Titania Skrevet 30. oktober #230201 Skrevet 30. oktober Salgssjefen tror Banosen min er hans, og putter den i kjøleskapet hele tiden. Jeg vil ikke ha den i kjøleskapet 😛 1
Cid Skrevet 30. oktober #230202 Skrevet 30. oktober Titania skrev (56 minutter siden): Det var det nok ikke nødvendigvis i nettbutikkene heller. Samme person kunne jo også gått i 3 forskjellige butikker og kjøpt en. Like mye scalping det De fikk jo ikke inn fordi det ikke var nok. Og antar kjedene da prioriterte nettbutikkene fremfor de fysiske. Men når folk allikevel skulle holde avstand og ble anbefalt å ikke gjøre unødvendige turer ut blant folk, så tenker jeg at det var en god løsning Bedre enn at de bestiller en håndfull på nettet da. 1
CAPS LOCK Skrevet 30. oktober #230203 Skrevet 30. oktober Det var rim på bilrutene da jeg skulle kjøre hjem fra jobb i dag. Jeg hadde ikke med meg isskrape, så meg måtte improvisere. Jeg brukte bibliotekkortet i stedet 1
Lur Venn Skrevet 30. oktober #230204 Skrevet 30. oktober CAPS LOCK skrev (3 timer siden): Det var rim på bilrutene da jeg skulle kjøre hjem fra jobb i dag. Jeg hadde ikke med meg isskrape, så meg måtte improvisere. Jeg brukte bibliotekkortet i stedet Du skulle brukt glassbiter 1
JimmyOlsen Skrevet 30. oktober #230205 Skrevet 30. oktober (endret) Jeg koker egg midt på natten. UPDATE: Det gikk til helvete. Endret 30. oktober av JimmyOlsen 1
Ciaran og Ciara Skrevet 31. oktober #230206 Skrevet 31. oktober Vi ønsker dere alle sammen en Godfredagsmorgen.👨🦰👩🦰
tånegla Skrevet 31. oktober #230208 Skrevet 31. oktober I dag kom jeg over et ord jeg hadde glemt eksisterte. MIKSOLOGI. Ai sier: Miksologi er kunsten å blande drinker, spesielt cocktails, som involverer både kreativitet og vitenskapelig forståelse av hvordan ingredienser påvirker hverandre. Ordet er satt sammen av "mix" (blanding) og "logikk" (vitenskap), og innebærer å skape nye og spennende oppskrifter. En miksolog lærer om ulike ingredienser, hvordan de kombineres for å balansere smak, og teknikker for å lage alt fra siruper og safter til komplekse cocktails 2
Disney Adult Skrevet 31. oktober #230209 Skrevet 31. oktober Planlegger bryllup, og alt er så dyrt 🥲 1
Cid Skrevet 31. oktober #230210 Skrevet 31. oktober Disney Adult skrev (1 time siden): Planlegger bryllup, og alt er så dyrt 🥲 Du som skal gifte deg? 1
Disney Adult Skrevet 31. oktober #230211 Skrevet 31. oktober Cid skrev (1 minutt siden): Du som skal gifte deg? Jepp 2
Cid Skrevet 31. oktober #230213 Skrevet 31. oktober Disney Adult skrev (16 minutter siden): Jepp Blir det Disney bryllup? 1
Disney Adult Skrevet 31. oktober #230214 Skrevet 31. oktober Cid skrev (17 minutter siden): Blir det Disney bryllup? Heh, nei 😅 1
Cid Skrevet 31. oktober #230215 Skrevet 31. oktober Disney Adult skrev (6 minutter siden): Heh, nei 😅 Kunne kledd deg ut som Askepott 1
Cid Skrevet 31. oktober #230217 Skrevet 31. oktober Phoenix Heart skrev (1 time siden): Happy dem som feirer det 😛 1
Fighter83 Skrevet 31. oktober #230218 Skrevet 31. oktober God helg dere🤗 Her blir det en våt kveld men ellers denne helgen blir rolig med kjæresten. Håper på mye god mat og varme😅 1
Cid Skrevet 31. oktober #230219 Skrevet 31. oktober Fighter83 skrev (Akkurat nå): God helg dere🤗 Her blir det en våt kveld men ellers denne helgen blir rolig med kjæresten. Håper på mye god mat og varme😅 God kveld og en lite gave i tilfelle 2
tånegla Skrevet 31. oktober #230220 Skrevet 31. oktober Disney Adult skrev (3 timer siden): Jepp Så gøy, gratulerer og lykke til med all planlegging. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå