Titania Skrevet 31. oktober #230221 Skrevet 31. oktober Må snart sette på en ovn til. Faen. Hater denne tiden av året 😑 3
Cid Skrevet 31. oktober #230222 Skrevet 31. oktober Titania skrev (2 minutter siden): Må snart sette på en ovn til. Faen. Hater denne tiden av året 😑 Kanskje skaffe en større varmere ovn? Må koste mye strøm å bruke to ovner. 1
Sola de Skrevet 31. oktober #230223 Skrevet 31. oktober Titania skrev (4 minutter siden): Må snart sette på en ovn til. Faen. Hater denne tiden av året 😑 Da er vi to 1
Cid Skrevet 31. oktober #230224 Skrevet 31. oktober Sola de skrev (1 minutt siden): Da er vi to Hvor kaldt er det hos dere? 1
Sola de Skrevet 31. oktober #230225 Skrevet 31. oktober Cid skrev (Akkurat nå): Hvor kaldt er det hos dere? Her er det 22 grader inne nå. Er vindfullt ute, så virker som det føles kjøligere enn hva det er. Var samme temperatur i går, men da var det varmere. Fryser på føttene og armene. Luftekanalene står åpne hele tiden, så antar det er årsaken. 1
Cid Skrevet 31. oktober #230226 Skrevet 31. oktober Sola de skrev (Akkurat nå): Her er det 22 grader inne nå. Er vindfullt ute, så virker som det føles kjøligere enn hva det er. Var samme temperatur i går, men da var det varmere. Fryser på føttene og armene. Luftekanalene står åpne hele tiden, så antar det er årsaken. Er 8 ute nå og 24 inne, har på dynetrekk nå 😛 1
Sola de Skrevet 31. oktober #230227 Skrevet 31. oktober Cid skrev (1 minutt siden): Er 8 ute nå og 24 inne, har på dynetrekk nå 😛 Er vel nogenlunde samme temperatur her også nå ute. 1
Cid Skrevet 31. oktober #230228 Skrevet 31. oktober Sola de skrev (4 minutter siden): Er vel nogenlunde samme temperatur her også nå ute. Bare på føttene jeg fryser siden jeg hater å ha på sokker inne 😛 1
Titania Skrevet 31. oktober #230229 Skrevet 31. oktober Cid skrev (29 minutter siden): Kanskje skaffe en større varmere ovn? Må koste mye strøm å bruke to ovner. Pga utformingen på leiligheten må jeg ha en i «hver ende» for å opprettholde varmen. Må bruke tre på det kaldeste, en panel, en konvektor og en vifteovn Cid skrev (26 minutter siden): Hvor kaldt er det hos dere? 2 ute, 17 inne. 1
Cid Skrevet 31. oktober #230230 Skrevet 31. oktober Titania skrev (24 minutter siden): Pga utformingen på leiligheten må jeg ha en i «hver ende» for å opprettholde varmen. Må bruke tre på det kaldeste, en panel, en konvektor og en vifteovn 2 ute, 17 inne. Jeg liker det kaldt på soverommet. 1
Ciaran og Ciara Skrevet 31. oktober #230231 Skrevet 31. oktober Fighter83 skrev (2 timer siden): God helg dere🤗 Her blir det en våt kveld men ellers denne helgen blir rolig med kjæresten. Håper på mye god mat og varme😅 Tusen Takk, vi ønsker deg og alle sammen her i tråden en fin fredag og en god helg. 1
Sola de Skrevet 31. oktober #230232 Skrevet 31. oktober Cid skrev (1 time siden): Bare på føttene jeg fryser siden jeg hater å ha på sokker inne 😛 Går barbeint jeg også. Men ullsokker må nok på snart. 1
Cid Skrevet 31. oktober #230233 Skrevet 31. oktober (endret) Sola de skrev (36 minutter siden): Går barbeint jeg også. Men ullsokker må nok på snart. Kan spørre Liv Ullsokkemann om hun har noen til overs 🤪 Endret 31. oktober av Cid 1 1
Ciaran og Ciara Skrevet 1. november #230238 Skrevet 1. november Millimani skrev (4 timer siden): Jeg har vondt i hodet
Ciaran og Ciara Skrevet 1. november #230239 Skrevet 1. november Titania skrev (2 timer siden): Har stekt mozzarellasticks 😊
Ciaran og Ciara Skrevet 1. november #230240 Skrevet 1. november Vi ønsker dere alle sammen en Godlørdagsmorgen.👨🦰👩🦰
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå