrevet 2. november #230269 Skrevet 2. november Titania skrev (19 minutter siden): Jeg skjønner ikke at folk som pynter til jul i oktober/tidlig i november ikke er dritt lei jula når den først kommer 🙈 Ikke jeg heller! Butikkene er oversvømt av julevarer allerede og det er så vidt november liksom…. 2
Ciaran og Ciara Skrevet 2. november #230270 Skrevet 2. november Stacy__ skrev (5 minutter siden): Ikke jeg heller! Butikkene er oversvømt av julevarer allerede og det er så vidt november liksom…. Vi er helt enige. Titania skrev (26 minutter siden): Jeg skjønner ikke at folk som pynter til jul i oktober/tidlig i november ikke er dritt lei jula når den først kommer 🙈 Vi er så enige.
Titania Skrevet 2. november #230271 Skrevet 2. november Stacy__ skrev (24 minutter siden): Ikke jeg heller! Butikkene er oversvømt av julevarer allerede og det er så vidt november liksom…. Jepp 😅 Klarer bare ikke forstå det 😅 Altså, jeg kjøper julebrus når den dukker opp i butikkene, men det er egentlig bare fordi den er enklere å finne enn eventyrbrus 😅 Men julebrusen gir liksom ikke julestemning, det er bare fordi det er godt. Mens å «bo» i jula i 2-3 måneder - nei takk 😅 3
Cid Skrevet 2. november #230272 Skrevet 2. november Titania skrev (Akkurat nå): Jepp 😅 Klarer bare ikke forstå det 😅 Altså, jeg kjøper julebrus når den dukker opp i butikkene, men det er egentlig bare fordi den er enklere å finne enn eventyrbrus 😅 Men julebrusen gir liksom ikke julestemning, det er bare fordi det er godt. Mens å «bo» i jula i 2-3 måneder - nei takk 😅 Du får spørre dem da 1
Titania Skrevet 2. november #230273 Skrevet 2. november Cid skrev (2 minutter siden): Du får spørre dem da Spørre hvem? Folk trives jo åpenbart i det, når de gjør det år etter år. Men jeg forstår bare ikke hvordan det ikke er mulig å bli lei 😅 1
Cid Skrevet 2. november #230274 Skrevet 2. november Titania skrev (3 minutter siden): Spørre hvem? Folk trives jo åpenbart i det, når de gjør det år etter år. Men jeg forstår bare ikke hvordan det ikke er mulig å bli lei 😅 De du ser gjøre det 😅 1
Ciaran og Ciara Skrevet 3. november #230276 Skrevet 3. november Vi ønsker dere alle sammen en Godmandagsmorgen.👨🦰👩🦰
Titania Skrevet 3. november #230279 Skrevet 3. november Vært på jobb en time, føles som sju. Dette blir en lang dag, spesielt når sjefen ikke er i strålende humør heller. 1
Cid Skrevet 3. november #230280 Skrevet 3. november Titania skrev (Akkurat nå): Vært på jobb en time, føles som sju. Dette blir en lang dag, spesielt når sjefen ikke er i strålende humør heller. Hva er han sint for denne gangen? 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå