Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant!

Anbefalte innlegg

Skrevet
tånegla skrev (5 timer siden):

God morgen til dere også. Ser ut til at det blir sol i dag. Så da tenker jeg at jeg dropper å jobbe, og heller tar en tur i skogen.

Tusen Takk, vi ønsker deg og alle sammen her i tråden en fin og god mandag og ukestart.:klem3::klem3:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I kveld er det full fart på kjøkkenet her. Vi skal ha middagsgjester i morgen, og all forbereding som kan gjøres i dag blir gjort. Det dufter godt av hvitløk og rotgrønnsaker. Straks skal lammelåret inn i ovnen for langtidsteking.

• Hjerte 1
Skrevet
tånegla skrev (9 minutter siden):

I kveld er det full fart på kjøkkenet her. Vi skal ha middagsgjester i morgen, og all forbereding som kan gjøres i dag blir gjort. Det dufter godt av hvitløk og rotgrønnsaker. Straks skal lammelåret inn i ovnen for langtidsteking.

Vi sier nam nam til stekt lammelår, hvitløk og rotgrønnsaker.:spise::spise:

Skrevet
Ciaran og Ciara skrev (21 minutter siden):

Vi sier nam nam til stekt lammelår, hvitløk og rotgrønnsaker.:spise::spise:

🥰Håper gjestene føler det samme. Dagen i morgen blir litt travel med jobb og greier, så godt at vi kan planlegge og langtidssteke.

• Hjerte 1
Skrevet
tånegla skrev (12 minutter siden):

🥰Håper gjestene føler det samme. Dagen i morgen blir litt travel med jobb og greier, så godt at vi kan planlegge og langtidssteke.

Det synes vi at er godt også, vi ønsker deg lykke til med gjestene og vi ønsker dere en fin og god middag.🥰🥰

Skrevet
Titania skrev (10 minutter siden):

Har printet nytt leketøy 😁

IMG_2682.thumb.jpeg.e6682d7852c741f726b3876d55bc724f.jpeg

Fidget spinner?

• Liker 1
Skrevet
Cid skrev (16 minutter siden):

Fidget spinner?

Jepp 😊

• Liker 1
Skrevet
Titania skrev (3 minutter siden):

Jepp 😊

Funker den?

• Nyttig 1
Skrevet

Så vondt i dag. Veldig utmattende. Karret meg gjennom jobbdagen. Hvilt etterpå. Håper det skal gå over. Sove nå🥺

• Hjerte 2
Skrevet
Frøkenfryden skrev (1 minutt siden):

Så vondt i dag. Veldig utmattende. Karret meg gjennom jobbdagen. Hvilt etterpå. Håper det skal gå over. Sove nå🥺

:klem: 

• Hjerte 1
Skrevet
Cid skrev (39 minutter siden):

Funker den?

Jepp 😊

• Liker 1
Skrevet
Frøkenfryden skrev (2 timer siden):

:klem3::klem3:

Skrevet

Vi ønsker dere alle sammen en Godtirsdagsmorgen.👨‍🦰👩‍🦰

Skrevet

Det er 2 grader ute, og av en eller annen grunn valgte bussjåføren ha klimaanlegget på kjøling… 

• Liker 1
Skrevet (endret)
Titania skrev (1 time siden):

Det er 2 grader ute, og av en eller annen grunn valgte bussjåføren ha klimaanlegget på kjøling… 

Sa du fra til sjåføren at du frøs? Det må da være kaldt nok når dørene stadig går opp og igjen i den temperaturen

Endret av Millimani
  • Liker 1
Skrevet
Millimani skrev (Akkurat nå):

SA du fra til sjåføren at du frøs? Det må da være kaldt nok når dørene stadig går opp og igjen i den temperaturen

Flere andre gjorde, men virket ikke som han brydde seg 😅 flaks for min del skulle jeg bare sitte på i 5 min 😅

• Liker 1
Skrevet
Titania skrev (Akkurat nå):

Flere andre gjorde, men virket ikke som han brydde seg 😅 flaks for min del skulle jeg bare sitte på i 5 min 😅

Skulle hevet stemmen litt da. 

• Liker 1
Skrevet
Cid skrev (2 minutter siden):

Skulle hevet stemmen litt da. 

Han hadde nok ikke gjort noe med det da heller. For alt man vet kan det være ødelagt, det er jo ingen som er fornøyd med de bussene. Når BYD står for build your dream, da lurer jeg på hvem som drømmer om stadige feil, dårlige plasser og generelt dårlig buss (basert på hva mange sjåfører sier). 

• Liker 1
Skrevet

Jeg har så fin utsikt på jobb. Masse tak, to blokker, et lavere mursteins-bygg, og halvparten av en kirke. Sånn kan jeg sitte og glane ut vinduet på kontoret mitt når jeg kjeder meg, eller vil ha litt inspirasjon.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...